nctrns Napisano wczoraj o 14:30 Napisano wczoraj o 14:30 (edytowane) Wspieranie lokalnego biznesu - wywaliłem się na rowerze, wygięty hak. Idę do autoryzowanego sklepu, gdzie rower kupiłem - nie mają haka, ale producent im może wysłać, tylko że za wysyłkę samego haka zapłacą tyle, że lepiej wyjdę na tym, jak zamówię sobie go sam - tak mi powiedzieli, tak zrobiłem... A no i oczywiście sam musiałem sobie model haka dobrać, bo oni nie byli pewni. Edytowane wczoraj o 14:31 przez nctrns Cytuj
Greg1 Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu 19 godzin temu, smw44199 napisał: W lokalnym sklepie oczekuję dodatkowo kompetencji i ewentualnej porady dotyczącej produktu. Sklep stacjonarny musi teraz oferować coś więcej niż tylko produkt. Musi za tym iść kompetentny pracownik i wiedza nt produktu Czasami jak słyszę teorie sprzedawców w lokalnych sklepach czy serwisach rowerowych to mi się włosy na plecach podnoszą. Zresztą nie tylko w małych, lokalnych - jakoś latem zeszłego roku byłem w CR w Warszawie i jeden z "Panów Sprzedawców" też makaron na uszy jakimś ludziom nawijał, gadał takie bzdury, że nie wytrzymałem i się wtrąciłem Cytuj
Tyfon79 Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu W dniu 4.02.2025 o 12:05, MrJ napisał: A co do wspierania lokalnych przedsiębiorców, to wymaga to nieraz naprawdę dużego samozaparcia. Zwłaszcza gdy wchodzisz do sklepu, pytasz o jakąś część dostępną w 24 godziny na aledrogo za np. 200zł i dostajesz w zamian dziesięciominutową litanię, że w zasadzie to w hurtowni nie ma, ale może będzie za 3 dni, no i czy na pewno kupię, bo jemu się nie opłaca zamawiać. Ale jak będę na tysiunc procent zdecydowany, to wtedy cena 300zł. Przepraszam bardzo, ale niech tacy wyzdychają raz na zawsze. Nie posądzam być hibernował i od jakiegoś czasu liczba szpeja zwiększyła się wielokrotnie. Rozumiesz kiedyś wchodziło 9sp potem 10sp było prawie wszystko na jednolitych systemowo piastach, nawet hebli miałeś raptem kilka do wyboru. Dziś nawet ja już się pogubiłem w standardach, ilości, kompatybilności bo tu piję to indywidualnych personalizacji a doszły jeszcze elektryki. Nie bardzo wiem jakim cudem chcesz dowieść szans w starciu z takimi platformami jak allego i inne. By było uczciwie to masz dymać po kilku sklepach po okolicy za konkretnym towaremi ani mru mru w takim razie. Bo jakoś tam nie macie tylu wymagań, też się mylą, też nagle czegoś brak ale że to globalny bazar bez ruszenia dupska to rozgrzeszamy. Otwórz sklep sprzedawaj drożej od allegro o 10-20 zeta i zostań rekinem w tej branży. Co do zdychania a tak też jestem za. By zdechło tak z 70-80% i nie było nawet jak powąchać gumy w realu przed zakupem roweru. Skończyły by się wycieczki i zawracanie dupska a potem zakupy w sieci bo taniej. Dla mnie to jest miedzy innymi kradzież czasu wiec jak tu znowu uczciwie konkurować? I tak można by gadać bez końca. @smw44199 sory ale cycatej laski do obsługi byś czasem nie chciał? Jak tak przyjacielu to to będzie kosztować a co za tym idzie ceny w stacjonarce znowu pójdą w górę i koło się zamyka. Skoro umiesz się dokształcić i zamówić w tej gmatwaninie szpeja w sieci to czemu u licha wymagasz zapewne prawie albo w ogóle wszystkiego od pracownika za ladą w sklepie? A nawet bo masz takie prawo oraz oczekiwania to chyba zdajesz sobie sprawę, że za taką wiedzę trzeba zapłacić pracownikowi odpowiednio i odebrać potem od klientów. Nie zrozum nie opacznie ale nie spotkałem a to są solidne marki sklepowe jeszcze takiego gdzie wszystko by wiedzieli. Cytuj
smw44199 Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Tutaj nie chodzi o "wszystko" tylko o elementarna wiedze, której często sprzedawcy nie posiadają, to po co mam chodzić do takiego sklepu? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.