ya1! Napisano Niedziela o 18:18 Udostępnij Napisano Niedziela o 18:18 (edytowane) Cześć. Nadszedł czas na wymianę "wierzchowca". W związku z tym nowego przyjaciela szuka mój Trek Fuel EX 8. Rower z którego byłem bardzo zadowolony. Zdecydowanie ze względu na dobrze dopasowaną geometrię, niezbyt dużą wagę i świetnie jak na tę klasę zestrojone zawieszenie. Szczególnie mam na myśli damper Foxa z tłumieniem RE:aktiv od Treka, który jest czuły, a faktycznie zapobiega bujaniu podczas pedałowania. Nawet na sporych podjazdach, nie ma potrzeby włączania blokady. Sprzęt roczny, niewyeksploatowany, z niewielkim przebiegiem, nie katowany (nie te umiejętności). Ze względu na pracę, użytkowany w zasadzie raz na jakiś czas w weekendy i jeden urlop. Serwisowany regularnie i tak jak trzeba u autoryzowanego dystrybutora Treka. Uprzedzając pytania: sprzedaję, nie z powodu zużycia, znudzenia itp., ale dręczyła mnie chęć pojeżdżenia na czymś jeszcze lepszym Do rzeczy. - Skok zawieszenia: 140/130mm. Fox Rhythm 34/Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv. - Napęd: pełne Shimano XT M8100. - Hamulce: hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8, olej mineralny. Zainteresowany specyfikację fabryczną pewnie zna, więc reszty nie ma sensu przepisywać internetu. Zmiany w porównaniu do tego, z czym przyszedł od producenta: - opona przód: Maxxis Dissector 29x2.6 3C MaxxGrip EXO+ - opona tył: Maxxis Agressor 29x2.5 EXO TR Obie na mleku, założone na fabryczne koła Bontrager Line Comp 30, jeżdżone okazyjnie "koło komina" na przejażdżki do lasu w moich okolicach (w góry zakładałem koła karbonowe obute w Minionki - tych nie sprzedaję). W związku z tym praktycznie jak nowe. - kaseta: Shimano Deore XT CS-M8100 (10-51). Oryginalnie przyszedł z kasetą e*thirteen Helix (9-50) w której nie do końca odpowiadały mi skoki przełożeń. - mechanizm korbowy: Shimano Deore XT FC-M8100 (tarcza 30 zębów) z jeszcze fabryczną folia ochronną Wcześniej korba również była z e*thirteen Helix (32). Tarcze hamulcowe podobnie jak koła i opony też z minimalnym przebiegiem. Nie chciało mi się za każdym razem wykręcać/przykręcać, więc oba komplety kół miały swoje własne. Klocki hamulcowe (metalic) wymieniałem niedawno, już po sezonie, więc grubość praktycznie nominalna. Gdzieś mam oryginalne żywiczne, więc jak znajdę, kupujący dostanie je również. Zostają również błotniczki i mocowanie komputera/nawigacji ze stopu aluminium Bontrager Pro Blendr Knock Block. Cena jaka mnie interesuje to 9000 zł do małej negocjacji. Opcja wysyłki z zabezpieczeniem w wysokości dwukrotnych kosztów kuriera. Jeśli kupujący będzie mieszkał w rozsądnej odległości, możliwość transportu. Edytowane Niedziela o 18:25 przez ya1! Uzupełnienie tekstu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi