dfq Napisano 9 Stycznia Napisano 9 Stycznia (edytowane) @pecio U mnie tylko dwaj sygnaliści (malutkie diodki) u góry po lewej i prawej stronie ekranu TV (reszta ukryta). Bardzo pomocne bo cały czas wiesz w której strefie kręcisz i kiedy ją zmieniasz bez ciągłej kontroli na liczniku. Edytowane 9 Stycznia przez dfq 1 Cytuj
pecio Napisano 9 Stycznia Autor Napisano 9 Stycznia @dfq też tak pomyślałem. To tak jak ledówki pod Neo . Cytuj
pecio Napisano Środa o 12:30 Autor Napisano Środa o 12:30 Pytanie z gatunku podstawowych które kieruję do użytkowników WAHOO KICKR . Czy po przekroczeniu pewnego pułapu prędkości np. przy "dokręcaniu w dół " cała maszyneria nie wpada Wam w "turbulencje" / drgania jakby zaraz miało to się wszystko rozsypać. Czy nadal jest gładko ? Wrażenie takie jakby ktoś zapomniał dać smaru do łożysk i takie chrobanie nasilające się logarytmicznie ze wzrostem prędkości. Od napędu to nie pochodzi bo jest cichuteńki. Koło zamachowe jest źle wyważone to raz a reszta to jakby od łożysk. Cytuj
dfq Napisano Środa o 19:44 Napisano Środa o 19:44 @pecio Lecę nie raz (z góry) na Rouvy ok 80km/h - 40x11 kadencja 110 🤣 i poza tym ze trenażer jest głośniejszy to żadnych turbulencji nie mam. Cytuj
pecio Napisano Środa o 22:04 Autor Napisano Środa o 22:04 (edytowane) @marvelo na Rouvy jak walisz alpejskie klasyki to spokojnie można osiem dyszek wymłucić z kołowrotka. Dwa dni temu z "Gloka" był malutki zjeździk i bez przykładania się wyskoczyło 76. Edytowane Środa o 22:07 przez pecio 1 Cytuj
eloo Napisano Środa o 22:18 Napisano Środa o 22:18 9 godzin temu, pecio napisał: Pytanie z gatunku podstawowych które kieruję do użytkowników WAHOO KICKR . Czy po przekroczeniu pewnego pułapu prędkości np. przy "dokręcaniu w dół " cała maszyneria nie wpada Wam w "turbulencje" / drgania jakby zaraz miało to się wszystko rozsypać. Czy nadal jest gładko ? Wrażenie takie jakby ktoś zapomniał dać smaru do łożysk i takie chrobanie nasilające się logarytmicznie ze wzrostem prędkości. Od napędu to nie pochodzi bo jest cichuteńki. Koło zamachowe jest źle wyważone to raz a reszta to jakby od łożysk. Co prawda używam kickr core ale taki problem miałem jak odklejały mi się naklejki na kole zamachowym. Ciężko było wyłapać bo odklejały się dopiero jak koło się zagrzało i przy dużych prędkościach. Po usunięciu tych kilku odklejających się nawet przy dużych prędkościach jest idealnie gładko 1 Cytuj
pecio Napisano Środa o 22:25 Autor Napisano Środa o 22:25 @eloo słusznie zauważyłeś. Też zwróciłem na to uwagę. Wystarczy lekko gdzieś nie tak naklejona i przy wysokich prędkościach robi się padaczka. Nie wiem co za debil to wymyślił w Wahoo. Cytuj
marvelo Napisano Czwartek o 05:45 Napisano Czwartek o 05:45 8 godzin temu, dfq napisał: No pomieszało - kadencja 126 🤣 Wciąż się nie zgadza. Cytuj
dfq Napisano Czwartek o 07:11 Napisano Czwartek o 07:11 (edytowane) @marvelo A kto powiedział że ma się zgadzać ? To symulacje. Ważne że na papierze się zgadza 😜 @pecio Nie mam żadnych naklejek na kole zamachowym 😲 Chyba je od razu pościągałem 😀 Edytowane Czwartek o 07:25 przez dfq 1 Cytuj
pecio Napisano Czwartek o 08:12 Autor Napisano Czwartek o 08:12 (edytowane) 2 godziny temu, marvelo napisał: Wciąż się nie zgadza. @marvelo ( pod rozwagę ) my się tu poruszamy w wyimaginowanym świecie gdzie podstawowe prawa fizyki nijak się mają do rzeczywistości. O ile w realu z fajnej górki -15% jesteś w stanie nawet setkę wyciągnąć to na alternatywnym "globusie" 😉 Rouvy gdzie algorytmy usilnie starają się naśladować realną jazdę wychodzi tak jak jest. Dla pocieszenia po dokładnej kalibracji trenażera (obwody koła etc....) mniej więcej to samo wyskakuje na Edge...... pi razy drzwi.😁 Wkraczając do "chomikowego świata " 🤣 pewne sprawy traktujemy umownie. @dfq właśnie jadę suszarką te nieszczęsne naklejki 😁 Edytowane Czwartek o 08:18 przez pecio 2 Cytuj
Justyna84H Napisano Czwartek o 08:50 Napisano Czwartek o 08:50 Panowie (i Panie, choć pewnie w mniejszości), mam pytanie dotyczące łączenia zegarka Garmin Venu 2s z rowerkiem w siłowni. Przy próbie wykrycia go jako czujnik rytmu przed rozpoczęciem trenignu, pojawia mi się gazylion urządzeń, tzn. około 20 bo tyle jest ich na sali. Czy jest jakaś metoda na sprawdzenie jaki numer ma ten rowerek na którym właśnie płaszczę pośladki? Przeszukałam forum lupką i nie znajduję takiego wątku, ale może ktoś już to rozklepał i będzie w stanie mi pomóc. Trener niestety nie pomógł, też nie wiedział jak to sprawdzić. Cytuj
dfq Napisano Czwartek o 08:56 Napisano Czwartek o 08:56 Powyłączać na chwilę wszystkie rowerki na sali, zostawić ten jeden włączony i sparować. Dlatego mam tylko jeden trenażer w pokoju 🤣 Cytuj
Justyna84H Napisano Czwartek o 09:08 Napisano Czwartek o 09:08 Cytat Powyłączać na chwilę wszystkie rowerki na sali, zostawić ten jeden włączony i sparować. Dlatego mam tylko jeden trenażer w pokoju 🤣 Zaproponuję, żeby wynieśli wszystkie rowerki i zostawili tylko ten na którym siedzę, na pewno się zgodzą Cytuj
dfq Napisano Czwartek o 09:11 Napisano Czwartek o 09:11 (edytowane) No ja myślę że prowadzący porządną siłownię powinien kiedyś poświęcić jakąś godzinkę, pospisywać parametry czujników urządzeń i udostępniać je użytkownikom a nie odwalać kaszanę. Mamy 2025 rok. Edytowane Czwartek o 09:11 przez dfq 1 Cytuj
Justyna84H Napisano Czwartek o 09:14 Napisano Czwartek o 09:14 Cytat No ja myślę że prowadzący porządną siłownię powinien kiedyś poświęcić jakąś godzinkę, pospisywać parametry czujników urządzeń i udostępniać je użytkownikom a nie odwalać kaszanę. Mamy 2025 rok. No niestety, to Zdrofit, więc pewnie mogę pomarzyć, ale zwrócę im na to uwagę, że na urządzeniach nie ma tych informacji. Swoją drogą, producent powinien je umieszczać na ramie w widocznym miejscu. Numer czujnika to nie powinna być jakaś tajemna wiedza. Cytuj
dfq Napisano Czwartek o 09:26 Napisano Czwartek o 09:26 Niekoniecznie. Jeśli to Ant+ ktoś może się podpiąć pod twój czujnik i "monitorować" twoje parametry. Nie wiem co to za urządzenia ale trenażery wykorzystują zawodowe ekipy Pro Tour-u przy rozgrzewce albo rozjazdach a konkurencja nie śpi. To są dane wrażliwe. Cytuj
Justyna84H Napisano Czwartek o 09:51 Napisano Czwartek o 09:51 Problemy pierwszego świata kolarskiego. Cytuj
pecio Napisano Czwartek o 13:01 Autor Napisano Czwartek o 13:01 (edytowane) @Justyna84H prostsze rozwiązanie od proponowanego przez kolegę @dfq. Jesteś na tej "rowerkowej " sali i parujesz z pierwszym lepszym . Potem jak masz powiedzmy 10 rowerków dosiadasz każdego po kolei i patrzysz na zegarek czy coś drgnęło. I tak błyskawicznie ustalisz który jest ten twój jedyny. 🤣 Szybciej tak dojdziesz do finalnego rezultatu niż wertowanie danych z tabliczek znamionowych każdego trenażera. Inna opcja to jak wspominał @dfg odłączenie od zasilania wszystkich po za jednym . Ale z tym też zejdzie ....odłączenie....parowanie... podłączanie . A co do ANT to właśnie z tych względów zostaje on uśmiercony. W przyszłych generacjach szpeju Garmina ma być nowy kodowany protokół ANT . Edytowane Czwartek o 13:08 przez pecio 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.