RalphOcean Napisano 23 Grudnia 2024 Napisano 23 Grudnia 2024 Oryginalny opis od dostawcy: "The length of the spokes on the rear wheel is 267mm and the diameter is 2.2mm. (13G, 267mm)". Kolor czarny bo tego nie dodali. Z tego co mi powiedzieli w serwisie w Poznaniu, w którym byłem oraz u wytwórcy szprych na zamówienie (szprycharnia) to są tylko u nas tylko 2 albo 2,3 mm. Z kolei dostawca z Holandii może mi tę szprychę przysłać za ... 14 EURO (dostawa 12!). No i wobec tego pytanie czy zainstalować tę 2,3 i zamknąć temat, czy jakoś próbować jeszcze dobrać np. z Chin? Poza tym wolałbym mieć kilka szprych w zapasie na wymianę w przyszłości. I druga sprawa czy można jakoś dobrać szprychę 2,3 aby pasowała do nypla tego, który jest oryginalny dla 2,2 mm? Sprawdzałem i gwint na zewnątrz ma dokładnie 4,1 mm. Koło można oczywiście zdjąć, ale jest z tym dużo pracy i opona też ciężko schodzi a szprychę można łatwo włożyć bez zdejmowania koła czy napędu i tylko kręcąc nyplem mieć to już z głowy. PS. Temat dla mnie nowy, gdyż w poprzednich rowerach wszystko miałem w miarę typowe więc przyjmę wszelkie rady doświadczonych graczy w tym temacie. Cytuj
RafalxM Napisano 23 Grudnia 2024 Napisano 23 Grudnia 2024 Weź na miejscu 2.3 z nowym nyplem, poza tym gwint w obu będzie pewnie taki sam (gdybyś chciał użyć starego bez demontowania koła). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.