hubabuba544 Napisano 30 Grudnia 2024 Napisano 30 Grudnia 2024 Siema ogólnie to kupiłem damper i okazało się że puszcza powietrze , gdy postoi w rowerze to po jakichś 40 minutach od napompowania jest już miękki chciałem sprawdzić czy jest coś w komorze ifp i z niej wyleciało powietrze pod wielkim ciśnieniem wraz z olejem tu są tylko uszczelki do wymiany czy cos jeszcze ? Cytuj
TheJW Napisano 31 Grudnia 2024 Napisano 31 Grudnia 2024 A teraz wdech, wydech i spokojnie, po polsku... 1 Cytuj
rkopec16 Napisano 31 Grudnia 2024 Napisano 31 Grudnia 2024 Były do wymiany tylko uszczelki komory powietrznej, a teraz damper nadaje się do generalnego serwisu. 1 Cytuj
Galvatron Napisano 31 Grudnia 2024 Napisano 31 Grudnia 2024 Teraz już musisz go oddać na generalny serwis. Normalnie wymieniliby Ci uszczelki w komorze powietrznej w ramach gwarancji, ale przez spuszczenie powietrza z komory IFP mogłeś ją stracić. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 31 Grudnia 2024 Mod Team Napisano 31 Grudnia 2024 Mógł być też wentyl trefny... Jak to mówią mądrzy górale: "nie znasz się, nie ruszaj, bo będą koszty". Cytuj
Turysta05 Napisano Środa o 08:18 Napisano Środa o 08:18 (edytowane) Źle się stało, ale tragedii nie ma, być może się mylę🤔 bo dopiero zacząłem się interesować amortyzatorami. Komorę IFP można napompować nawet powietrzem zamiast azotu + dedykowany olej, tam nic nie mogło się uszkodzić (a może się mylę?) A teraz pytanie do bardziej doświadczonych Kolegów: czy próbowaliście sprawdzić szczelność komór powietrza przez zanurzenie w wodzie, tak jak dętkę? Mi wydaje się to oczywiste. Edytowane Środa o 08:19 przez Turysta05 Cytuj
Mod Team sznib Napisano Środa o 08:57 Mod Team Napisano Środa o 08:57 Nie no, nic się raczej nie uszkodziło. Ale IFP zmieniła położenie i teraz trzeba damper rozebrać i ustawić ją na odpowiedniej wysokości. Cytuj
hubabuba544 Napisano Środa o 10:27 Autor Napisano Środa o 10:27 (edytowane) Damper i tak idzie do serwisu. Kupiłem go używanego , więc lepiej żeby sprawdzili co tam się w nim dzieje żeby uniknąć większych uszkodzeń , ale dzięki. Edytowane Środa o 10:29 przez hubabuba544 Cytuj
Galvatron Napisano Środa o 10:58 Napisano Środa o 10:58 W używanym amortyzatorze zużyte uszczelki to normalka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.