chudzinki Napisano 14 godzin temu Udostępnij Napisano 14 godzin temu Spotkał się ktoś z brakiem jakichkolwiek napisów na korpusach tych piast...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sky87 Napisano 14 godzin temu Udostępnij Napisano 14 godzin temu Ja w canyonie mam (miałem bo zmieniłem na dt i są na sprzedaż) taką z przodu z napisami. Z tyłu też miała być taka, ale dali coś na jej wzór tylko bez napisów. Tropem okazał się bębenek. Moja piasta miała hg. MT410 występuje tylko w wersji microspline. I ten bębenek do mojej piasty nie pasował. Także wydaje mi się, że jak nie ma napisów to jest to coś innego. Jeśli chodzi o przód to po jednym pełnym sezonie, w tym zima, jest super. Szczelność wzorowa, dołożony smar nie zmienił koloru, kręci się super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 13 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 13 godzin temu No właśnie mam w innym rowerze i są napisy. Na wszystkich zdjęciach w necie również. Zastanawiam się co włożyli do Scalpela... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr81 Napisano 12 godzin temu Udostępnij Napisano 12 godzin temu Bez zdjęć się nie liczy... Pytanie czym mogli to zastąpić... Rynek nie wycenia tego produktu szczególnie wysoko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 12 godzin temu Udostępnij Napisano 12 godzin temu Rynek OEM rządzi się swoimi prawami, być może montownia może zamówić u shimano piastę bez napisów. Niemniej to nie jest zła piasta, po za tym że ciężka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 12 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 12 godzin temu @wr81, nie chodzi o cenę samej piasty tylko o to, że nie mam pewności co tam jest..., a sam piasty nie zmienię 😔. A tak jak @KSikorski napisał do MT410 ja też nic nie mam 😏. Tak na marginesie - korba też jest inna niż powinna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 11 godzin temu Udostępnij Napisano 11 godzin temu To w ogóle jest Shimano? 🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr81 Napisano 11 godzin temu Udostępnij Napisano 11 godzin temu (edytowane) Na pepperze piszą że nie jesteś sam.. Śledź okazję może cebularze wyszarpią jakieś kompnesacje (jak ja te pedały od bunnyhopa ;))4 Korba niby lżejsza.. EDIT: LOL chyba tam już zaglądnąłeś Edytowane 11 godzin temu przez wr81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 11 godzin temu Udostępnij Napisano 11 godzin temu Można łatwo zweryfikować piastę po budowie wewnętrznej, wystarczy zdjąć endcapa od strony bębenka: https://dassets.shimano.com/content/dam/global/cg1SHICCycling/final/ev/ev/EV-FH-MT410-4716.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 10 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 10 godzin temu Pomyliłem się - ja ma w innym, ale MT400 🤣. @KSikorski i jak mogę poznać po ściągnięciu? @wr81 dzisiaj obadałem i zacząłem szukać 😏. Wiem, że korba lżejsza i droższa, ale co mi po 34T... Nie obadałem jeszcze mocowania, ale ceny widzę zaporowe 😔. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr81 Napisano 10 godzin temu Udostępnij Napisano 10 godzin temu Ok teraz zauważyłem że tam miało być 30t ... 4 zęby to już znacząca różnica w specyfikacji wpływająca na funkcjonalność. Najprościej byłoby jakby przesłali zębatkę. A długość korby się zgadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 9 godzin temu Udostępnij Napisano 9 godzin temu 1 godzinę temu, chudzinki napisał: i jak mogę poznać po ściągnięciu? Endcap od strony bębenka "zakliknięty" na końcu osi jest charakterystyczny dla piast shimano z microspline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 7 godzin temu Udostępnij Napisano 7 godzin temu Piasty to mały pikuś , koła i tak do zmiany Większym problemem jest korba , wynalazek typowo do cannondale , w zasadzie niewymienialne na coś normalnego . Jedynie customowa zębatka od garbaruka/absolute black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 1 godzinę temu Udostępnij Napisano 1 godzinę temu Ja nie wiem o jakim konkretnie rowerze mówicie, ale jeśli korba jest "typowa" dla cannondale, to być może jest tu zagadnienie ai integration i tylne koło też nie jest standardowe 12x148, ale 12x148 z przesunięciem obręczy o 6mm w lewo. Jedni robią asymetryczne obręcze dla wyrównania napięcie szprych lewo/prawo, a cannondale robił asymetryczne ramy w tym samym celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.