wr81 Napisano 18 Grudnia Napisano 18 Grudnia (edytowane) Bankructwo uznanej, acz będącej ostatnio cieniem samej siebie firmy staje się faktem.. czy to początek lawiny? https://www.msn.com/en-us/money/companies/beloved-bicycle-brand-to-pause-operations-liquidate-inventory/ar-AA1w6ny3?cvid=DEB88ED03B2F4F92AEEEFE71CF05D784&ocid=thanksDHP Edytowane 18 Grudnia przez wr81 literówka w tytule 1 Cytuj
kazafaza Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Po wyspach lawina już się przetoczyła w ciągu ostatnich lat - Stanton miał solidne problemy ale jeszcze dryfuje bo koło ktoś podrzucił, Isla Bikes też się grubo potknęło, Orange zmieniło właściciela, CRC oraz Wiggle zniknęły, I-Ride to samo, nawet Wiggo złożył glejty o bankructwo. Scott też miał problemy. Obecny model gospodarki nie może trwać w nieskończoność. Pandemia swoje dołożyła, inflacja poprawiła. No i ogarnięte rowerzysty nie dają sobie wciskać kolejnego magicznego standardu "boost gravel plus" a tak zwany plebs siada na elektryki. Gdzieś mignęła mi info, że któraś z firm rozważa przejście wyłącznie na elektryki ze względu na o wiele niższą rentowność rynku analogowego. 1 Cytuj
Tyfon79 Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Cóż część branży chodziła jak rolniki. Jest popyt, dobra cena sadzimy maliny. Jak już nasadzą a ludzie nie przejedzą to jest kupa i sadzimy borówkę. Jakie były ciągotki to wystarczy wymienić Sante, która u niemaszków gdzie masa dobrych marek chciała jeszcze podbić kolejnym zakładem. Już zdechł i w sumie niech zdychają. Przy tych cenach co mnie jeszcze nie wnerwia ale te ciągłe debilne nowinki, elektronika kij im w oko. Trzeba mieć kreatywne myślenie by sądzić, że żniwa w czasie grypy będą wieczne i ludziska będą chyba co dwa lata średnio zmieniać rower i że te ciągłe nowinki nie wnerwią sporej grupy ludzi. U licha rower to ma być naprawdę prosta sprawa. Z innej strony naprawdę wielu jedzie od dłuższego czasu na kredytach i jak idzie bida a idzie a w sumie już jest to kurek z kasą zaczyna być zakręcany. Ci którzy ciągle wydawali bez poduchy finansowej padną posądzam w przyszłym max kolejnym roku. To oczywiste, że elektryki dla wielu są opcją. Jak takie paproki jak Kross nagle wznawiają Moona to coś na rzeczy jest. Ale tu jest jeszcze drożej, kijowo jakościowo, używki to właściwie taki pytajnik, że czasem zostaje się z pół trupem po 2,3 latach. Nie ma aż tylu chętnych by w tak krótkim czasie kupować nowe a idę też o zakład, że elektryka za jakiś czas nieco się przejedzą i taka bo tak jest częściowa moda przeminie. 1 Cytuj
chrismel Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Godzinę temu, kazafaza napisał: Obecny model gospodarki nie może trwać w nieskończoność. Z ciekawostek. Kapitalizacja Wall Street wynosi ponad dwukrotnie więcej niż nominalna wielkość gospodarki USA. Stanowi też prawie połowę wszystkich pozostałych giełd na świecie. Więc model gospodarki światowej opiera się na zasadzie oby akcje w USA rosły. A realna gospodarka ? A kogo to obchodzi 1 Cytuj
wr81 Napisano 19 Grudnia Autor Napisano 19 Grudnia Upadłość i syndyk w sklepie hibike.de https://verbraucherschutzforum.berlin/2024-12-19/vorlaeufige-insolvenzverwaltung-fuer-hibike-gmbh-eingeleitet-340893/ Cytuj
kazafaza Napisano 20 Grudnia Napisano 20 Grudnia Następna w kolejce skalista góra: https://www.pinkbike.com/news/rocky-mountain-files-to-restructure-in-attempt-to-avoid-bankruptcy.html Cytuj
chrismel Napisano 20 Grudnia Napisano 20 Grudnia Sporo firm przeinwestowało licząc że taki popyt jak w lockdownie będzie trwał. Przykładem jest choćby nasz rodzimy Airbike. Ci którzy postanowili dalej jeść małą łyżeczką i nie łapali się za chochlę pewnie przetrwają. Jak nie na handlu to na usługach na które zawsze będzie popyt. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.