Cico Napisano 25 Grudnia 2024 Napisano 25 Grudnia 2024 (edytowane) Cześć w Rondo ruut al1 2x z 2023 roku dolna rurka tylnego trójkąta od strony napędowej jest niżej od rurki po przeciwnej stronie. Podobnie jest z obręczami kół, nie wyglądają tak samo od strony napędowej jak po przeciwnej stronie. Czemu ma służyć takie rozwiązanie? Czy jest ono stosowane u innych producentów graveli? Edytowane 25 Grudnia 2024 przez Cico Cytuj
KSikorski Napisano 25 Grudnia 2024 Napisano 25 Grudnia 2024 Prawa rurka jest niżej by zmieścić korbę zachowując przestrzeń na szeroką oponę i nie wydłużać nadmiernie tylnego trójkąta. Asymetryczne obręcze stosuje się by wyszła zbliżona wartość kątów pochylenia szprych po stronie napędu i po stronie hamulca (a więc też zbliżona wartość naprężeń). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.