Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej! Witam wszystkich forumowiczów :)

Miałem inne pytanie, ale sam sobie na nie odpowiedziałem pisząc je tutaj 🤣 Ale to dobrze bo teraz mniej więcej wiem co chcę. Tylko potrzebuję rozwiać pewne wątpliwości.

Chcę rower z pełnym zawieszeniem do śmigania po Beskidach. Planuję głównie eksplorację okolic Bielska (bo się tu przeprowadziłem). Skakać po bikeparkach będzie się zdarzało, ale raczej nie nastawiam się, że będzie to główna rozrywka - chociaż nie mogę wykluczyć, że się w to wciągnę. Stąd wiem "mniej więcej" co chcę. Tematy rowerowe ogarniam średnio. Nie śledzę nowinek, ale na rowerze jeżdżę całe życie to coś tam się wie, ale nie wiem pewnie nawet połowy rzeczy, które fajnie byłoby wiedzieć 😂Stąd też proszę was o pomoc w wyborze.

Budżet nie jest duży, ale obecnie powinien być wystarczający do lekkiego wybrzydzania. Rozglądając się po necie to najbardziej znane marki nie mają specjalnie nic ciekawego do zaoferowania w tych pieniądzach. Rozważam również (a może przede wszystkim) kupno roweru za granicą. Chciałem przetestować rowery osobiście tzn. wypożyczyć, ale nie ma na miejscu nic czego kupnem byłbym zainteresowany. Mój największy problem z kupnem roweru jest przede wszystkim z pressfit'em. Tyle się naczytałem jakie to złe, że nie jestem przekonany czy to ma sens. Może w aluminiowych ramach nie ma problemu? Jakaś opinia na ten temat co z tym fantem zrobić? Bo jeśli to nie problem to taki Radon wygląda na bardzo fajną ofertę. Drugi problem to właśnie brak możliwości sprawdzenia osobiśćie jak się na rowerze jeździ. Jednak nie miałem wcześniej fulla to chyba by to i tak zbyt wiele nie zmieniło przez brak doświadczenia na co zwracać uwagę.

Mam 174 cm wzrostu i 85kg wagi.

Takie rowery wynalazłem (zakładam, że pedały i opony są zawsze do wymiany):

1. Marin Rift Zone 2 - 9000 zł 

https://pamirbike.pl/produkt/marin-rift-zone-29-2-2023r/#specyfikacja-produktu9917-73c086bc-d77b46cb-8031586f-57c77e51-476d

Nie podobają mi się hamulce. Nie wiem jak z serwisem tego amortyzatora (Bomber Z2) - czy dałbym radę serwisować go sam. Damper chyba jest do ogarnięcia samemu. Mógłbym tam skoczyć osobiście jeśli to ma jakikolwiek sens - ale takie jeżdzenie wkoło sklepu ma raczej niewielki sens. Ma wkręcany suport a nie pressfit - wada/zaleta?

2. Dartmoor Bluebird Evo 2025 - 7000 zł

https://e-rower.pl/trail-fs/10364-52319-rower-bluebird-evo-29-2025-ebon-5902891392606.html#/985-rozmiar_kol_ram_podporek-m/2283-kolor-czarny_forest_green

Tylko 11 przełożeń. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Nie jeździłem nigdy z 1x. Jednozawias co też może być wadozaletą (na tyle na ile się naczytałem). Jakiś przestarzały osprzęt. Hamulce tylko 2-tłoczkowe. Jakoś mnie nie przekonuje, ale może byłby dobry? Nie wiem jak z serwisem x-fusion. Da radę samemu? Bo RockShoxami to się nie trzeba przejmować. FOX'y odpadają ze względu na koszty 🤣 Jest też ciężki, ale to może lepiej. Więcej materiału przyjmie więcej wypadków. Nie wydaje mi się, żeby to była dobra oferta cena/jakość.

3. Dartmoor Rocbird Evo Trail - 9100 zł

https://e-rower.pl/trail-fs/10933-59864-rower-rocbird-trail-evo-2025-ebon-5905334010877.html#/424-kolor-red_devil/984-rozmiar_kol_ram_podporek-s

Jest nowy, więc może mieć choroby wieku dziecięcego. Nie specjalnie też leży mi kolor czerwony.. W zasadzie od Bluebird'a różni się zawieszeniem, amortyzacją (RS zamiast X-fusion) i lepsze hamulce (chyba - nie wiem - są 4-tłoczkowe to zakładam, że lepsze). Też jest ciężki i do tego mullet. Pewnie do skakania byłby fajny, ale ja nie wiem czy chcę skakać. Na razie się nastawiam bardziej na jazdę w terenie. Też mnie jakoś cena/jakość nie przekonuje. Ale może są jakieś niuanse, o których nie wiem lub ich nie rozumiem.

4. Radon Slide Trail AL 7.0 - ~7500 zł z wysyłką

https://www.bike-discount.de/de/radon-slide-trail-al-7.0-2

W zasadzie to miażdży specyfikacją wszystkie poprzednie rowery. Do tego jest tańszy. Do tego podoba mi się kolor. Do tego ma pressfit o którym kompletnie nie wiem co mam myśleć. Jest dosyć lekki co też nie wiem czy zaleta - do wjeżdżania na pewno a do skakania? Na początek może wystraczy :)

5. Radon Skeen Trail 7.0 ~7100 zł z wysyłką

https://www.bike-discount.de/de/radon-skeen-trail-al-7.0-2

Jeszcze jest taki jeszcze lżejszy pomykacz. Nie wiem czy może do eksploracji nie byłby nawet lepszy? Do skakania pewnie mniej. To jest właśnie to, że nie wiem czy mnie te hopki tak bardzo wciągną. Nie planuję rypać w terenie, ale znająć mnie to się zapuszczę w jakieś kamulce - co już zrobiłe na XC, ale dał radę i to bez tylnego zawieszenia więc może to nie jest taż tak potrzebne do zwiedzania "bez ograniczeń". Ten też ma pressfit z którym nie wiem co zrobić.

Z góry dziękuję za pomoc 😉

Napisano
41 minut temu, Tyfon79 napisał:

Jak masz problem z suportem na wcisk to sobie zerknij na Rose Ground Control

Ciekawy rower. Zapisałem sobie do listy potencjalnych zakupów. Ma dosyć mały skok czyli bardziej odpowiednik Radon'a Skeen więc z tymi hopkami to nie wiadomo 😆 Root Miller od nich też ciekawy, tylko tam znowu jest w stronę Enduro - i też już wyprzedany 🤔

A co do pressfitu to się naczytałem o skrzeczeniu, piszczeniu czy innych dźwiękach oraz o luzach i wyrabianiu ram węglowych 😉 Mam PTSD z czasów problemów z suportem na kwadrat, który robił to samo niezależnie co się tam robiło - łącznie z jego wymianą. Tak naprawdę nie wiem co oczekiwać po pressficie bo nigdy nie miałem z nim styczności i nie wiem czy to kolejny wymysł producentów, który zostanie porzucony za kilka lat czy coś "lepszego" co może jednak zostanie. I mam tu na myśli lepsze w praktyce, nie w teorii. Bo w "teorii" to wszystko co nowe jest lepsze byle bym kupił i zostawił kasę.

Napisano (edytowane)

Nawet szperać nie trzeba, ludzie już dobre 10 lat temu, jak nie dalej, opisywali pressfita, że taki i owaki. Mija 10 lat, są ludzie co jeżdżą bez słowa, ale są też tacy jak Ty, którzy dalej będą opisywać to tak, jak 10 lat temu. Teorii jest wiele. Z każdym suportem może zdarzyć się problem. Co do pressfitu, to głównie problem ram i jej konstrukcji, tak mi się wydaję. Zdarzały się przypadki wyrobienia mufy, owszem, ale styczności z tym nie miałem. Często i gęsto łożyska padały w bardzo krótkim czasie, ale całe szczęście są wymienialne. Druga sprawa, to żeby faktycznie mieć ciężki przypadek z pressfitem, wrobieniem mufy to musisz, mooocno, ale to moooocno pedałować ;) 
Trzecia sprawa i zarazem ostatnia - https://sklep.token-polska.pl/ jeśli nie słyszałem, to firma Token produkuje skręcane pressfity do każdej ramy i korby. Z mojej wiedzy, powtarzam mojej wiedzy, 10/10 użytkowników chwali i poleca.

Edytowane przez martinnoo
Napisano (edytowane)

W moim Giancie Trance z pressfitem od 5 tys. km nie ma żadnego problemu. Jeszcze niedawno chodził w promocji poniżej 8 tys. Jeśli szukasz roweru z małym skokiem to dobry wybór.

Natomiast jak się przeprowadziłeś do Bielska i się wkręcisz w jazdę to od razu bym szukał roweru z większym skokiem. Rozejrzałbym się za Reignem, czy własnie Root Millerem, czy Canyonem Spectralem. W dobrej cenie ostatnio też był YT Jeffsy.

Edytowane przez NerfMe
  • +1 pomógł 1
Napisano

Opisuję co słyszałem. Nie trzeba kręcić żeby coś wyrobić ;). Można np. skakać hopki albo jeździć po kamieniach - zdecydowanie większe przeciążenia niż pedałowanie. Dlatego najbardziej mnie interesuje opinia ludzi co jeżdża po tych górach, skaczą i mogą się wypowiedzieć pod konkretnym zastosowaniem. To że coś działa w szosie gdzie największym czynnikiem nacisku jest noga, to ok. Niech im działa kolejne 10 lat. Swoją drogą 10 lat temu to dopiero się zaczynała moda na HT2. To że gdzieś tam był jakiś pressfit to niech sobie był. Teraz jest go dużo i zastępuje coś co już działało. Pytanie tylko czy zastępuje skutecznie.

Czy ktoś tu może jeździ po górach i się może wypowiedzieć? :)

Napisano

Jeżeli Reign to wrócił w mount7.dre Reign 1 za 2299EUR (rozmiar M, Foxy Performance Elite) itp. lepsza cena za lepszą konfigurację:

https://www.mount7.com/giant-reign-1-2023.html

image.thumb.png.b9fab70b1dfbb2466d09b49fc5dd4b3d.png

Jeżeli Trance to nieśmiertelny Trance1 z bunnyhop.de za 1599EUR  https://www.bunnyhop.de/FAHRRAD/MTB/Giant-Trance-1-Hematite.htm?a=article&ProdNr=GIA2201042204&p=6

Uwaga , trzeba kliknąć na rozmiar żeby się 1599 pokazało.

  • +1 pomógł 2
Napisano

Mam press fit w Giantach i zero jakichkolwiek problemów a jazdy sporo. Zew łożyska też nie są idealne bo w dawnych czasach jak jeszcze HT jesienią-zimą pomykałem to mi dwa padły. Plus to łatwy montaż-demontaż. Zła opinia to raczej kwestia partactwa przy zrobieniu mufy a nie samego suportu jako takiego. Tu nasz rodak ma/miał kilka dni temu kibel na pustyni Gobi bo tylko suport dostał wilgoci z rozmarzającym "budyniem" i się rozpadł;

LANDSCAPE_840

Co do wyboru jak masz ciągoty na jazdę to w Bielsku i okolicach może być słabo z typową trailówką. Poza tym są rowery enduro i enduro na sterydach wiec nie musisz kupować takiego z "milionem" skoku. 

Napisano

Może przedstawię inną perspektywę dlaczego nastawiam się na lżejszy rower typu trail. Chcę objechać okolicę i popróbować co tu krajobraz oferuje. Ostatecznie się nastawiam na elektryka którego kupię za kilka lat. Chociaż elektryk właśnie się bardziej nadaje do zwiedzania a analog do zabawy. Więc może moje podejście jest złe i powinienem je trochę odwrócić. Nastawić się na zabawę najpierw, a za kilka lat na zwiedzanie 🙃

19 minut temu, wr81 napisał:

Jeżeli Reign to wrócił w mount7.dre Reign 1 za 2299EUR (rozmiar M, Foxy Performance Elite) itp. lepsza cena za lepszą konfigurację:

Nie chcę Fox'a bo rower chcę serwisować sam.

 

10 minut temu, Tyfon79 napisał:

Co do wyboru jak masz ciągoty na jazdę to w Bielsku i okolicach może być słabo z typową trailówką. Poza tym są rowery enduro i enduro na sterydach wiec nie musisz kupować takiego z "milionem" skoku. 

Czemu trail to miałoby być za mało? Na razie na HT "przeżyłem" to z lepszą geometrią + damper to wydaje się, że byłby to spacerek. Nie znam tych terenów dobrze to fakt, ale enduro wydaje się taką trochę przesadą dla kogoś kto chce oprócz zjeżdżania, jeszcze na te górki wjeżdżać :D

Napisano

Bielsko i okolice to nr1 jako całokształt tras u nas więc musisz tylko zdecydować w jakim kierunku iść. Szlakowo agresywniejsza trailówka niech będzie Trance X starczy z zapasem. Dzikusy to już poszedł bym w typowe enduro bo tu nie ma za bardzo miejsca na kompromisy. Musi być mocny sprzęt, zawias, dobre geo, koła, hamulce bo jak nie to się zrazisz i mało efektu z tego będzie. 

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Trance X wydaje się fajny. Nawet nad nim kiedyś dumałem. Taki rower pomiędzy trail/enduro by mi pasował. Ale nie widzę go nigdzie w budżecie. Może coś innego.

Radon Swoop też by pasował, ale nie ma rozmiaru...  Z Root Millerem to samo. Na szczęście mi się nie śpieszy z zakupem. Mogę czekać nawet do końca roku. Może pojawią się jeszcze jakieś ciekawe promocje.

Edytowane przez UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci
Napisano

Jaki sens ma polecanie czegoś gdzie gość będzie prawdopodobnie w szybkim czasie musiał wymienić pół roweru od amora po napęd i heble, ...? Bo tanio? a potem będzie drogo. Jak mu się nie pali to niech szuka czegoś z sensem albo składa kasę na coś co będzie możliwe spójne. 

Napisano
2 godziny temu, UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci napisał:

Trance X wydaje się fajny. Nawet nad nim kiedyś dumałem. Taki rower pomiędzy trail/enduro by mi pasował. Ale nie widzę go nigdzie w budżecie. Może coś innego.

Radon Swoop też by pasował, ale nie ma rozmiaru...  Z Root Millerem to samo. Na szczęście mi się nie śpieszy z zakupem. Mogę czekać nawet do końca roku. Może pojawią się jeszcze jakieś ciekawe promocje.

Masz wyżej podaną super promocję na Trance, do takich zastosowań będzie ok. Myślałem że jak się przeprowadziłeś do Bielska to będzie Cię ciągnąć w stronę coraz bardziej hardcorowych tras. Jeśli nie, to jest to super wybór, szczególnie w tej cenie. Warto z czasem jedynie koła wymienić.

Pressfitem w Giantach się nie przejmuj.

Napisano (edytowane)

Nie ma sensu na tyle, że nawet odpisywać mi się nie chciało 😆

Natomiast przyglądam się geometrii różnych rowerów. Nie wiem czy ogarniacie temat stosunku bazy kół względem suportu (w takim dużym uproszczeniu). Jeśli FC do CC wynosi ok. 1,7-1,8 to taki rower powinien się bardzo dobrze prowadzić. 1,8-1,85 to tak sobie a powyżej robi się słabo i bardzo źle.

image.thumb.jpeg.ecc610a5db9ed2fd035c9cb4b00378f5.jpeg

Generalnie tylne trójkąty są bywają rzekomo czasem za krótkie. Tak myślę, żeby nie spowolnić z tymi zakupami i nie pojeździć rowerami z wypożyczalni tak dla samego rozjeżdżenia różnych tematów. Giant'a mam akurat na wynajem w okolicy to przejechanie się Trancem nie powinno stanowić problemu - o ile w końcu teraz w marcu wypożyczalnie ruszą (EDIT: Właśnie sprawdziłem i gianty dopiero w kwietniu...). Policzenie tego FC do CC można zrobić tylko na oko na podstawie danych co podają, ale powinno być wystarczająco dokładnie. W Giant Trance wychodzi mi FC/CC = ~1,73 czyli idealnie ile powinno być. Natomiast w Radonie Skeen ~1,7 i w slide 1,71 czyli też dobrze.

31 minut temu, NerfMe napisał:

Masz wyżej podaną super promocję na Trance, do takich zastosowań będzie ok. Myślałem że jak się przeprowadziłeś do Bielska to będzie Cię ciągnąć w stronę coraz bardziej hardcorowych tras. Jeśli nie, to jest to super wybór, szczególnie w tej cenie. Warto z czasem jedynie koła wymienić.

Pressfitem w Giantach się nie przejmuj.

Z tym rowerem wszystko w najlepszym porządku oprócz jednej rzeczy - amortyzacja to FOX. A ja chcę rower serwisować sam. Rower to nie tylko kupno, ale i koszty jego utrzymania. A serwis foxa to jak próba naprawiania elektroniki od Apple. Milion zbędnych bardzo drogich narzędzi. Bardzo fajna propozycja. Jednak jest to coś co biorę pod uwagę i jest to jedyna rzecz, która mnie przed jego zakupem powstrzymuje 👀

Edytowane przez UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci
Napisano (edytowane)

W Centrum Rowerowym nadal są w śmiesznej kasie Ghosty Riot AM na Lyrikach Select. Bardzo fajnie poskładane praktycznie pełnym GX'e i bardzo dobry zawias. Co do Fox'a bo mam jedno i drugie a koszty takie same. Jak dasz radę zrobić pełny serwis zaawansowanego uginacza RS'a od tak w garażu to jesteś dobry zawodnik:thumbsup:

Edytowane przez Tyfon79
Napisano
9 minut temu, Tyfon79 napisał:

W Centrum Rowerowym nadal są w śmiesznej kasie Ghosty Riot AM na Lyrikach Select. Bardzo fajnie poskładane praktycznie pełnym GX'e i bardzo dobry zawias. Co do Fox'a bo mam jedno i drugie a koszty takie same. Jak dasz radę zrobić pełny serwis zaawansowanego uginacza RS'a od tak w garażu to jesteś dobry zawodnik:thumbsup:

Jestem biedak więc nie mam problemu z serwisowaniem drogich uginaczy bo takich nie posiadam 😅 Nawet nie pamiętam jakiego mam RS'a. Ale jest olej, są uszczelki na zapas to się to po prostu raz dwa robi. Tłumika nie ruszam (dopóki się nie zepsuje - chyba nawet nie jest rozbieralny 👀). Dampera nigdy nie serwisowałem i to o niego się najbardziej obawiam. Można do tematu też podejść, że serwis widelca zrobię sam a tyłko-uginacza dam do serwisu 🤔

Przyjrzę się temu Ghostowi też. Ogólnie popatrzę, policzę i powybrzydzam na szczegóły. Jak ktoś ma jakieś ciekawostki jeszcze to śmiało dodawać. Widzę, że niektóre marki się wyprzedały, albo udają, że się wyprzedały. Np. Focus Thron mam zapisany z tamtego roku a teraz pustka, a też był w nienajgorszej cenie.

W każdym razie zapowiada się, że w końcu w tym roku uda się kupić rower w normalnej cenie 🥳

Napisano
1 godzinę temu, UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci napisał:

Nie ma sensu na tyle, że nawet odpisywać mi się nie chciało 😆

Natomiast przyglądam się geometrii różnych rowerów. Nie wiem czy ogarniacie temat stosunku bazy kół względem suportu (w takim dużym uproszczeniu). Jeśli FC do CC wynosi ok. 1,7-1,8 to taki rower powinien się bardzo dobrze prowadzić. 1,8-1,85 to tak sobie a powyżej robi się słabo i bardzo źle.

image.thumb.jpeg.ecc610a5db9ed2fd035c9cb4b00378f5.jpeg

Generalnie tylne trójkąty są bywają rzekomo czasem za krótkie. Tak myślę, żeby nie spowolnić z tymi zakupami i nie pojeździć rowerami z wypożyczalni tak dla samego rozjeżdżenia różnych tematów. Giant'a mam akurat na wynajem w okolicy to przejechanie się Trancem nie powinno stanowić problemu - o ile w końcu teraz w marcu wypożyczalnie ruszą (EDIT: Właśnie sprawdziłem i gianty dopiero w kwietniu...). 

Najlepsza droga czy Ci wystarczy rower z dość małym skokiem jak Trance, czy będziesz jednak potrzebował trochę więcej to właśnie wypożyczenie i testowanie ;) 

Z ciekawych rowerów z małym skokiem masz jeszcze YT Izzo i Ibis Ripley AL, ale to już byś musiał na dość dobrą promocje trafić by w budżecie się zmieścić.

  • +1 pomógł 1
Napisano
2 godziny temu, UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci napisał:

Jeśli FC do CC wynosi ok. 1,7-1,8 to taki rower powinien się bardzo dobrze prowadzić. 1,8-1,85 to tak sobie a powyżej robi się słabo i bardzo źle.

Czyste filozofowanie... To nie jest samo w sobie żadnym wyznacznikiem czy rower się dobrze prowadzi czy nie. Mój evil ma ponad 1.92 więc teoretycznie padaka 🙂 a to najstabilniej prowadzący się rower jaki miałem. Wszystko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne. Więc tak jak piszesz - potestuj i zobaczysz co Ci pasuje. Tak jak koledzy pisali Trance to super uniwersalny, solidny rower gdzie ciężko się do czegokolwiek przyczepić. A tutaj jeszcze np. mocno przeceniony Rocky Mountain Instinct Rocky Mountain INSTINCT A50 Shimano - Mountainbike - 2024 - 29" - brown / yellow tylko na foxie i może trochę za dużo skoku, ale obejrzyj.

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Teoretycznie nie padaka, tylko im więcej tym bardziej "odciążone" koło przednie co wpływa na jazdę :D I to, że da się nieźle jeździć nie znaczy, że gdybyś miał dłuższy tylny trójkąt nie byłoby lepiej. Ale nie będę się wymądrzał bo ekspertem nie jestem - uważam, że to po prostu ciekawy temat i polecam go zgłębić bo nie zaszkodzi :) 

Ten Rocky Mountain prawie 16kg a niby taka duża przecena i taka topowa specka. To skąd i po co ta waga. Wydaje się super, ale jak coś jest zbyt piękne aby było prawdziwe to takie jest :D I te spawy w rowerze za tyle dolarów w "oryginale" to nie przystaje. Coś tu jest na rzeczy. Nie ufam temu rowerowi.

Przyjrzałem się temu Ghost Riot i problem taki, że mój rozmiar jest tylko na kole 27,5". Nie wiem czy w ogóle jest rama pode mnie w 29". Wydaje się, że nie. Wygląda, że tak producent ten rower zaprojektował. Dla mnie reach ok. 450mm a tam rama 17,5" ma reach 480 i wszystkie parametry ramy są jakby rozmiar za duże. 16,5" to byłoby mnie więcej to, ale jest tylko koło 27,5".

Te karbonowe rowery niestety nie dla mnie. Karbonu nawet nie rozważam.

Tak mi mówicie, że mało skoku, że aż poprzeglądam te wielkie czołgi do straszenia ludzi na szlakach.

7 godzin temu, sznib napisał:

Wtedy ten Reign to byłby taki w sam raz

Edytowane przez UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci
Napisano

Serwis drogiego foxa i drogiego rs to podobne kwoty. Ja mam same foxy, robię je sam i nie ma w tym filozofii. Jak do tej pory miałeś jakieś recony czy reby to zdziwisz się przy topowych amorach.

Napisano
23 minuty temu, UWAZAJ_Kolo_ci_sie_kreci napisał:

Przyjrzałem się temu Ghost Riot i problem taki, że mój rozmiar jest tylko na kole 27,5". Nie wiem czy w ogóle jest rama pode mnie w 29".

Możesz mi napisać czemu Ty lukasz na ramy rozmiaru "S" gdzie są producenci co dają średnie koło? Masz tyle wzrostu co ja wiec jak niby nie ma 29er w rozmiarze "M"? 

@sky87 daj spokój mitologia wiecznie żywa. Fox wychodzi ciut drożej jak coś zdechnie ale czemu miało by tak być i od razu zakładać jakieś kosmiczne koszty to wiedzą chyba tylko ci co czytają. Albo faktycznie ludziska łażą do jakiś paproków, widzą jelonka to kasują. 

Napisano (edytowane)

CENNIK FOX

TYP SERWIS PODSTAWOWY SERWIS PEŁNY
Amortyzator powietrzny od 140 zł od 280 zł
Amortyzator powietrzny z systemem Terra Logic od 140 zł od 340 zł
Amortyzator powietrzny z systemem zmiany skoku (Talas) od 140 zł od 380 zł
Amortyzator sprężynowy od 140 zł od 280 zł
Damper powietrzny od 140 zł od 280 zł
Damper powietrzny z systemem Brain od 140 zł od 340 zł
Damper sprężynowy - od 240 zł
Sztyca regulowana od 100 zł od 200 zł

 ROCKSHOX

TYP SERWIS PODSTAWOWY SERWIS PEŁNY
Amortyzator powietrzny od 140 zł od 280 zł
Amortyzator powietrzny z systemem Brain od 140 zł od 340 zł
Amortyzator powietrzny z systemem zmiany skoku (DPA) od 140 zł od 360 zł
Amortyzator sprężynowy od 140 zł od 240 zł
Amortyzator sprężynowy z systemem zmiany skoku (U-Turn) od 140 zł od 260 zł
Damper powietrzny od 140 zł od 240 zł
Damper sprężynowy - od 280 zł
Sztyca regulowana od 100 zł od 200 zł

 

Przykładowy cennik z serwisu w mojej okolicy.

Edytowane przez NerfMe

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...