Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. 

Kilka lat temu kupiłem Treka Dual Sport 1 gen 4 i powiem szczerze ze po kilku latach została mi po nim tylko rama, resztę wymieniłem. Teraz rozumiem ze potrzebowałem innego roweru i taki obecnie nabyłem. Trek`a chciałbym przywrócić do nowości, no chyba tylko z ta różnicą ze wywaliłem amortyzator i niech tak zostanie, taki dual sport na sztywnym widelcu bo mi to pasuje.
Założyłem na niego stockowy napęd 2x9 (analogiczny do dual sport 2) i muszę teraz podczepić linki. 
No ale trek ma je wpuszczone w ramę. I tu mam pytanie. Z tego co widzę na zdjęciach linki powinny się krosować w rurze, prawa przerzutka powinna się chować w lewym otworze w ramie i nie odwrót. Czy jest jakaś zasada ze pierwszą należy założyć prawą a drugą lewą żeby się odpowiednio kryzowały? Czy w dual sportach są jakieś wewnętrze prowadnice na te linki?
A może jest ktoś na grupie co mógłby zrobić fotkę jak te linki są oryginalnie poprowadzone ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...