tacheg Napisano Wtorek o 17:01 Napisano Wtorek o 17:01 Cześć, Jak w temacie. Szukam roweru do 4000k (używany wchodzi w grę), najpewniej crossowego, w zamian za swojego Marina Four Corners. Czemu przesiadka? Jakiś czas temu połamałem obie kości prawego przedramienia, składane śrubami i płytkami, co uniemożliwia jazdę na gravelu - wstrząsy sprawiają duży ból na ręce. Stąd też pierwsza myśl - crossowy. Użytkowanie? W większości maisto dojazdy i rekreacja, czasem, weekendy jakiś wypad 100km. Coś o mnie - 90kg, 188wzrostu, długie nogi. Jak dotąd najbardziej skłaniam się ku nowemu Giant Roam Disc 1, ale zakładam wątek, żeby się upewnić u Was, czy mam jakieś alternatywy/polecajki Pozdrawiam! Cytuj
keltu Napisano Wtorek o 17:12 Napisano Wtorek o 17:12 Polygon Heist X7 niestety nie widzę dostępnego XL może tobie się uda. Cytuj
tacheg Napisano Wtorek o 17:12 Autor Napisano Wtorek o 17:12 mam blisko do Czech to tam też mogę poszukać. Myślisz, że to lepszy wybór by był? Cytuj
keltu Napisano Wtorek o 17:16 Napisano Wtorek o 17:16 Myślę że tak, taper i sztywne osie to rzadkość w przypadku crossów. Cytuj
tacheg Napisano Wtorek o 17:20 Autor Napisano Wtorek o 17:20 (edytowane) Skoro to może być wartość dodana, to czemu nie! Tylko tam napęd 1 z przodu jest. Ciekawe czy wystarczy Edytowane Wtorek o 17:27 przez tacheg Cytuj
clavdivs Napisano Wtorek o 18:16 Napisano Wtorek o 18:16 59 minut temu, keltu napisał: Myślę że tak, taper i sztywne osie to rzadkość w przypadku crossów. Bo w przypadku crossów, jest to rzecz zbędna. Cytuj
keltu Napisano Wtorek o 18:20 Napisano Wtorek o 18:20 (edytowane) Nie zgodzę się, i nie myślę tutaj o samych "technicznych" zaletach tych technologii ale sztywne osie to też szerszy wybór kół. (a co za tym idzie można je dostać taniej) Poprawianie zacisków hamulców po każdorazowym ściągnięciu kół pod QR też może doprowadzić do szewskiej pasji i cyk mamy kolejny "Quality of Life". Edytowane Wtorek o 18:25 przez keltu Cytuj
clavdivs Napisano Wtorek o 18:53 Napisano Wtorek o 18:53 1. To właśnie odwrotnie, do roweru z sztywnymi osiami założysz tylko koła na sztywną oś, więc nie wiem gdzie tu szerszy wybór. W przypadku QR można stosować koła w obu systemach. 2. To z tym poprawianiem zacisku po ściągnięciu kół pod QR to jakiś mit. Na kilka rowerów w mojej rodzinie, nigdy tego nie robię. 3. Sztywna oś, co jakiś czas trzeba czyścić ten element mocowania inaczej po okresie użytkowania pojawia się trzeszczenie. Cytuj
clavdivs Napisano Wtorek o 19:10 Napisano Wtorek o 19:10 Ten Giant nie wydaje się jakąś życiową pomyłką. Z różnych opinii jakie sie pojawiają, Giant "nie umie" w fabryczne koła, na to bym się przygotował. 2 Cytuj
smw44199 Napisano Wtorek o 19:18 Napisano Wtorek o 19:18 Do Gianta Roam Disc 1 z marszu nowe koła zamiast fabrycznych. Nie poradzą sobie z wagą 90kg. Przejechałem do pierwszego centrowania 800km, potem 300 i 200, za każdym razem popękane szprychy. Wymieniłem na mocniejsze. Cytuj
tacheg Napisano Wtorek o 19:21 Autor Napisano Wtorek o 19:21 (edytowane) Kurde, to z jakiego gównolitu oni to robią? Na gwarancję nie podchodzi? Edytowane Wtorek o 19:21 przez tacheg Cytuj
tacheg Napisano Wtorek o 20:13 Autor Napisano Wtorek o 20:13 Tak się zastanawiam, czy potrzebny mi ogólnie będzie ten amor z przodu. Skoro tutaj się nie lezy na rękach już, to może te wstrząsy nie będą tak dotkliwe, a będzie się dało kupić coś lżejszego/lepszego? Cytuj
smw44199 Napisano Środa o 08:57 Napisano Środa o 08:57 13 godzin temu, tacheg napisał: Kurde, to z jakiego gównolitu oni to robią? Na gwarancję nie podchodzi? Nie wiem, ale w sumie rower na gwarancji, więc muszę spróbować. Cytuj
tacheg Napisano 12 godzin temu Autor Napisano 12 godzin temu Właśnie wróciłem z salonu gdzie testowałem Eskera 6.0 gen2. Ręka daje radę, wygodnie się na tym siedzi, trzęsienie nie przeszkadza. Tylko kurde cena 6k, do 5 bym się jeszcze wahał, 6 trochę dużo 😕 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.