Rahuene Napisano 23 Stycznia Napisano 23 Stycznia Witam, Jestem laikiem w sprawach rowerowych, ale ze względu na to że trzeba się coś ruszyć to padło na rower. Szukam roweru na mieszane trasy, asfalt i las. Ze względu na to że mieszkam w okolicy Beskidu Małego to w przyszłości planuje wycieczki w góry. Myślałem nad Trek Dual Sport 2. Co o nim myślicie? Czy polecacie coś innego? Czy warto kupować rower online czy lepiej trochę dopłacić i kupić w sklepie stacjonarnym? Cytuj
Mihau_ Napisano 24 Stycznia Napisano 24 Stycznia Cytat Trek Dual Sport 2 5 generacja czy wygrzebałeś gdzieś jeszcze 4? Szczerze mówiąc pomyślałbym poważnie nad dorzuceniem tysiaka do budżetu i wzięcie polygon heist x7. Jest powietrzny widelec, jest miękki napęd, są sztywne osie co w crossach prawie nie występuje a dodatkowo kapeć wchodzi dość szeroki. Jeśli rzeczywiście chcesz targać trochę po lesie i mieszkasz na pagórkach to wydaje się być najrozsądniejsza opcja https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-polygon-heist-x7 Cytuj
Rahuene Napisano Sobota o 05:59 Autor Napisano Sobota o 05:59 Mocno odczuwalna jest różnica między amortyzatorem sprężynowym i powietrznym? Ten polygon dużo lepszy od Rockrider EXPL 540? Taka sama cena, Rockrider to MTB ale chyba podobne zastosowanie by miał Cytuj
Mihau_ Napisano Sobota o 12:26 Napisano Sobota o 12:26 Cytat Rockrider to MTB Właśnie, rockrider to MTB więc ma cechy MTB. Pozycja bardziej pochylona i bardziej wyciągnięta, szeroka kierownica, grube opony z większymi oporami toczenia. W 540 napęd 1x10, w polygon 1x11. W 540 korba tylko 30 zębów, za mało na asfalt, powyżej 30kmh będziesz kręcił jak chomik. Ogólnie ten rockrider jest ok jak na w miarę rekreacyjne mtb no ale ty nie potrzebujesz mtb. Cytuj