pierotez Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Jak w tytule, który system sprawdzi się lepiej. Nie szukam trejlówki, potrzebuję dobrego XCM do treningów z dobrym przeniesieniem napędu z nóg przez koła na podłoże. Z racji na nierówny teren myślę o procalibrze 😉 Cytuj
KNKS Napisano 20 Grudnia Napisano 20 Grudnia Miałem kiedyś równocześnie aluminiowe Treki, Superfly i Procaliber. Procaliber, jak wiadomo, wyposażony w IsoSpeed. Nie widziałem żadnej różnicy w stosunku do Superfly, który był tego wynalazku pozbawiony. IsoBow? Hmm... To chyba ma działanie raczej iluzoryczne. 1 Cytuj
KSikorski Napisano 20 Grudnia Napisano 20 Grudnia Hardtail zawsze pozostanie hardtailem i co by się tam nie wymyśliło to nie zrobi się z tego "prawie fulla". 1 Cytuj
player123 Napisano 20 Grudnia Napisano 20 Grudnia (edytowane) Zawsze jak widzę, że ktos o tym pisze...to od razu przypomina mi się cyklon - naprawa ram rowerowych, to chyba ich ulubiony system ;-)) Kierownik serwisu niesamowice zachwalał mi to rozwiazanie, bardzo chetnie przyjmie taka ramę na naprawę...a że robi ich b.duzo, to polecał szczerze...uwielbia je. Edytowane 20 Grudnia przez player123 Cytuj
pierotez Napisano 22 Grudnia Autor Napisano 22 Grudnia Nie wiem o co chodzi z cyklonem. Ja jeszcze roweru nie kupiłem a więc nie mam co naprawiać. No ale zawsze warto wiedzieć... Teraz, KNKS napisał: Miałem kiedyś równocześnie aluminiowe Treki, Superfly i Procaliber. Procaliber, jak wiadomo, wyposażony w IsoSpeed. Nie widziałem żadnej różnicy w stosunku do Superfly, który był tego wynalazku pozbawiony. IsoBow? Hmm... To chyba ma działanie raczej iluzoryczne. W Trekulcach Procaliber teraz widzę ramy z IsoBow, z IsoSpeed alu z IsoSpeed oraz Alpha Platinum Aluminium bez systemu uelastyczniania podsiodłówki Faktycznie kiedyś były też Superfly, pewnie bardzie komforty 🙄 Isobow to ta dziura (otwieracz kapsli) pod podsiodłówką która uelastycznia górną rurę. Teraz, KSikorski napisał: Hardtail zawsze pozostanie hardtailem i co by się tam nie wymyśliło to nie zrobi się z tego "prawie fulla". Tak dlatego patrzę na HT bo chciałbym mieć jak najmniej strat na przyłożonej sile z łydki na koło i dalej W cenach poniżej dychy można już mieć już świetne trejle 120-140mm (u speca pewnie więcej) i nie na reconach silver, no ale co komu potrzeba. Ostatnio wklejany Lapierre 🤗 Piszę posta bo już trochę zgłupiałem. Ta konstrukcja z dziurą wydawała mi się bardziej sztywna niż z łożyskiem isospeed a tu takie kwiatki w sieci, że trejle, itd. Jak będę chciał fulla to pomyślę nad nim. Dosiadałem Oiz czy Podium'a bo byłem najarany na DC. Swietny na wertepy i da radę na XC. No ale ile ja skorzystam z ff na treningach, ustawkach i okazjonalnych wyścigach xcm na mazowszu 😊😉 Terminy isospeed i isobow są tylko terminami. Gra cała konstrukcja. Szukam ht zaczynając od ramy a nie od szpeju! Już od dawna wiadomo że topowe ramy to Trek, Spec i może ktoś jeszcze. Jak nie to co? Kross, Radon, Orbea?? Cytuj
pierotez Napisano 22 Grudnia Autor Napisano 22 Grudnia Za późno aby edytować. Tu dokładnie: https://youtu.be/CN5YReSCJ8M?t=393 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.