Lichy Napisano 25 Grudnia 2024 Napisano 25 Grudnia 2024 Witam, szukam roweru MTB do mniej więcej 5000zl, może być używany. Generalnie rower będzie użytkowany po mieście (jakieś luźne wypady), na wypady gdzie droga będzie prowadzić przez las (błoto, korzenie, dziury) i na zjazdy górskie. Ostatnio byłem w Beskidzie Śląskim (Skrzyczne) na jakimś starym MTB i była katorga, o zjedzie nie wspominając. Przejrzałem forum, w oczy rzuciła mi się BN 500 Lite, Lapierre Proface CF 5.9, jakieś Rockridery.. Szczerze dużo tych modeli, nie znam się w chciałbym wybrać coś dopasowanego do moich potrzeb. Napęd jaki się sprawdzi lepszy będzie 2x, 1x? Proszę o pomoc w wyborze, nie muszą być to rowery które wymieniłem, jestem otwarty na propozycje. Wzrost około 175cm. Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 25 Grudnia 2024 Mod Team Napisano 25 Grudnia 2024 Dorzucam Kellys Gate. Niedawno Prorace 6.9 był za 5.5 k... Napęd w zależności jak noga podaje, lub na co pozwala rama, bo większość nowych jest pod 1 rząd. Cytuj
Lichy Napisano 26 Grudnia 2024 Autor Napisano 26 Grudnia 2024 A coś takiego jak cragger 7.0? https://www.bike-discount.de/de/radon-cragger-7.0-3 Patrzyłem też na rose bonero 2, ale aktualnie brak rozmiaru m. Cytuj
NerfMe Napisano 26 Grudnia 2024 Napisano 26 Grudnia 2024 (edytowane) Jak chcesz mieć więcej zabawy na zjazdach to rower trailowy jest dobrym rozwiązaniem. Musisz tylko pamiętać, że będzie miał miękki napęd zapewne z korbą z 30 zębami z przodu, i mocno terenowe opony, ktore sprawią, że będzie dość ociężały w mieście i na ścieżkach rowerowych. Edytowane 26 Grudnia 2024 przez NerfMe Cytuj
Lichy Napisano 26 Grudnia 2024 Autor Napisano 26 Grudnia 2024 W zasadzie o tym nie pomyślałem, na zjazdy będę jeździł okazjonalnie jak tylko będzie czas pozwalał, większość jazdy będzie po lasach i asfalcie, czy taki cragger nada się też do jazdy w koło komina? Czy celować w jakiegoś XC? Cytuj