Lukaszek83 Napisano Środa o 19:03 Udostępnij Napisano Środa o 19:03 (edytowane) Witam serdecznie, jestem zielony w tematyce rowerów dla tego prośba o pomoc. Chciałbym kupić rowery dla całej rodzinki na rekreacyjne wypady:) trasy to 70% po lesie 30% po ścieżkach rowerowych Potrzebuję 3 rowery: - Męski na wzrost 180 cm - Damski na wzrost 155 cm - dziecięcy (dla chłopca 7 lat) na wzrost 120 cm - z przerzutkami Zależy mi na tym aby wszystkie rowery miały hamulce tarczowe - specyfiki napędów, przerzutek czy hamulców nie ogarniam dlatego liczę że coś doradzicie... to mają być rowery do rekreacji 2-3 wypady w tygodniu po 20-30 kilometrów. Jeśli to możliwe to idealnie by było aby cena była w okolicy 2000 zł - 2500 zł - max 3000 zł za sztukę Proszę doradźcie coś na sensownych podzespołach. Pozdrawiam Edytowane Środa o 19:17 przez Lukaszek83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano Środa o 21:13 Udostępnij Napisano Środa o 21:13 Trasy leśne będą biegły po ścieżkach turystycznych i ogólnie po utwardzonych trasach? W rowerze dziecięcym na wzrost ~120 cm hamulce tarczowe to całkowity bezsens. Ja tu widzę dwa crossy + sztywne mtb na kołach 24". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukaszek83 Napisano Czwartek o 06:37 Autor Udostępnij Napisano Czwartek o 06:37 Cześć, Trasy leśne to raczej ścieżka wzdłuż jeziora... momentami utwardzona gruzem, momentami zwykła dróżka leśna, zdążają się też wystające korzenie i dziury. Generalnie młody ma teraz kellys wasper 16 i te hamulce v-brake to jakaś masakra.... co chwilę muszę mu regulować bo się "przesuwają" dlatego chciałem tarczowe aby mieć spokój Możesz mi podesłać jakieś linki żebym wiedział czego szukać? Chodzi mi o to jakie przerzutki (Shimano ma tyle wersji że tego nie ogarniam) to samo z hamulcami .... i co to znaczy "sztywne mtb"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...