mmoorroo Napisano Niedziela o 20:43 Udostępnij Napisano Niedziela o 20:43 Szukam kierownicę do eskera 6.0 gen1. Ta która jest fabrycznie mi odpowiada niestety mam problem ponieważ jak zamontują do niej uchwyt na licznik z garmina (lubię mieć licznik na środku mostka) to nie mam jak założyć lemondki ponieważ kierownica się zwężą i mocowanie lemondki wychodzi dokładniej na zwężąjącym się fragmencie. Nie chcę kupować uchwytu na licznik i lampkę mocowanego do śrub mostka, tym bardziej że z drugiej strony mostka mam licznik a'la knog. Czy kojarzy ktoś jakiś model który ma w szerszym miejscu (31,8mm) minimum 13cm długości oraz szerokość całkowitą 44cm z flarą? Nie znalazłem nigdzie w internecie stron, na których podawana jest właśnie ta wartość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player123 Napisano wczoraj o 07:54 Udostępnij Napisano wczoraj o 07:54 No bo to musi ładnie opadać dosc niedaleko od mostka...mostek 31.8 a obejmy klamek 24mm...raczej nikt nie robi kierownicy ktora sie zwęża w miejscu górnego chwytu, tylko przed...czyli blisko mostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HSM Napisano wczoraj o 08:44 Udostępnij Napisano wczoraj o 08:44 (edytowane) @mmoorroo Niektórzy producenci podają dokładne wartości także tego elementu... Musisz szukać. Natomiast dla mnie jest ciekawe, jakiej kierownicy szukasz. Bo 44 cm w dropie dla kierownic z flarą to nie jest zbyt wiele. Taka kierownica w łapach będzie miała ile- 40 cm, 38 cm? To jest wąska, albo bardzo wąska kierownica, a wąskie kierownice będą miały środkową "camp area" często krótsze niż w kierownicach w wyższych rozmiarach. Po prostu nie zrobisz kierownicy, która będzie nie szersza niż np. 40 cm, w której zmieścisz jednocześnie długą "clamp area", łagodne zejścia z rozmiaru 31,8 do 24 mm i gięcie baranka ("ramps"). Np. taka Slasa Cowbell z flarą 12 st. będzie miała rozmiary Width: 380, 400, 420, 440, 460mm / Full Width: 433, 453, 473, 493, 513mm. A clamp area jest tam 120 mm, czym Salsa się chwali, uznając ze to dużo... Tu masz ciekawe zestawienie kierownic: https://bikepacking.com/index/gravel-bars/ (musisz tylko osobno poszukać w innych źródłach długości clamp area). No i to jest zestawienie z amerykańskiej perspektywy - część kierownic jest u nas w ogóle nieosiągalna... I wreszcie to są takiie kierownice "hard gravel" z flarą nawet pod 30 st., a wówczas żeby uzyskać 44 cm w dropie, to kierownica musiałaby mieć z 36 cm szerokości w łapach... Na Twoim miejscu szukałbym w następujący sposób - zakładasz szerokość w łapach i wielkość flary (bo to producenci zawsze podają - Ty tego nie napisałeś) i później po sklepach/internetach szukasz informacji, czy ktoś podaje szerokość "clamp area" oraz szerokość w dropie. Edytowane wczoraj o 09:00 przez HSM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu Kierownica Cadex AR na całej długości ma 31,8 mm: https://www.cadex-cycling.com/pl/kierownica-cadex-ar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlatan Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu No, tylko że kosztuje tyle co 1/4 tego Eskera @mmoorroo jeżeli kierownica ci pasuje, a jedynym problemem za mało przestrzeni na akcesoria, to może rozważ opcję uchwytu na lemondkę? Jest sporo różnych opcji, drogie oryginały, tanie zamienniki, ultra tanie z Aliexpress. Niektórzy też kombinują żeby sobie dodrutować poprzeczkę do lemondki z jakiejś rurki PCV. https://tricarbon.pl/K-Edge-Uchwyt-Garmin-Sport-TT-Mount-czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 21 godzin temu Udostępnij Napisano 21 godzin temu Ritchey coś ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player123 Napisano 18 godzin temu Udostępnij Napisano 18 godzin temu 3 godziny temu, Chociemir napisał: Kierownica Cadex AR na całej długości ma 31,8 mm: https://www.cadex-cycling.com/pl/kierownica-cadex-ar Przecież jej cena to jakis żart....kosztuje tyle co zintegrowane aero....chyba że realna xena sklepowa, to max połowa tej katalogowej... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmoorroo Napisano 17 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 17 godzin temu 4 godziny temu, Chociemir napisał: Kierownica Cadex AR na całej długości ma 31,8 mm: https://www.cadex-cycling.com/pl/kierownica-cadex-ar Fajna... Tylko jedno 0 za dużo 3 godziny temu, chrismel napisał: Ritchey coś ma. Możesz coś więcej? 4 godziny temu, zlatan napisał: No, tylko że kosztuje tyle co 1/4 tego Eskera @mmoorroo jeżeli kierownica ci pasuje, a jedynym problemem za mało przestrzeni na akcesoria, to może rozważ opcję uchwytu na lemondkę? Jest sporo różnych opcji, drogie oryginały, tanie zamienniki, ultra tanie z Aliexpress. Niektórzy też kombinują żeby sobie dodrutować poprzeczkę do lemondki z jakiejś rurki PCV. https://tricarbon.pl/K-Edge-Uchwyt-Garmin-Sport-TT-Mount-czarny Wolałbym zmienić kierownicę bo nie zawsze jeżdżę z lemondką i za dużo potem do przekładania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chopmaz Napisano 17 godzin temu Udostępnij Napisano 17 godzin temu Godzinę temu, player123 napisał: Przecież jej cena to jakis żart....kosztuje tyle co zintegrowane aero....chyba że realna xena sklepowa, to max połowa tej katalogowej... Ktoś odleciał mocno... Za zintegrowaną krzyczą prawie 3k: https://www.cadex-cycling.com/pl/showcase/cadex-aero-integrated-handlebar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 17 godzin temu Udostępnij Napisano 17 godzin temu Np. Beacon. Przejrzyj ich ofertę, masz rysunki techniczne i wymiary. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HSM Napisano 16 godzin temu Udostępnij Napisano 16 godzin temu @chrismel chyba żadna kierownica Ritcheya nie spełnia założeń autora. Beacon ma owszem 120-140 mm clamp area, ale w rozmiarach 42-44, które dają całkowitą szerokość aż 57-59 cm, a to daleko dalekie od oczekiwanych od autora 44 cm (wszystko przez gigantyczną flarę 36 st. Kierownice z malutką flarą 2-5 st jak Evocurve czy Skyline będą bliżej oczekiwań, bo tam pożądana clamp area 120-140 mm też jest w rozmiarach 42-44, ale one mają w dropach szerokość już tylko 45-47 cm. Coś mi się wydaje że nie znajdzie się kierownicy z grawelową flara, szerokiej d dropach na max 44 cm i jeszcze 13 cm miejsca na montaż mostka i różnych bajerów. Jak pisałem wcześniej, to musiałaby być kierownica o nominalnej szerokości 36-38 cm i po odjęciu tych 13 cm na clamp area zostaje bardzo mało na gięcie rogów... A jak nawet się znajdzie, to będzie to model jeden na milion - jak ten Cadex AR, który w sumie pasuje, ale tylko dlatego, bo zrobili go nietypowo (pełna rura 31,8 na całej szerokości topu). - no i on nie kosztuje wcale 1900 zł, tylko coś między 260-290 EUR (taka w sumie normalna cena markowej karbonowej kierownicy o wadze poniżej 190 g)... Dlatego zadałem @mmoorroo pytanie - jakiej w sumie kierownicy szuka (oczekiwana szerokość w łapach, pożądana flara, bo na razie mowa jest tylko o całkowitej szerokości w dropach i wymogu długości clamp area)... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmoorroo Napisano 13 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 13 godzin temu (edytowane) @HSM całkowita szerokość w dolnym chwycie to 53cm licząc w najszerszym miejscu. Ten Skyline fajny tylko w zasadzie bez flary 😕 tak myślę że kierownica moglaby też mieć clamp area o szerokości 40-50mm a akcesoria montowalbym z adapterami. Edytowane 13 godzin temu przez mmoorroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu Z węższych kierownic dość dużo miejsca ma PRO LT Gravel Alloy: https://www.pro-bikegear.com/pl/gravel/handlebars/lt-gravel-alloy-handlebar 10 cm po środku, potem delikatnie się zwęża i w sumie daje to około 12 cm. Ale te ostatnie 2 cm mogą służyć raczej tylko do zamontowania dzwonka, lampki itp. Druga opcja to montaż nawigacji do mostka. Chińczycy na pewno coś mają. Trzecia, wymiana mostka na Blendr od Bontragera: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/bontrager_blendr_how_to/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmoorroo Napisano 13 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 13 godzin temu @chrismel chciałbym się zamknąć w 300zl. Nawigację mam ciężką bo to edge 1040 a pod nim magicshine Evo 1700 dlatego boję się tych chińskich adapterów do mostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 12 godzin temu Udostępnij Napisano 12 godzin temu (edytowane) Możesz stać przed nierozwiązywalnym problemem. Ja u siebie założyłem taką lemondkę: https://tri-magic.pl/produkt/profile-design-lemondka-flip-ergo-50a przez przejściówkę bo nie miałem szans się zmieścić się ze wszystkim. Szersze ustawienie tradycyjnej lemondki powoduje blokowanie dostępu do chwytu na łapach a ta na to pozwala. Przejściówkę można wykonać w zakładzie mechaniki precyzyjnej bo z gotowcem raczej będzie problem. No ale nie jest to rozwiązanie za trzy stówy. Edytowane 12 godzin temu przez chrismel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.