ziubuj Napisano 3 Lutego Napisano 3 Lutego Uszkodzeniu mechanicznemu uległ panel wyświetlacza i zakupiłem takowy, jednak rower działa nie tak, jak trzeba. Po kilku minutach jazdy panel gaśnie a rower traci napęd. Czy przyczyną to moźe być niedobranie odpowiedniego panelu? Są jakieś KT, JN i pewnie jakieś inne. Ja kupiłem LED-810. Jeszcze jedno: czy panel trzeba jakoś programować? Cytuj
ArtGD Napisano 8 Lutego Napisano 8 Lutego (edytowane) Jeśli rower przez kilka minut działa prawidłowo, a następnie gaśnie wyświetlacz, to raczej szukałbym przyczyny w baterii, kontrolerze lub wtyczkach. Czy jak wyświetlacz zgaśnie, to natychmiast można go włączyć? Edit: Jeśli miałeś wyświetlacz do kontrolera KT, a kupileś wyświetlacz, który nie jest dedykowany do tego kontrolera, to w ogóle nie powinno to działać. Edytowane 8 Lutego przez ArtGD Cytuj
ziubuj Napisano 23 Lutego Autor Napisano 23 Lutego Coś chyba z pulpitem jest nie tak. Są trzy lampki biegów, ale przełączając biegi jest nastawa, która nie wyświetla się na panelu. Po włączeniu świeci dioda pierwszego biegu, przyciśniecie przycisku zapala drugą diodę, nastepne przyciśnięcie trzecią a jeszcze następne gasi trzecią i nie świeci żadna od biegów. Następne wciśnięcie zapala pierwszą i cykl się powtarza. Lampki stanu naładowania akumulatora świecą zawsze wszystkie, pomimo tego, że te na akumulatorze wskazują faktyczny stopień naładowania. Akumulator na pewno dobry. Sterownik ma tylko wejścia na PAS, pulpit, manetki hamulców, zasilanie z baterii i trzy wyjścia na silnik. Czy jak kupię bardziej rozbudowany sterownik to z niepodłączonymi pozostałymi wejściami będzie szansa, że rower zadziała? Cytuj
ArtGD Napisano 24 Lutego Napisano 24 Lutego Jaki masz kontroler i czy jak kupowałeś nowy wyświetlacz, to wybrałeś model, który jest kompatybilny z kontrolerem? Cytuj
ziubuj Napisano 24 Lutego Autor Napisano 24 Lutego Mam fotkę kontrolera, a ściślej to naklejki coś jakby tabliczka znamionowa. Wyświetlacz kupilem LED S810 do kontrolera JN, sugerując się tym, że był z długim przewodem (a i tak za krótkim o jakieś 15cm). Dopiero po pewnym czasie doczytałem, źe są jeszcze jakieś KT. Skoro po podłączeniu wyświetlacza rower zadziałał, tom się niezmiernie ucieszył. Radośc trwała krótko. Rower po kilkuset metrach, traci wspomaganie, pulpit gaśnie. Daje się go natychmiast włączeć ponownie. Anormalne działanie pulpitu opisałem w pierwszym moim wpisie. Czy gdybym zakupił pulpit KT to byłaby szansa, żeby po jego instalacji rowerzysta śmigał ze wspomaganiem? Cytuj
ziubuj Napisano 26 Lutego Autor Napisano 26 Lutego Wyświetlacz jest JN a sterownik… hgw, ale skoro zadziałało (ktoś tu sugerował, że nie powinno), to raczej kompatybilność zachowana?! Bateria na pewno dobra, ale jak podłączalem nowy panel i potem podłączałem baterię, to wtedy nie była naladowana na full. W instrukcji zakupionego panelu jest opisana procedura kalibracji, która należało przeprowadzić przy pierwszym włączeniu instalacji. To nie było przeprowadzone a teraz nie można tej procedury wywołać -według opisu w instrukcji. Czy każdy sterownik, nawet bardzo rozbudowany, zakupiony wraz z pulpitem jako zestaw, będzie działał po podłączeniu tylko silnika, pulpitu, hamulców, czujnika PAS i oczywiście baterii? Tylko bowiem takie wejścia/wyjścia ma oryginalny sterownik problematycznego roweru wayscral -jest raczej skromny. Cytuj
ArtGD Napisano 28 Lutego Napisano 28 Lutego Jeśli nie wiesz jaki masz kontroler, to jest duża szansa, że wybrałeś niewłaściwy wyświetlacz. Może być jest tak, że akurat trafiłeś dobry model wyświetlacza, ale wybrałeś zły wariant napięcia. Jeśli wyświetlacz cały czas pokazuje, że bateria jest naładowana, to może wybrałeś wyświetlacz na 36 V, a baterię masz 48 V. Najlepiej kupować komplet wyświetlacz + kontroler. Jeśli silnik masz w tylnej piaście, to bez problemu znajdziesz kontroler z wyświetlaczem. Zwróć tylko uwagę żeby dobrać właściwą moc, napięcie i wtyczkę do silnika. Cytuj
ziubuj Napisano 28 Lutego Autor Napisano 28 Lutego Kupiłem kontroler z wyswietlaczem w komplecie. Jest bardzo rozbudowany i ma wiele nieprzydatnych funkcji. Ten, który działa zawodnie(?!) ma tylko wejścia z hamulców, czujnika PAS, pulpitu i tyle. Poza tym zasilanie z baterii i wyjście na silnik -trzy żyły. Silnik jest w przedniej piaście. Zaraz jadę poza dom -bez zbytniej nadziei- kombinować z zakupionym świezo zestawem. W kontrolerze wystających kabelków milion dwieście… Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.