DanielP85 Napisano Piątek o 17:19 Udostępnij Napisano Piątek o 17:19 Cześć, Poszukuję szosy w cenie do max 9000. Najlepiej hamulce hydrauliczne. Carbon nie jest konieczy za to super gdyby linki były pochowane. Znalazłem takie dwie opcje - będę wdzięczy za wasze sugestie. https://sklepzrowerami.pl/26397-rower-superior-x-road-issue-disc-54cm-black.html https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/rowery-wyscigowe/ultimate/cf-sl/ultimate-cf-sl-7/3790.html?dwvar_3790_pv_rahmenfarbe=R101_P03&dwvar_3790_pv_rahmengroesse=M Myślałem również o Trek-u coś konkretnego byście polecili w tych pieniądzach? Daniel, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano Piątek o 17:50 Udostępnij Napisano Piątek o 17:50 Obserwuj peperka , często się ciekawostki pojawiają . https://www.fafit24.de/rennraeder/lapierre-pulsium-sat-5.0/259051?utm_source=ADCELL&utm_medium=Text&utm_campaign=Standard&bid=295228-57715-1c004n1go7k7w&adcref=www.pepper.pl%2F https://cicloscorredor.com/en/endurance-bikes/19099-112232-ridley-fenix-disc-105-di2-12s-road-bike.html#/2-size-m/8-colour-white Kwestia rozmiaru , no i czego dokładnie oczekujesz , bo różnice między szosami endurance a race są sporawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielP85 Napisano Piątek o 17:57 Autor Udostępnij Napisano Piątek o 17:57 Będę jeździł drugi sezon powiedzmy "bardziej na poważnie" dalej jestem amatorem w temacie, ale lubię szybko śmigać (jak na swoje możliwości). Do tej pory był Gravel Soot30, ale doświadczenia mam takie, że latam po twardym, znacznie mniej w terenie. Superiora nie znam jako marki, ale ma dobrą cene jak na to co ma tam na sobie założone. Peppera polecał mi mój znajomy, ale nie mam konta eurowego no i obawiam się troszkę wysyłek takich sprzętów. Teraz dostałem wiadomość z jednego z pl sklepów z taka propozycją Orbea rower szosowy ORCA M30 53 Slate Blue-Halo Silver w cenie 9600 d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano Piątek o 18:57 Udostępnij Napisano Piątek o 18:57 Cytat Do tej pory był Gravel Soot30, Więc to jest twój punkt wyjścia. Popatrz obiektywnie na ten rower, jak masz ustawione siodło, mostek itd a później się zastanów czego w ogóle chcesz bo jak masz w obecnym rowerze komin podkładek, mostek na plus i kierownicę zadartą do góry to gdzie do ultimate'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielP85 Napisano Piątek o 19:03 Autor Udostępnij Napisano Piątek o 19:03 Pozycja w Soot30 jest dość pochylona, ale nie jest to pozycja w rowerach typu aero i takiego nie szukam, ale zależy mi na szybszym rowerze. Tak jak pisałem wyżej jestem amatorem, moja przygoda z "poważniejszą" jazdą się dopiero zaczyna. Ścigać się nie zamierzam, ale lubie się porządnie zmeczyć i często moje km dziennie to 50 km do 140 w minionym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano Piątek o 19:21 Udostępnij Napisano Piątek o 19:21 Cytat Pozycja w Soot30 jest dość pochylona, 1. Jak się przesiadłeś z trekkinga to może i jest pochylona. 2. Wszelkie porównywanie geometrii dotyczy ram a nie tego co jest do nich dokręcone. Nie ma sensu szukać roweru, który byłby np. bardziej agresywny niż to co masz kiedy w obecny masz ustawiony jak dla emeryta i jest to dla ciebie komfortowe 3. Najlepiej wrzuć jakieś zdjęcie jak twój obecny rower "z boku" wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielP85 Napisano Piątek o 19:29 Autor Udostępnij Napisano Piątek o 19:29 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano Piątek o 20:23 Udostępnij Napisano Piątek o 20:23 Chłopie, przecież dvpę masz na tym samym poziomie co kierownicę. Jeśli to nazwałeś pochyloną pozycją to zapomnij o ultimate czy orca, szukaj typowego enurance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano Sobota o 10:20 Udostępnij Napisano Sobota o 10:20 Jako, że sam mam sota - trzeba powiedzieć jasno - to typowo trekingowa/crossowa geometria. Co nie jest złe bo daje spory luksus przy jeździe po wertepach (a do tego ten rower jest przeznaczony). Na twoim miejscu po prostu bym uszosowił rower obecny - kup szybsze opony, mostek z większym kontem nachylenia i będziesz miał enduranca (których na rynku coraz mniej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano Sobota o 10:46 Udostępnij Napisano Sobota o 10:46 Mostek można odwrócić, opony można dać np. Conti GP5000, pytanie jaka tam jest korba, bo jak na blacie jest 46 to może być mało na asfalcie.... Jak Kolega ma warunki, to jakaś szoska endurance mogłaby się do stajenki przydać, Soot zostałby na szutry i polne drogi, jak się czasem asfalt znudzi; albo do takiej włóczęgi bikepackingowej... A szoska do latania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano Sobota o 12:03 Udostępnij Napisano Sobota o 12:03 20stka ma 50 clarisa i na tyle miękką kasetę, że faktycznie dla jeżdżących z niskimi kadencjami może brakować przełożeń na szosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano Sobota o 12:09 Udostępnij Napisano Sobota o 12:09 Nie ma dramatu, wymiana kasety mniej upierdliwa od korby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano Sobota o 18:19 Udostępnij Napisano Sobota o 18:19 Ja tez mam Soot'a. Tego starego, na 105 w kompakcie (50-34 x 11-34). Szosa z niego taka, jak ze świni wierzchowiec 🤣. Nadaje się, co najwyżej, żeby rozjazd zrobić... Nie ma co przerabiać, kombinować, bo taki podtuningowany, przycieżki graweł może jedynie zrazić do szosy. Claris, wymiana kasety... Panowie, ja was proszę... Kupuj szosę, a tego Soot'a zostaw jako zimówkę 😎. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielP85 Napisano Sobota o 19:02 Autor Udostępnij Napisano Sobota o 19:02 Jak pisałem wyżej. Wybór właściwie został między Superior x-road issue disc na 105 a Orbea Orca M30 na 105. Różnica to przede wszystkim karbonowa tama w Orbea i nowsze 105, ale i w cenie dużo bo (nawet posezonowe ceny) 9600 orbea+bike fitting i 6300 za superiora. d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano Niedziela o 13:22 Udostępnij Napisano Niedziela o 13:22 Może jednak lepiej szosę race ? Gdybyś zasmakował w prędkościach to jednak pozycja swoje robi. Za 9500 dostaniesz już świetnego Gianta TCR 2025 na 105 z sztywną ramą ważącą 800g. A może jednak tańsze alu ? Sporo kasy oszczędzone a rower całkiem OK, tyle, że linki na wierzchu: https://www.pepper.pl/promocje/rower-szosowy-corratec-corones-expert-105-shimano-105-2x11-2-kolory-3-rozmiary-z-pl-sklepu-943536 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielP85 Napisano Niedziela o 19:40 Autor Udostępnij Napisano Niedziela o 19:40 Mój znajomy polecił mi takie coś z peperka. https://cicloscorredor.com/en/endurance-bikes/19099-112232-ridley-fenix-disc-105-di2-12s-road-bike.html#/2-size-m/8-colour-white zastanawiam sie bo Orbea Orcam30 105 (dostaje w gratisie bike fitting) ale nie ma elektronicznych przerzutek Ridelya nie znam i mało o nich znalazłem. Macie jakieś doświadczenia? D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 13 godzin temu Udostępnij Napisano 13 godzin temu (edytowane) Ridley całkiem porządne rowery, ale wysyłka tego Fenixa dopiero pod koniec lutego. Orca ciężka dosyć rama, nie myślałeś o nowym TCR ? Edytowane 13 godzin temu przez Yacko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.