Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Panowie i Panie z racji że kupiłem gravela opona 38c będzie wykorzystywany głównie na asfalcie i opcjonalnie gdzieś na skróty szutrem chce w swoim treku chce założyć szersze gumy jeżdżę aktualnie na conti dubel fighter III

Szybka piłka bo chce zamówić jutro oponki .

Konkurs między trzema modelami rowerem jeżdżę po lasach , polnych drogach , szutrach , płasko , sucho , dość twardo . Wszystkie w podobnym rozmiarze 29” 2,25 lub 2,2

 

conti race King 

 

 

 

IMG_3673.jpeg


 

 

vittoria saguaro 

 

 

 

IMG_3671.jpeg


 

 

schwalbe hurricane 

 

 

 

IMG_3672.jpeg

Oto pacjent 

 

 

 

1000017074.jpeg

Napisano (edytowane)

Jak szybkie 2,25 do MTB, to... chociaż poza w/w konkursem dorzucę Vittoria Mezcal.

Mezcal-TNT.png

Jeździłem na Conti RK obecnie dojeżdżam Mezcal'a. Obydwie opony git ze wskazaniem na Mezcala jeśli chodzi o "długowieczność". No i pięknie, bezproblemowo wskakuje na obręcz przy pomocy zwykłej pompki. RKi musiałem strzelać ze zbiornika. Gdyby nie fakt, że planuję na tył wrzucić Barzo, to pewnie znowu brałbym Mezcal'a. 

Ale jeśli "szybka piłka" dotyczy tylko wspomnianych przez ciebie opcji - to wybieram bramkę z Conti RK.

Edytowane przez CoolBreezeOne
Napisano

Z tych to Race King ale też bym brał Mezcale. Z tym, że ja mam jeszcze G+, a nie G2.0. Z 10 tys km na nich zrobiłem. Bardzo szybkie i długowieczne.

29 minut temu, CoolBreezeOne napisał:

Gdyby nie fakt, że planuję na tył wrzucić Barzo

Czemu na tył, a nie na przód? Aktualnie mam 2xBarzo też G+ jeszcze :) 

Napisano

Mój błąd bo nie dodałem że dochodzi asfalt , mimowolnie do wielu lasów i innych szutrowych terenów trzeba niestety dojechać asfaltem , opona musi być też choć trochę odporna na ścieralności , te fajne gumy które rewelacyjnie spisują się w terenie giną w oczach jednak na asfalcie . 

Napisano (edytowane)

Reaktywuję ramę 29,

Przód Barzo, tył Mezcal.   Już mam.

Asfalt, Sudety i Beskidy i Mazovia czasem Lang - przeszłość. Ściganie. Duży animusz był. jakieś tam 1/2 sektory wkoło, choć nie u Golonki

Rozważania archiwalne:    mieć tylko dwie opony i nie zmieniać pomiędzy maratonami.

na przodzie trzymanie boczne, i w błocie ( kiedyś zostałem na długooo z jednym egzlemplarzem Nobby Nica)

z tyłu turbo.

Mezcal nie jest turbo... w tym celu lepszy był  u mnie w przeszłości Specialized renegade 1,9 albo zdarty  szybko centralnie  Schwalbe Racing Ralf 2,25   czy Race King z Black Czyli. Nie jeździłem na 330 g Furius Fredzie, ale na takich oponach ludzie potrafili przejechać błotne MTB Trophy w Istebnej.

 

Dziś wybieram  do tyłu Mezcala,  nie  chcę już papierowych najlżejszych opon, nie ścigam się  przeżyję  to że jedzie wolniej.. Nie mam już możliwości na swoje  testy/ ale ciekawe  jak zachowują się założone z tyłu:

Hurricane  (ale tylko drutowe są? )

terreno xc  

terreno TNT 

thunder burt

Nie dla mnie już jednak rozkiminianie czy kolejne zakupy... Tak jak napisałem gdzieś już na forum - skoro dziesiątki ludzi na Mezcalu i Barzo tną przez Amerykę z tobołkami to może sprawdzę je na sobie, te szare antracytowe nie są zbyt lekkie, trudno, kiedyś chciałem opon530 czy 550 g a 770 to była kotwica teraz mi przeszło, choć wspomnienia z renegatem chyba 460 g mam bardzo ciepłe :D

Szybka piłka głos na Race king :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez itr
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...