Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema ogólnie to kupiłem damper i okazało się że puszcza powietrze , gdy postoi w rowerze to po jakichś 40 minutach od napompowania jest już miękki chciałem sprawdzić czy jest coś w komorze ifp i z niej wyleciało powietrze pod wielkim ciśnieniem wraz z olejem tu są tylko uszczelki do wymiany czy cos jeszcze ?

Napisano

Teraz już musisz go oddać na generalny serwis. 

Normalnie wymieniliby Ci uszczelki w komorze powietrznej w ramach gwarancji, ale przez spuszczenie powietrza z komory IFP mogłeś ją stracić. 

Napisano (edytowane)

Źle się stało, ale tragedii nie ma, być może się mylę🤔 bo dopiero zacząłem się interesować amortyzatorami. Komorę IFP można napompować nawet powietrzem zamiast azotu + dedykowany olej, tam nic nie mogło się uszkodzić (a może się mylę?)

p1010873.jpg.59c360917281947fa33c982a40469985.jpg

p4pb8122546.thumb.jpg.3469ac2fa2eb707aba1ac9ba3f66ccb0.jpg

A teraz pytanie do bardziej doświadczonych Kolegów:  czy próbowaliście sprawdzić szczelność komór powietrza przez zanurzenie w wodzie, tak jak dętkę?  Mi wydaje się to oczywiste. 

Edytowane przez Turysta05
Napisano (edytowane)

Damper i tak idzie do serwisu. Kupiłem go używanego , więc lepiej żeby sprawdzili co tam się w nim dzieje żeby uniknąć większych uszkodzeń , ale dzięki.

Edytowane przez hubabuba544

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...