RabbitHood Napisano 18 Grudnia Napisano 18 Grudnia Od jakiegoś czasu czaję się na klamki do gravela i zastanawiam się jaka jest realna różnica między nimi - ja wiem czytałem oficjalne zestawienie (że servo w 820 i niby bardziej pod flare wyrzeźbione) ale miał ktoś je w ręku? Jest jakaś faktyczna różnica? Niby te 800 zł za komplet to dużo i niedużo - ale po co przepłacać? Cytuj
JWO Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Tutaj troche jest. Roznica w cenie to nie 800PLN, wiec ja bym bral 820 Cytuj
chrismel Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia W 820 masz możliwość regulacji odległości klocków od tarczy. Dla mnie to jest największa różnica in plus. Cytuj
Eathan Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia @chrismel masz na myśli free stroke? Ciekaw jestem, bo w hamulcu XT to słabo działa wg. mnie. Cytuj
chrismel Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Tak. Ale osobiście tego nie testowałem. W teorii rozwiązanie mi się podoba. A praktyce może być tak jak napisałeś. Cytuj
player123 Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia JAk dla mnie, odkąd klamka w topowej wersji nie jest carbon-wrapem...to nie ma sensu doplacać nie kumam czemu shimano zrezygnowalo z tego, szczególnie w rowerach w ktorych brud/piach/błoto moze trafić na klamkę... nic nie wyglada tak brzydko, jak pijesz kawke pod sklepem i patrzysz na przetarte do gołego klamki ... a tu filmik gdzie gosc dokladnie pokazuje na 8070 reach i free stroke adjust. TO chyba najlepszy filmik w tym temacie.... ktory wyjasnia kiedy i jak działac na freeStroke... 1 Cytuj
wolek Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia Według specyfikacji st-rx610 ma free stroke adjust. Nie ma servo wave. Cytuj
RabbitHood Napisano 19 Grudnia Autor Napisano 19 Grudnia No właśnie i niby 820 już servo ma. Tak czy inaczej muszę jeszcze sprawę przemyśleć. Inna sprawa, że może faktycznie pod przełajkę nie ma co lepszego sprzętu ładować.. Cytuj
Eathan Napisano 19 Grudnia Napisano 19 Grudnia @RabbitHood nie mam dużego barankowego doświadczenia. W Rondlu wsadziłem mix GRX 600 (klamki, korba) GRX 400 (zaciski), GRX 800 (przerzutka) oraz XT (kaseta, łańcuch). Sprawdza się to bardzo fajnie. Nie ma żadnych problemów. Cenię sobie prostotę całości. Prawdę mówiąc kiedyś nawet myślałem, czy klamek i zacisków nie zmienić na GRX 800, ale uznałem, że to nie ma sensu. Hamulce działają bardzo fajnie, nie czuję potrzeby posiadania czegoś więcej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.