Logico Napisano Poniedziałek o 16:36 Napisano Poniedziałek o 16:36 Cześć, w tym sezonie zimowym uszkodziłem dwie opony do trenażera. O ile jedna była używana (kupiona z trenażerem), to druga fabrycznie nowa - kupiona na początku grudnia. Przy pompowaniu opony nie przekraczam maksymalnego zalecanego ciśnienia, ale dobijam prawie do max, więc może to błąd pomiaru manometru w pompce. Co myślicie? Nie chcę za chwilę uszkodzić kolejnej🙂 Cytuj
olo850 Napisano Poniedziałek o 16:45 Napisano Poniedziałek o 16:45 Wygląda na za wysokie ciśnienie. Masz elektroniczny manometr? Bo większość przy pompkach to może służyć tylko do orientacyjnego sprawdzenia. Cytuj
Logico Napisano Poniedziałek o 16:57 Autor Napisano Poniedziałek o 16:57 Niestety, jedynie przy pompce jeżeli chodzi o elektroniczny, to czy taki Schwalbe za okolice 60 zł będzie ok, czy trzeba dołożyć w coś bardziej precyzyjnego? Do tej pory sądziłem, że manometr w pompce wystarczy 🙂 Cytuj
olo850 Napisano Poniedziałek o 17:57 Napisano Poniedziałek o 17:57 Schwalbe za 60 PLN będzie ok. Sprawdź czy skala odczytu pasuje. 1 Cytuj
Rafał87 Napisano Poniedziałek o 19:22 Napisano Poniedziałek o 19:22 A czemu dobijasz do prawie max? Z mojego doświadczenia wynika że to nic nie zmienia na trenażerze a nawet pogarsza bo zmniejsza się powierzchnia styku przez co opona łatwiej się ślizga na rolce. 2 Cytuj
TheJW Napisano Poniedziałek o 19:45 Napisano Poniedziałek o 19:45 Dokładnie, w przypadku trenażera z rolką na tylne koło ciśnienie w oponie nie ma żadnego znaczenia. Tak jak pisze @Rafał87, mniejsze ciśnienie zapobiegnie ślizganiu się opony po rolce. 1 Cytuj
Logico Napisano Poniedziałek o 21:01 Autor Napisano Poniedziałek o 21:01 Tłumaczyłem sobie, że właśnie większe ciśnienie pozwoli zabezpieczyć oponę przed uszkodzeniami. Myliłem się jak widać. Dzięki za podpowiedzi. Nowa opona zamówiona. Mam nadzieję, że tym razem wytrzyma dłużej 🙂 Cytuj
nossy Napisano Poniedziałek o 21:47 Napisano Poniedziałek o 21:47 nie wiem jaki trenażer, ale może rolka za mocno dociśnięta? Cytuj
Logico Napisano Wtorek o 11:48 Autor Napisano Wtorek o 11:48 Elite TUO - według instrukcji należy dokręcać rolkę dopóki nie oprze się o koło, a następnie zapiąć docisk. Tak też robiłem, więc akurat o to bym się nie martwił. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.