Skocz do zawartości

[Używany Trek MTB do 5 tys.] Trek fuel ex 5 2018 29''

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy używany rower Trek fuel EX 5 2018 29 cali to dobry wybór
(jako rower uniwersalny)
na dojazdy do pracy, rodzinne świąteczne wypady a w weekend jakiś park, lasek- delikatnie?
Jestem laikiem w tej dziedzinie i na dodatek nie mogę znaleźć opisu z danymi tecznicznymi dla tego produktu. Dziękuję za podpowiedzi.

@Rowerzysta2024 naprawdę nie znalazłeś opisu?  Ja chciałem tylko zobaczyć co to za rower i wysypało się mnóstwo informacji, np. to:

https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-szlakowe/fuel-ex/fuel-ex-5-29/p/23473/

Ale najistotniejsze jest to, że ten rower jest przeciwieństwem do twoich oczekiwań.  To sportowy rower do karkołomnych zjazdów na górskich singlach, wymagający dużych umiejętności serwisowych albo zlecania serwisu za grubą kasę. Czytałeś coś o tym?

FuelEX529_19_23473_A_Portrait

,,Karkołomny" to pojecie względne , nie czepiałbym się tego określenia . Ten Trek na pewno nie jest rowerem dojazdowym czy rekreacyjnym . Do opisanych zastosowań też stawiam na crossa . Jeśli autor tematu bardzo chce mieć grube opony to ,,uniwersalny" MTB też by się nadał tylko że to wymierający gatunek .

Edytowane przez WaGiant

50 minut temu, NerfMe napisał:

Co nie zmienia faktu, że to nie jest rower do zastosowań jakie opisuje autor wątku.

Rodzinne wypady i "delikatny" lasek, jak nie mieszkasz w górach, to celuj w rower crossowy. Kupowanie fulla, nie ma w tym wypadku żadnego sensu.