Ponton93 Napisano 26 Grudnia 2024 Napisano 26 Grudnia 2024 (edytowane) Czołem Forumowicze! Chciałbym kupić swój pierwszy rower elektryczny. Mam doświadczenia na takowych 2km, więc jestem zielony. Mieszkam w górach, myślę że to będzie moim priorytetem wyjazdowym. Wcześniej jeździłem na motocyklu wyprawowo w góry, ale trzydziestka przegania, pora trochę popompować krew w żyłach. Budżet? Fajnie byłoby się zmieścić w 8000tys zł, ale jeśli mogę mieć wyraźny skok w jakości dokładając 20% to jestem skłonny dołożyć. 177cm/73kg W grę wchodzą używki. Z góry dziękuję za pomoc i do zobaczenia na trasie Mateusz Edytowane 26 Grudnia 2024 przez Ponton93 Cytuj
JWO Napisano 26 Grudnia 2024 Napisano 26 Grudnia 2024 Chcesz jezdzic po singlach, czy tylko po drogach, sciezkach turystycznych. Musi zdecydować czy chcesz fulla, czy wystarczy tylko przedni amor. Cytuj
Ponton93 Napisano 26 Grudnia 2024 Autor Napisano 26 Grudnia 2024 Dzięki JWO! właśnie oglądam na YT w co powinienem pójść. Mam wiele ścieżek leśnych/szlaków leśnych raczej na fulla (Beskid Mały). Acz cena za jakie są jest dość odstraszająca. 1. Rynek używek jest warty uwagi czy łatwo wbić się na minę i koszty? 2. Full vs z przednim amorem- czy do takich ścieżek leśnych, polnych dróg i przemierzania dróg asfaltem (na dojazdy) full czy z przednim amorem da radę? Czy full to jest raczej forma podjechać samochodem pod górę i jechać już w góry? Totlanie nie wiem czego się spodziewać. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 27 Grudnia 2024 Mod Team Napisano 27 Grudnia 2024 1. Zależy od szczęścia. Zwłaszcza elektryk, bo jak będzie z wyjechaną baterią to wymiana koszt kilku tys. Ogólnie z niepewnego źródła to zawsze duże ryzyko. 2. Full zawsze lepszy w MTB górskim, hardtaile to na maratony mogą być. Cytuj