zusia Napisano Czwartek o 18:07 Napisano Czwartek o 18:07 Witajcie. W zasadzie w temacie przedstawiłem mój problem....czy ktoś miał doswiadczenia z tym sklepem w zakresie świadczenia gwarancyjnego, reagowania na kłopoty, trybem załatwiania spraw usterkowych. Nie chodzi mi o sprzedaż gdyż wiem , że są generalnie w porzadku. Tylko że sprzedaż to jedno a serwis to drugie. Będę wdzięczny za opinie. Chciałbym tam kupić rower i boję się wtopy . Pozdrawiam Cytuj
pecio Napisano Czwartek o 18:54 Napisano Czwartek o 18:54 Spokojnie , bardzo dobrą mają obsługę . Jak padały mi sztyce Reverba to bez dyskusji i wdawania się w szczegóły wymieniali w ciągu tygodnia na nowe. Jedyny ból to droga odsyłka do nich. A wymieniali tak cztery razy . Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 19:20 Autor Napisano Czwartek o 19:20 Dzięki za info. piszesz o drogiej odsyłce. jak drogiej ? jak wyglada cały proces reklamacyjny ? tak w kilku zdaniach... Cytuj
Pietrash Napisano Czwartek o 19:38 Napisano Czwartek o 19:38 (edytowane) Ja odsyłałem opony rowerowe po dwóch miesiącach od zakupu , bo spękały na bokach. Bez problemu zwrócili mi wszystkie pieniądze. Jeżeli chodzi o proces reklamacji to napisz do nich e-mail, w którym opisz czego dotyczy problem i jak jest taka możliwość to dobrze załączyć zdjęcia. Odezwą się i napiszą co dalej zrobić. Edytowane Czwartek o 19:42 przez Pietrash Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 19:53 Autor Napisano Czwartek o 19:53 pisali mi że często zlecają, w ramach gwarancji, naprawę usterki na miejscu gdzieś w serwisie w Polsce a później zwracają pieniądze. miał ktoś taki przypadek ? Cytuj
TheJW Napisano Czwartek o 20:13 Napisano Czwartek o 20:13 Trochę w niemieckich sklepach zamawiałem i nie mogę złego słowa powiedzieć o obsłudze gwarancyjnej. Nawet najmniejszą pierdołą zajmą się wręcz z pocałowaniem ręki. Trochę czasu to zajmuje, czasem trzeba się przypomnieć, ale nigdy nie miałem problemów z odmową czy jakimiś kombinacjami i wykrętami. Zawsze odbierali reklamowany towar na swój koszt i przysyłali nowy lub zwracali pieniądze. To inny świat niż nasz krętacki grajdołek. Natomiast w tytułowym B-D chyba jeszcze nic nie reklamowałem. Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 20:16 Autor Napisano Czwartek o 20:16 Czyli...wnioskuję , że nie trzeba się bać ? Cytuj
Pietrash Napisano Czwartek o 20:22 Napisano Czwartek o 20:22 Kupiłem u nich rower, podczas montażu okazało się że ma scentrowane przednie koło. Zgłosiłem to do nich i otrzymałem odp. żebym naprawił w lokalnym serwisie i przesłał skan rachunku. Oddali pieniądze za naprawę. Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 20:23 Autor Napisano Czwartek o 20:23 o i to jest konkret ...dzięki... Cytuj
DyktaTusek Napisano Piątek o 10:33 Napisano Piątek o 10:33 (edytowane) Ja już czekam 4 tygodnie (1200PLN, pęknięty karbonowy kierownik) , raz po ponad dwóch mnie poinformowali, że czekamy bo rozpatrzenie się przedłuża u producenta/dostawcy. W polsce mija 2 tygodnie i brak rozpatrzenia przez sprzedającego oznacza rozpatrzenie pozytywne dla klienta, nieważne co tam producent czy diler kręci. Szukałem i chyba u nich nie ma terminu, jakieś zapisy ponoć mają tylko 'niezwłocznie'. Czyli o dziwo u nas przepisy korzystniejsze. No nic, czekam do poniedziałku i zapytam ich czy nie mają przepisów jak w Polsce, że jak w jakimś terminie nie dadzą odpowiedzi to oznacza że reklamacja rozpatrzona pozytywnie, ciekawe co oni na to. Edytowane Piątek o 10:38 przez DyktaTusek Cytuj
Semtex Napisano Piątek o 14:56 Napisano Piątek o 14:56 Od jakiegoś czasu mają spory młyn, teraz zaczyna się sezon dodatkowo, w tamtym roku przerabiałem w tym okresie gwarancję Reverba AXS i też sporo czekałem, a dodam tylko, że mieszkam w DE. W DE nie ma minimalnego czasu na reklamację, zwyczajowo to 30 dni, ale regulacji nie ma jako takiej, więc ich Polskie przepisy tym bardziej nie obowiązują. Cytuj
Bartek_S79 Napisano Piątek o 20:32 Napisano Piątek o 20:32 W dniu 27.02.2025 o 19:54, pecio napisał: Spokojnie , bardzo dobrą mają obsługę . Jak padały mi sztyce Reverba to bez dyskusji i wdawania się w szczegóły wymieniali w ciągu tygodnia na nowe. Jedyny ból to droga odsyłka do nich. A wymieniali tak cztery razy . Co się działo z Reverbem, że musiałeś je tak często wymieniać. Cytuj
pecio Napisano Piątek o 21:27 Napisano Piątek o 21:27 (edytowane) @Bartek_S79 łapał powietrze i przestawał działać. ( RS przyznał się do błędu i potem coś usprawniali ) Czwartym razem jak wymienili nawet nie rozpakowałem , pogoniłem jako nówkę na alledrogo. Szkoda nerwów - najgorszy szajs wśród myk myków . Edytowane Piątek o 21:28 przez pecio Cytuj
KSikorski Napisano Piątek o 22:40 Napisano Piątek o 22:40 Offtopic: Ja na reverba C1 złego słowa nie powiem. W razie złapania sagi Odpowietrza się podobnie jak bikeyoke, przyciskiem od góry. Hydrauliczna manetka działa radykalnie lepiej niż mechaniczna. Używam od ponad roku. Reverba serii A i B bym nie polecił, ale C1 wygląda na dopracowany. Cytuj
wr81 Napisano Piątek o 23:04 Napisano Piątek o 23:04 8 godzin temu, Semtex napisał: Od jakiegoś czasu mają spory młyn, teraz zaczyna się sezon dodatkowo, To może być prawda, dzisiaj przystanąłem po drodze ok 19 w Centrum Rowerowym Wrocław i w sklepie pełno ludzi... Panowie wpychający swoje (lekko) przerażone partnerki na gravele (w wersjach o dość agresywnej geometrii), rodzice idący do kasy z promocyjnym karbonowym Ghostem Lectorem dla syna na dojazdy do szkoły i lekko zdegustowani słysząc od obsługi że najcięższe składane zapięcie Abusa mocowane w miejsce koszyka może wyrwać inserty itp.itd. 1 Cytuj
Pietrash Napisano wczoraj o 06:43 Napisano wczoraj o 06:43 Ja akurat mieszkam w DE i nie mam problemu z tym sklepem w sprawach reklamacji bądź zwrotów, wszystko odbywa się w ciągu kilku dni. Ale trzeba zrozumieć też niemiecką mentalność która jest inna od naszej, przykład raz w rowerze MTB scentrowałem koło ( dodam że był to czerwiec albo lipiec czyli sezon rowerowy w pełni ) więc postanowiłem zanieś je do serwisu w celu naprawy. Obdzwoniłem kilka lokalnych serwisantów i odpowiedzi były najczęściej takie, teraz mamy duży ruch więc najwcześniej za dwa albo trzy miesiące naprawimy koło, a kilka serwisów stwierdziło że nie naprawią mi koła bo nie kupiłem u nich roweru. W końcu udało się znaleźć serwis który ogarnął temat w ciągu trzech dni. Dla porównania zadzwoniłem do kilku serwisów w PL aby sprawdzić czy tam też tak to wygląda i kilka serwisów z Wrocławia było w stanie naprawić mi koło od tzw. ręki. Cytuj
Bartek_S79 Napisano wczoraj o 11:19 Napisano wczoraj o 11:19 13 godzin temu, pecio napisał: @Bartek_S79 łapał powietrze i przestawał działać. ( RS przyznał się do błędu i potem coś usprawniali ) Czwartym razem jak wymienili nawet nie rozpakowałem , pogoniłem jako nówkę na alledrogo. Szkoda nerwów - najgorszy szajs wśród myk myków . To albo Ty miałeś wyjątkowego pecha, albo ja szczęście. Jeżdżę już na drugim Reverbie AXS dwa lata i kompletnie nic się z nim nie dzieje (na pierwszym tylko rok, z uwagi na inną średnicę sztycy w nowym rowerze) . Odpukać oby tak pozostało, bo po Twoim poście zacząłem się trochę martwić. Cytuj
pecio Napisano wczoraj o 12:21 Napisano wczoraj o 12:21 (edytowane) @Bartek_S79 tylko miej uwagę ,że ty masz z nowszych elektrycznego AXS'a. Ja miałem z hydrauliczną manetką pierwszej generacji. Jak tylko puścili na rynek to od razu kupiłem . A jak wszyscy wiedzą pierwsza generacja to był totalny niewypał i RS nawet na chwilę wstrzymał produkcję aby potem wypuścić drugą trochę poprawioną. Generalnie te z hydraulicznymi manetkami uważane są za bardzo awaryjne w specyficznych warunkach. Wystarczy ,że na spuszczonej będę rower targał za siodełko. I już się zaczyna cykl zapowietrzania układu. Edytowane wczoraj o 12:24 przez pecio Cytuj
Bartek_S79 Napisano wczoraj o 13:45 Napisano wczoraj o 13:45 @pecio ok, to by się zgadzało. Poprostu pierwotnie napisałeś, że to był AXS stąd moje zaciekawienie. Teraz wszystko jasne. Cytuj
Semtex Napisano wczoraj o 17:07 Napisano wczoraj o 17:07 5 godzin temu, Bartek_S79 napisał: Jeżdżę już na drugim Reverbie AXS dwa lata i kompletnie nic się z nim nie dzieje Ja miałem problem z AXS, łapał nieusuwalny SAG bo IFP puszcza powietrze do komory olejowej, traci się na tym skok, sztyca robi się miękka, jedyna opcja to serwis, oglądałem filmik na YT i to nie jest aż taka prosta sprawa i trzeba się zaopatrzyć w kilka narzędzi specjalistycznych. W moim przypadku sztyca pierwszym razem została przeserwisowana przez SRAM, po 3 miesiącach wyszedł ten sam problem, wymienili mi ją na wersję A2, która jest tym samym co A1 (moja pierwotna), w międzyczasie zmieniłem rower z mniejszą średnicą rury i po prostu ją sprzedałem. Trochę czytałem na ten temat i generalnie problem lubi się często pojawić, gadałem z mechanikiem z Not Bad Suspension, pisał mi, że ND Tuned ma pakiety serwisowe do AXS, które znacznie poprawiają działanie tej sztycy i eliminują ten problem. Jeszcze znalazłem info, że ten problem może być wywołanym przechowywaniem roweru z opuszczoną sztycą, co mogło mi się za pierwszym razem zdarzyć, ale to podobno wymaga długotrwałego przechowywania w ten sposób, albo podnoszenie roweru za opuszczoną sztycę, tego nie robiłem. Więc może miałem niefart... Cytuj
Tyfon79 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu W dniu 1.03.2025 o 13:21, pecio napisał: Wystarczy ,że na spuszczonej będę rower targał za siodełko. I już się zaczyna cykl zapowietrzania układu. A to obecnie sztyce można traktować w ten sposób? Pytam serio bo z tamtych czasów wszystko miało zakaz bezwzględny na takie praktyki. Cytuj
pecio Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu (edytowane) @Tyfon79 Thomsona targałem tak przez kilka pięknych lat i ani jednej awarii. Foxa też targałem przez dwa lata do czasu sprzedaży roweru i totalne zero problemów. Tylko z gównianym RS są wiecznie problemy rozsypane Psylo w zamierzchłych czasach, pękające Sidy, mega luzy w Rebie, z nowszych czasów padające tłumiki w Sidzie , że nie wspomnę o przygodzie z Reverbem. Edytowane 4 godziny temu przez pecio Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.