Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, Posiadam rower  CUBE Attention 2016 z korbą Shimano FC-M523, 40x30x22 175mm i chciałbym zmienić napęd na Shimano 1x10 34-36 z lini Deore / SLX ale za bardzo nie znam się co do czego będzie pasować więc mam do Was ogromną prośbę o sklejenie mi zestawu jaki powinienem zakupić. Za korbę i suport chciałbym wydać max 400zł

Z góry dzięki za pomoc

Napisano (edytowane)
36 minut temu, BoniunioBDG napisał:

chciałbym zmienić napęd na Shimano 1x10 34-36 z lini Deore / SLX

Przerzutka Deore m5120 + manetka Deore sl-m4100 + kaseta Deore lub chińczyk 11-42 + zębatka NW jak napisał przedmówca. W Bydgoszczy górek większych to chyba nie macie, więc proponuję min. 36 na przód.

Edytowane przez chudzinki
Napisano

38 może nawet być. Tam są lekkie fałdy w Puszczy Bydgoskiej, w okolicach Ostromecka i Zamku Bierzgłowskiego. Co innego okolice Grudziadza( Singletrack Wisła) :D 

Napisano
3 godziny temu, chudzinki napisał:

Przerzutka Deore m5120 + manetka Deore sl-m4100 + kaseta Deore lub chińczyk 11-42 + zębatka NW jak napisał przedmówca. W Bydgoszczy górek większych to chyba nie macie, więc proponuję min. 36 na przód.

Przy zmianie napędu na 1x trzeba wymienić również cały tył ? Może i głupie pytanie ale poprostu nie znam się bo myślałem że wystarczy wymiana korby suportu oraz łańcucha 🫣

Napisano (edytowane)

Wywalasz z korby obecne zębatki, kupujesz zębatkę NW z offsetem 5mm wstawiasz w miejsce środkowej i wszystko powinno hulać jak ta lala :). Kasetę masz 10 - rzędową , przerzutkę tylną też oprócz tego leci lewa manetka oraz przednia przerzutka oczywiście.

Musisz sprawdzić BCD środkowej zębatki ale co się orientuję będzie to 96 https://allegro.pl/oferta/okragla-zebatka-korby-narrow-wide-36t-96bcd-symetryczna-m4000-czarna-9634239804?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=ZGFkOTM4ZmEtYWM2Mi00YmY2LWFmMmUtNmEyYmQ5ZmJkNTQ5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=da33ff3c-d68c-47c8-b56c-0ddc591446c2