Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

E , to skomplikowane :)

Po pierwsze typ kolarsta grawitacyjnego ( Twister też się pod pod liczy :D ) . Po drugie HT czy FS . Po trzecie waga kierowcy . A po czwarte jakie szprychy i jaki kołodziej :D

Jak dla mnie ( FS , 95 kg na gotowo ) , czerwone i czarne trasy bez długich i wysokich lotów to EX511. Z tym że z tyłu obowiązkowo Maxxis DH 

Napisano

Tylko po co kupować EX511 skoro FR541 jest parę gorszy droższa i parę gramów cięższa? Nie ma sensu się rozczulać, jeśli DT to tylko FR541. A jak ktoś jeździ po twisterze to ma kupić serię XM? zaoszczędzi 100g, źle wjedzie w kamień na flaku i po obręczy, a FR takie rzeczy przeżyje :P

Napisano

Nie rozumiem dlaczego producenci wkładają takie same obręcze na przód i tył. Przecież to nie ma sensu. Kupiłem niedawno nowego Strive, obie obręcze EX511. Może okazać się, że przód jest za mocny, albo tył za słaby. Wiem że w enduro waga to margines całości, ale razi trochę składanie bez przemyślenia.

Napisano

Ja nie mam takiego skilla żeby to połamać :) chodzi mi o ogólną zasadę, w rowerze xc ht też dają takie same obręcze. A siłą rzeczy tył w xc dostaje zdecydowanie mocniej po dupie.

Napisano

Temat identycznych obręczy któryś z Ju Tu berów poruszył. Chyba taki nawet fajny, który lubi opowiadać.     Tak jest : ludzie mają ciągoty estetyczne , opony i obręcze takie same wentylki przy napisie, broda, tatuaż na łydce, i okulary jak George Michel na nartach w 1986 :)   A tak naprawdę każdemu wg potrzeb. I subiektywny  świat - tak fajnie odkrywać swoje własne eldorado.   Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze poza DT wymieni jakieś obręcze? 

Napisano

Ni ma DT to ni ma jazdy:laugh: A tak serio racingowo to sporo luda lata na wkładkach to jakie ma niby wielkie znaczenie jakie obręcze? Szlakowo każda dobrze zrobiona obręcz i pozostały szpej tak samo zrobiony styknie. Jak się komuś wydaje, że wszyscy czy nawet połowa ma DT to chyba ma niezłą fantazję. Ja latam na WTB, które mają opinie miękkich ale jakoś daję rady bez wkładki. A najlepsza moja obręcz, koła biorąc pod uwagę moją dawną wagę, umiejętności, ile przeszły to niestety dla wielu fabryczny set w Dżajancie Reignie swego czasu. Drugi set kół mam na DT 1700-kach ale i tak znowu mam wrażenie, że liczy się tu ich fabryczny zaplot a nie sama obręcz. 

Napisano
5 godzin temu, Dokumosa napisał:

Jesli ci to przeszkadza to kup sobie szosę. W niektórych jest przód na 18-20 szprychach.

I po co od razu pocisk? Nie można kulturalnie dyskutować? Jeżdżę szlakowo i trochę enduro po górach, wyraziłem swoje spostrzeżenia i mam kupić szosę? Świetna dyskusja.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...