kzz Napisano Niedziela o 17:18 Napisano Niedziela o 17:18 Dzień dobry Państwu, Chciałbym zacząć swoją rowerową przygodę, jestem o krok od zamówienia roweru przez internet (nie mam możliwości udania się do punktu stacjonarnego w najbliższych dniach), natomiast czuję pewne obawy co do rozmiaru ramy. Jeżeli chodzi o tabelę producenta, to jestem "na styk", mam 181cm wzrostu, Kross w swojej tabeli sugeruje, że od 180cm wzrostu powinienem wybrać rozmiar L (19cali), 172-180 rozmiar M - (17 cali). Dokonałem również sugerowanego pomiaru od podłogi do krocza, wychodzi mi 83,5/84cm, więc po przeliczeniu x 0,57/2,54 daje mi to sugerowany rozmiar ramy 18,7-18,8. Natomiast naczytałem się w internecie opinii, że te modele są dosyć duże, a ze względu, że jestem w temacie ZIELONY, mam niewielkie obawy. Z góry dziękuję za pomoc. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-kross-level-4-0-cues-pd41468/?v_Id=226264 Cytuj