Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, no więc tak… wjechałam w dziurę 😪 w aluminiowej obręczy powstała wgniotka.  Czy jest ona do uratowania czy tylko śmietnik? Ewentualnie próbować wciąż na niej jeździć, czy jednak uszkodzenie jest zbyt duże? 
 

Zdjęcia:

https://1drv.ms/i/c/c9953b814bb6ed3f/ESO4jlCoLU5CuuUwDQkh3YAB8qy8iUXStSgx9jSl5HKdPw
 

https://1drv.ms/i/c/c9953b814bb6ed3f/EX_slIA7SStCgGCGoD91MJcBG5wjjGhLuTwb1l03Jl3quQ

Napisano

Przyłóż drewniany klocek od zewnętrznej strony, a od wewnątrz daj jakąś twardą gumę, albo drugi drewniany klocek i spróbuj to ściskiem stolarskim skręcać. Kombinerkami możesz uzyskać nierówną powierzchnię i naprawić naprawisz, ale będzie brzydko z zewnątrz wyglądać.

Napisano

@canaberra: IMO jeśli używasz dętek to wystarczy lekko wyprostować wgniotę i będzie ok, jeśli masz tublesa to warto się przyłożyć do tej roboty.  Miałem nieco mniejszą pamiątkę po strzale w schodek i musiałem się nieźle namotać, żeby mleko nie kipiało rantem...

@KSikorski: ciekawy narząd, mam ichni klucz do tarcz ale jest jakiś klamotny, nacięcia nie do końca mi leżą i wolę używać "super sprzętu" z ali.  Do obręczy jednak taki klamot chyba byłby całkiem dobry...jak pogniotę jakąś rawkę to się do Ciebie uśmiechnę ;) 

Napisano
Godzinę temu, kazafaza napisał:

@canaberra: IMO jeśli używasz dętek to wystarczy lekko wyprostować wgniotę i będzie ok, jeśli masz tublesa to warto się przyłożyć do tej roboty.  Miałem nieco mniejszą pamiątkę po strzale w schodek i musiałem się nieźle namotać, żeby mleko nie kipiało rantem...

@KSikorski

Na tym zestawie jeżdżę na dętkach, więc trochę mnie uspokoiłes 😀 pójdę do serwisu i mam nadzieję, ze będą chętni, żeby naprostować, a nie od razu wymieniać obręcz 

Napisano
1 godzinę temu, kazafaza napisał:

@KSikorski: ciekawy narząd, mam ichni klucz do tarcz ale jest jakiś klamotny, nacięcia nie do końca mi leżą i wolę używać "super sprzętu" z ali.  Do obręczy jednak taki klamot chyba byłby całkiem dobry...jak pogniotę jakąś rawkę to się do Ciebie uśmiechnę ;) 

Nie ma problemu.

Klamot do tarcz z bitula też bywa przydatny do pracy z obręczą, zwłaszcza cienką.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Słuchajcie alu ludziki, takiej wgniotki  czasem lepiej nie ruszać, bo aluminium nie lubi zaginania, co prawda w szosowych ( potem ciśnienie ) kilka razy coś tam naprawiałem, przeszło mi gdy dostrzegłem pęknięcie  po lini odprostowania ,  także dopóki na oko opona siedzi pewnie, i nie kartofluje przy obrocie można jeździć obserwować.  
dodatkowo w tym napędowym kole jest mało szprych, czasami po takim strzale robi się  "ukryte naprężenie- zmęczenie" , i na jakimś np duszeniu twardo na podjeździe strzela z hukiem szprycha, a koło od razu deformuje się. Dlatego wizja serwisu i sprawdzenia co się dzieje z naprężeniem szprych w tym kole to dobry pomysł.

  • +1 pomógł 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...