RalphOcean Napisano Poniedziałek o 15:30 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 15:30 Oryginalny opis od dostawcy: "The length of the spokes on the rear wheel is 267mm and the diameter is 2.2mm. (13G, 267mm)". Kolor czarny bo tego nie dodali. Z tego co mi powiedzieli w serwisie w Poznaniu, w którym byłem oraz u wytwórcy szprych na zamówienie (szprycharnia) to są tylko u nas tylko 2 albo 2,3 mm. Z kolei dostawca z Holandii może mi tę szprychę przysłać za ... 14 EURO (dostawa 12!). No i wobec tego pytanie czy zainstalować tę 2,3 i zamknąć temat, czy jakoś próbować jeszcze dobrać np. z Chin? Poza tym wolałbym mieć kilka szprych w zapasie na wymianę w przyszłości. I druga sprawa czy można jakoś dobrać szprychę 2,3 aby pasowała do nypla tego, który jest oryginalny dla 2,2 mm? Sprawdzałem i gwint na zewnątrz ma dokładnie 4,1 mm. Koło można oczywiście zdjąć, ale jest z tym dużo pracy i opona też ciężko schodzi a szprychę można łatwo włożyć bez zdejmowania koła czy napędu i tylko kręcąc nyplem mieć to już z głowy. PS. Temat dla mnie nowy, gdyż w poprzednich rowerach wszystko miałem w miarę typowe więc przyjmę wszelkie rady doświadczonych graczy w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano Poniedziałek o 18:11 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 18:11 Weź na miejscu 2.3 z nowym nyplem, poza tym gwint w obu będzie pewnie taki sam (gdybyś chciał użyć starego bez demontowania koła). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.