Mod Team sznib Napisano Środa o 13:40 Mod Team Napisano Środa o 13:40 No więc dziś na wypadzie zauważyłem że moje obie klamki się pocą w okolicach tłoka. Nie uśmiecha mi się kupno nowych bo wydatek niemały. Na Ali znalazłem zamienniki tłoka z uszczelkami: https://pl.aliexpress.com/item/1005007450639347.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.13.2dfaGnBNGnBN0N&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=85b58696-fef3-455e-b4fc-e15fbb7dd891&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:85b58696-fef3-455e-b4fc-e15fbb7dd891,tpp_buckets:668%232846%238111%231996&pdp_npi=4%40dis!PLN!10.43!9.03!!!18.36!15.90!%40211b81a317381576840317296eace7!12000040804582628!rec!PL!6040691246!X&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A i filmik jak wymienić: Bawił się ktoś z Was w taką wymianę? Pomoże na pocące się klamki? Cytuj
marcin_ostrów Napisano Środa o 13:45 Napisano Środa o 13:45 Nazwa firmy daje do myślenia Ale z drugiej strony 6 $ to nie piniądz .... Przetestuj i daj znać . Cytuj
KSikorski Napisano Środa o 13:54 Napisano Środa o 13:54 (edytowane) ... a potem okaże się, że to korpus się wytarł. Niemniej wymiany samych uszczelek można spróbować. Edytowane Środa o 13:54 przez KSikorski Cytuj
Mod Team sznib Napisano Środa o 13:55 Autor Mod Team Napisano Środa o 13:55 Ok, kupiłem, zobaczymy... Cytuj
Mod Team sznib Napisano Środa o 15:45 Autor Mod Team Napisano Środa o 15:45 1 godzinę temu, KSikorski napisał: ... a potem okaże się, że to korpus się wytarł. Zapewne pijesz do tego filmika: Już go kiedyś widziałem. Ale jemu aż klamka wpadła sama z wytarcia i płyn czarny od opiłków. Ja niedawno wymieniałem zacisk z przodu i jak odessałem stary płyn generalnie był dość czysty. Poza tym podbudowujący jest jeden z komentarzy pod w.w. filmikiem: "Robiłem remont swoim XT M8000 po kilku latach i kilkudziesięciu tysiącach kilometrów. Tłoczki i uszczelki RISK z aliexpress, chodzą doskonale. Przyczyna u mnie - prawa klamka zaczęła się leciutko pocić właśnie z komory tłoka." Cytuj
sky87 Napisano Środa o 20:13 Napisano Środa o 20:13 Tłok jest taki sam w serii x100? Wszystkie z opisu są do poprzedniej serii. Bo o dziwo dziś też zauważyłem obie klamki spocone w moich 6100. Przebieg 5500km. Cytuj
Mod Team sznib Napisano Środa o 20:49 Autor Mod Team Napisano Środa o 20:49 A to nie wiem tego. Cytuj
XYZPV Napisano wczoraj o 06:01 Napisano wczoraj o 06:01 W nowych seriach nie jest blokowany segerem, to na pewno. Cytuj
Mod Team sznib Napisano wczoraj o 06:15 Autor Mod Team Napisano wczoraj o 06:15 No właśnie, jak widać na filmiku, w serii X000 nie ma segera, w m6100 jest, podobnie jak w najnowszym XTR BTW, tu dostępne części do klamek z najnowszej serii: https://www.aliexpress.us/item/1005004484987476.html?src=google&albch=shopping&acnt=708-803-3821&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&albagn=888888&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&ds_e_adid=&ds_e_matchtype=&ds_e_device=c&ds_e_network=x&ds_e_product_group_id=&ds_e_product_id=en3256804298672724&ds_e_product_merchant_id=463268612&ds_e_product_country=US&ds_e_product_language=en&ds_e_product_channel=online&ds_e_product_store_id=&ds_url_v=2&albcp=20123152476&albag=&gad_source=1&aff_fcid=ac77f51d38584ecd962a95ce39b43dc8-1718077723175-09751-UneMJZVf&aff_fsk=UneMJZVf&aff_platform=aaf&sk=UneMJZVf&aff_trace_key=ac77f51d38584ecd962a95ce39b43dc8-1718077723175-09751-UneMJZVf&terminal_id=acb4b009189344e890a3df15e062380f&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=4itemAdapt Ale cena jednego tłoczka 86pln. niemniej taniej niż zakup nowej klamki. Cytuj
KSikorski Napisano wczoraj o 09:31 Napisano wczoraj o 09:31 Seger jest w deore BL-M6000, BL-MT501, BL-M6100. W wyższych seriach tłok blokuje zawias z POM lub innego poliamidu, jako element regulacji "free stroke". Cytuj
sky87 Napisano wczoraj o 11:38 Napisano wczoraj o 11:38 Jednak przedwcześnie zdiagnozowałem problem. Wczoraj po prostu było na tyle ciepło, że zaczęły wypływać resztki płynu, który nie doczyściłem po ostatnim przelewaniu. Obok tłoka sucho. U mnie w 6100 faktycznie jest seger. W wolnej chwili zrobię im serwis i zobaczę jak to wygląda w środku. Mam smar do hamulców na dot, potraktować nimi delikatnie uszczelki na tłoku czy lepiej nie / nie ma sensu? W takiej cenie za tłok to nie opłaca się rzeźbić. Mam drugi komplet klamek, zesikają się to wymienię całe. Warto zostawić sobie same dźwignie, jak w pierwszym tygodniu od założenia tych hamulców skrzywiłem prawą klamkę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.