Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć w Rondo ruut al1 2x z 2023 roku dolna rurka tylnego trójkąta od strony napędowej jest niżej od rurki po przeciwnej stronie. Podobnie jest z obręczami kół, nie wyglądają tak samo od strony napędowej jak po przeciwnej stronie.

Czemu ma służyć takie rozwiązanie? Czy jest ono stosowane u innych producentów graveli?

 

 

Edytowane przez Cico
Napisano

Prawa rurka jest niżej by zmieścić korbę zachowując przestrzeń na szeroką oponę i nie wydłużać nadmiernie tylnego trójkąta.

Asymetryczne obręcze stosuje się by wyszła zbliżona wartość kątów pochylenia szprych po stronie napędu i po stronie hamulca (a więc też zbliżona wartość naprężeń).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...