Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na pewno lepiej brać koryaka niż podstawowy model t-x (ten co pokazywałem w porównaniu do limoteca) ze względu na liczbę elementów zapobiegających obrotowi siodła (3 vs 2). Ale wyższe modele t-x mają ich 5 jak w bike yoke i całość ulepiona ze "szlachetniejszego" sopu 70xx. Podstawowy t-x jak i koryaki to 6061 (anoda słabsza).

 

  • +1 pomógł 2
Napisano
13 godzin temu, Dokumosa napisał:

Na pewno lepiej brać koryaka niż podstawowy model t-x (ten co pokazywałem w porównaniu do limoteca) ze względu na liczbę elementów zapobiegających obrotowi siodła (3 vs 2). Ale wyższe modele t-x mają ich 5 jak w bike yoke i całość ulepiona ze "szlachetniejszego" sopu 70xx. Podstawowy t-x jak i koryaki to 6061 (anoda słabsza).

Które modele z Tranz-x są tymi modelami premium? Czy wyznacznikiem jest właśnie alu serii 7000? Patrząc na portfolio:

https://tranzx.com/product_10_dropper_post.html

Czy cyferki po JD-YSP decydują rosnąc o rosnącej klasie sztycy?

Napisano

Nie wiem. Zwykle jak zamierzam jakąś sztycę nabyć to obczajam manual serwisowy albo chociaż service kity do tego konkretnego modelu i na ich podstawie coś tam jestem w stanie wywnioskować ;)

Co do alu to na stopach 70xx anoda jest trwalsza.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...