zusia Napisano Czwartek o 18:07 Napisano Czwartek o 18:07 Witajcie. W zasadzie w temacie przedstawiłem mój problem....czy ktoś miał doswiadczenia z tym sklepem w zakresie świadczenia gwarancyjnego, reagowania na kłopoty, trybem załatwiania spraw usterkowych. Nie chodzi mi o sprzedaż gdyż wiem , że są generalnie w porzadku. Tylko że sprzedaż to jedno a serwis to drugie. Będę wdzięczny za opinie. Chciałbym tam kupić rower i boję się wtopy . Pozdrawiam Cytuj
pecio Napisano Czwartek o 18:54 Napisano Czwartek o 18:54 Spokojnie , bardzo dobrą mają obsługę . Jak padały mi sztyce Reverba to bez dyskusji i wdawania się w szczegóły wymieniali w ciągu tygodnia na nowe. Jedyny ból to droga odsyłka do nich. A wymieniali tak cztery razy . Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 19:20 Autor Napisano Czwartek o 19:20 Dzięki za info. piszesz o drogiej odsyłce. jak drogiej ? jak wyglada cały proces reklamacyjny ? tak w kilku zdaniach... Cytuj
Pietrash Napisano Czwartek o 19:38 Napisano Czwartek o 19:38 (edytowane) Ja odsyłałem opony rowerowe po dwóch miesiącach od zakupu , bo spękały na bokach. Bez problemu zwrócili mi wszystkie pieniądze. Jeżeli chodzi o proces reklamacji to napisz do nich e-mail, w którym opisz czego dotyczy problem i jak jest taka możliwość to dobrze załączyć zdjęcia. Odezwą się i napiszą co dalej zrobić. Edytowane Czwartek o 19:42 przez Pietrash Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 19:53 Autor Napisano Czwartek o 19:53 pisali mi że często zlecają, w ramach gwarancji, naprawę usterki na miejscu gdzieś w serwisie w Polsce a później zwracają pieniądze. miał ktoś taki przypadek ? Cytuj
TheJW Napisano Czwartek o 20:13 Napisano Czwartek o 20:13 Trochę w niemieckich sklepach zamawiałem i nie mogę złego słowa powiedzieć o obsłudze gwarancyjnej. Nawet najmniejszą pierdołą zajmą się wręcz z pocałowaniem ręki. Trochę czasu to zajmuje, czasem trzeba się przypomnieć, ale nigdy nie miałem problemów z odmową czy jakimiś kombinacjami i wykrętami. Zawsze odbierali reklamowany towar na swój koszt i przysyłali nowy lub zwracali pieniądze. To inny świat niż nasz krętacki grajdołek. Natomiast w tytułowym B-D chyba jeszcze nic nie reklamowałem. Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 20:16 Autor Napisano Czwartek o 20:16 Czyli...wnioskuję , że nie trzeba się bać ? Cytuj
Pietrash Napisano Czwartek o 20:22 Napisano Czwartek o 20:22 Kupiłem u nich rower, podczas montażu okazało się że ma scentrowane przednie koło. Zgłosiłem to do nich i otrzymałem odp. żebym naprawił w lokalnym serwisie i przesłał skan rachunku. Oddali pieniądze za naprawę. Cytuj
zusia Napisano Czwartek o 20:23 Autor Napisano Czwartek o 20:23 o i to jest konkret ...dzięki... Cytuj
DyktaTusek Napisano Piątek o 10:33 Napisano Piątek o 10:33 (edytowane) Ja już czekam 4 tygodnie (1200PLN, pęknięty karbonowy kierownik) , raz po ponad dwóch mnie poinformowali, że czekamy bo rozpatrzenie się przedłuża u producenta/dostawcy. W polsce mija 2 tygodnie i brak rozpatrzenia przez sprzedającego oznacza rozpatrzenie pozytywne dla klienta, nieważne co tam producent czy diler kręci. Szukałem i chyba u nich nie ma terminu, jakieś zapisy ponoć mają tylko 'niezwłocznie'. Czyli o dziwo u nas przepisy korzystniejsze. No nic, czekam do poniedziałku i zapytam ich czy nie mają przepisów jak w Polsce, że jak w jakimś terminie nie dadzą odpowiedzi to oznacza że reklamacja rozpatrzona pozytywnie, ciekawe co oni na to. Edytowane Piątek o 10:38 przez DyktaTusek Cytuj
Semtex Napisano Piątek o 14:56 Napisano Piątek o 14:56 Od jakiegoś czasu mają spory młyn, teraz zaczyna się sezon dodatkowo, w tamtym roku przerabiałem w tym okresie gwarancję Reverba AXS i też sporo czekałem, a dodam tylko, że mieszkam w DE. W DE nie ma minimalnego czasu na reklamację, zwyczajowo to 30 dni, ale regulacji nie ma jako takiej, więc ich Polskie przepisy tym bardziej nie obowiązują. Cytuj
Bartek_S79 Napisano Piątek o 20:32 Napisano Piątek o 20:32 W dniu 27.02.2025 o 19:54, pecio napisał: Spokojnie , bardzo dobrą mają obsługę . Jak padały mi sztyce Reverba to bez dyskusji i wdawania się w szczegóły wymieniali w ciągu tygodnia na nowe. Jedyny ból to droga odsyłka do nich. A wymieniali tak cztery razy . Co się działo z Reverbem, że musiałeś je tak często wymieniać. Cytuj
pecio Napisano Piątek o 21:27 Napisano Piątek o 21:27 (edytowane) @Bartek_S79 łapał powietrze i przestawał działać. ( RS przyznał się do błędu i potem coś usprawniali ) Czwartym razem jak wymienili nawet nie rozpakowałem , pogoniłem jako nówkę na alledrogo. Szkoda nerwów - najgorszy szajs wśród myk myków . Edytowane Piątek o 21:28 przez pecio Cytuj
KSikorski Napisano Piątek o 22:40 Napisano Piątek o 22:40 Offtopic: Ja na reverba C1 złego słowa nie powiem. W razie złapania sagi Odpowietrza się podobnie jak bikeyoke, przyciskiem od góry. Hydrauliczna manetka działa radykalnie lepiej niż mechaniczna. Używam od ponad roku. Reverba serii A i B bym nie polecił, ale C1 wygląda na dopracowany. Cytuj
wr81 Napisano Piątek o 23:04 Napisano Piątek o 23:04 8 godzin temu, Semtex napisał: Od jakiegoś czasu mają spory młyn, teraz zaczyna się sezon dodatkowo, To może być prawda, dzisiaj przystanąłem po drodze ok 19 w Centrum Rowerowym Wrocław i w sklepie pełno ludzi... Panowie wpychający swoje (lekko) przerażone partnerki na gravele (w wersjach o dość agresywnej geometrii), rodzice idący do kasy z promocyjnym karbonowym Ghostem Lectorem dla syna na dojazdy do szkoły i lekko zdegustowani słysząc od obsługi że najcięższe składane zapięcie Abusa mocowane w miejsce koszyka może wyrwać inserty itp.itd. 1 Cytuj
Pietrash Napisano Sobota o 06:43 Napisano Sobota o 06:43 Ja akurat mieszkam w DE i nie mam problemu z tym sklepem w sprawach reklamacji bądź zwrotów, wszystko odbywa się w ciągu kilku dni. Ale trzeba zrozumieć też niemiecką mentalność która jest inna od naszej, przykład raz w rowerze MTB scentrowałem koło ( dodam że był to czerwiec albo lipiec czyli sezon rowerowy w pełni ) więc postanowiłem zanieś je do serwisu w celu naprawy. Obdzwoniłem kilka lokalnych serwisantów i odpowiedzi były najczęściej takie, teraz mamy duży ruch więc najwcześniej za dwa albo trzy miesiące naprawimy koło, a kilka serwisów stwierdziło że nie naprawią mi koła bo nie kupiłem u nich roweru. W końcu udało się znaleźć serwis który ogarnął temat w ciągu trzech dni. Dla porównania zadzwoniłem do kilku serwisów w PL aby sprawdzić czy tam też tak to wygląda i kilka serwisów z Wrocławia było w stanie naprawić mi koło od tzw. ręki. Cytuj
Bartek_S79 Napisano Sobota o 11:19 Napisano Sobota o 11:19 13 godzin temu, pecio napisał: @Bartek_S79 łapał powietrze i przestawał działać. ( RS przyznał się do błędu i potem coś usprawniali ) Czwartym razem jak wymienili nawet nie rozpakowałem , pogoniłem jako nówkę na alledrogo. Szkoda nerwów - najgorszy szajs wśród myk myków . To albo Ty miałeś wyjątkowego pecha, albo ja szczęście. Jeżdżę już na drugim Reverbie AXS dwa lata i kompletnie nic się z nim nie dzieje (na pierwszym tylko rok, z uwagi na inną średnicę sztycy w nowym rowerze) . Odpukać oby tak pozostało, bo po Twoim poście zacząłem się trochę martwić. Cytuj
pecio Napisano Sobota o 12:21 Napisano Sobota o 12:21 (edytowane) @Bartek_S79 tylko miej uwagę ,że ty masz z nowszych elektrycznego AXS'a. Ja miałem z hydrauliczną manetką pierwszej generacji. Jak tylko puścili na rynek to od razu kupiłem . A jak wszyscy wiedzą pierwsza generacja to był totalny niewypał i RS nawet na chwilę wstrzymał produkcję aby potem wypuścić drugą trochę poprawioną. Generalnie te z hydraulicznymi manetkami uważane są za bardzo awaryjne w specyficznych warunkach. Wystarczy ,że na spuszczonej będę rower targał za siodełko. I już się zaczyna cykl zapowietrzania układu. Edytowane Sobota o 12:24 przez pecio Cytuj
Bartek_S79 Napisano Sobota o 13:45 Napisano Sobota o 13:45 @pecio ok, to by się zgadzało. Poprostu pierwotnie napisałeś, że to był AXS stąd moje zaciekawienie. Teraz wszystko jasne. Cytuj
Semtex Napisano Sobota o 17:07 Napisano Sobota o 17:07 5 godzin temu, Bartek_S79 napisał: Jeżdżę już na drugim Reverbie AXS dwa lata i kompletnie nic się z nim nie dzieje Ja miałem problem z AXS, łapał nieusuwalny SAG bo IFP puszcza powietrze do komory olejowej, traci się na tym skok, sztyca robi się miękka, jedyna opcja to serwis, oglądałem filmik na YT i to nie jest aż taka prosta sprawa i trzeba się zaopatrzyć w kilka narzędzi specjalistycznych. W moim przypadku sztyca pierwszym razem została przeserwisowana przez SRAM, po 3 miesiącach wyszedł ten sam problem, wymienili mi ją na wersję A2, która jest tym samym co A1 (moja pierwotna), w międzyczasie zmieniłem rower z mniejszą średnicą rury i po prostu ją sprzedałem. Trochę czytałem na ten temat i generalnie problem lubi się często pojawić, gadałem z mechanikiem z Not Bad Suspension, pisał mi, że ND Tuned ma pakiety serwisowe do AXS, które znacznie poprawiają działanie tej sztycy i eliminują ten problem. Jeszcze znalazłem info, że ten problem może być wywołanym przechowywaniem roweru z opuszczoną sztycą, co mogło mi się za pierwszym razem zdarzyć, ale to podobno wymaga długotrwałego przechowywania w ten sposób, albo podnoszenie roweru za opuszczoną sztycę, tego nie robiłem. Więc może miałem niefart... Cytuj
zusia Napisano 18 godzin temu Autor Napisano 18 godzin temu Dzięki za info. Można zamknąć temat. Cytuj
Tyfon79 Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu W dniu 1.03.2025 o 13:21, pecio napisał: Wystarczy ,że na spuszczonej będę rower targał za siodełko. I już się zaczyna cykl zapowietrzania układu. A to obecnie sztyce można traktować w ten sposób? Pytam serio bo z tamtych czasów wszystko miało zakaz bezwzględny na takie praktyki. Cytuj
pecio Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu (edytowane) @Tyfon79 Thomsona targałem tak przez kilka pięknych lat i ani jednej awarii. Foxa też targałem przez dwa lata do czasu sprzedaży roweru i totalne zero problemów. Tylko z gównianym RS są wiecznie problemy rozsypane Psylo w zamierzchłych czasach, pękające Sidy, mega luzy w Rebie, z nowszych czasów padające tłumiki w Sidzie , że nie wspomnę o przygodzie z Reverbem. Edytowane 17 godzin temu przez pecio Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.