Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam się do przesiadki z mojego synapsa, na nowy rower, jestem dosyć ciężki +- 90 kg i zdecydowanie tym czym lubię w szosie są długie płaskie odcinki na, których wydaje mi się, że naprawdę potrafię dobrze utrzymywać wysokie prędkości 40-45km/h stąd zacząłem myśleć o przesiadce na rower aero. W swoim synapsie przez lata wymieniłem praktycznie wszystko, koła 50 mm, kierownica aero, sztyca, obniżenie na max pozycji i mimo, że jeździ naprawdę dobrze to jednak nie rower aero i też rower z poprzedniej epoki, gdzie wszystkie przewody w mocno nieestetyczny w sposób wystają z ramy, stąd przeglądając ofertę gianta rzucił mi sie w oczy propel advance 1, którego idzie dostać za jakieś 16k. Rival axs karbonowe koła w ramie aero, wszystko to wygląda mega korzystnie, natomiast zastanawiam się czy w podobnym budżecie są jakieś inne sensowne modele aero, po za tym może ktoś podzielić sie opinią jak w ogóle ten propel jeździ, nie ukrywam, że na pewno zdarzą sie dłuższe wyjazdy 200-300 km ale czytałem, że jeśli chodzi o komfort to mocno go poprawiono względem wczesniejszych wersji.

Napisano
Cytat

ale czytałem, że jeśli chodzi o komfort to mocno go poprawiono względem wczesniejszych wersji.

Pewnie dlatego, że propel to teraz uj nie aero😂 Jest trend "cywilizowania" takich rowerów co doskonale widać właśnie po propelu czy madonce

Jak ma być aero to raczej canyon aeroad albo orbea orca aero

Napisano

Madone rzeczywiście straciło już całkiem charakter starych madone, natomiast ten propel przynajmniej wizualnie wygląda jeszcze jak prawdziwe aero. Może źle się wyraziłem bo chodzi mi aby rower względem synapsa miał spora poprawę aerodynamiki ale nie koniecznie to musi być turbo agresywne aero pokroju canyona, ponieważ dość często zdarzają mi się dłuższe wyjazdy i taka mega agresywna geometria wydaje mi się być jednak uciążliwa po ok 10 h jazdy, najlepszą opcją by była stara madone z isospeedem ale niestety nie do kupienia jako nowy rower. No i budżet propel chyba jednak oferuje najwięcej w tej kwocie, oczywiście pomijając marki  typu polygon czy jakieś decatlony. 

Faktycznie już o propelu nie da się powiedzieć, że to rower aero, a jakaś hybryda jak obecna madone ?

Napisano
Cytat

ale nie koniecznie to musi być turbo agresywne aero pokroju canyona,

Zacznij patrzeć na tabelę z geometrią a nie na to jak rower na zdjęciu wygląda. Propel ma bardziej agresywną geometrię niż aeroad (i w sumie madone też bo ta jest porównywalna z canyonem)

Napisano
21 godzin temu, Xzc napisał:

i taka mega agresywna geometria wydaje mi się być jednak uciążliwa po ok 10 h jazdy

Kwestia wyjeżdzżnia/przyzwyczajenia. Jechałem MPP na agresywnej geometrii i poszło bez najmniejszego problemu :) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...