radoo Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada (edytowane) Cześć. Siostra szuka nowego roweru. Główne wymagania: niezbyt agresywna geometria, w miarę lekki (poniżej 12kg?), napęd 1x (10 lub więcej), rama z niską górną rurą w stylu damki, raczej bez amortyzatora, opony min 40mm. Budżet okolice 5k. Wstępnie do rozważenia jest trek dual sport 3 gen 5, może coś z serii trek fx, liv thrive, cube hyde. Macie może coś jeszcze podobnego do polecenia? Edytowane 20 Listopada przez radoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 20 Listopada Mod Team Udostępnij Napisano 20 Listopada Sprawdź Cube Nulane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada Zerknij na ofertę firmy Kona. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 21 Listopada Udostępnij Napisano 21 Listopada Ja jestem wielkim promotorem Cube Nulane i bardzo często go polecam bo sam mam Cune SL Road czyli poprzednika Nulane - niestety widzę, że ktoś mnie wyprzedził i już go polecił . Polecam jednak nie wersję bazową na Clarisie ale Cube Nulane Pro, który wg mnie jest chyba najlepszym, wręcz wzorcowym przykładem tzw. grawela z prostą kierownicą, bo tak teraz producenci nazywają fitnessy. Rower ten ma bardzo dobry napęd (grawelowy) Shimano GRX 2x10, ze sprzęgłem w tylnej przerzutce wię nie telepie na wybojach, karbonowy widelec, hydrauliczne hamulce, sztywne osie i mieści opony 40mm+ (fabrycznie wychodzi na oponach 40mm) - wszystkie współczesne rozwiązania jakie powinny być we współczesnym rowerze. Poza tym możesz popatrzeć też na rowery fitness/hybrydowe Marin - nie będą one tak dobre osprzętowo jak Cube ale bardzo mi się podobają wizualnie. Koniety też zresztą patrzą na wygląd a nie na osprzęt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HSM Napisano 21 Listopada Udostępnij Napisano 21 Listopada Panowie @Greg1 @KrissDeValnor, @radoo założył ten temat zniechęcony twardymi przełożeniami w Canyonie na Nexusie 8, który już, tuż tuż miał być kupiony. A tam był gatesowy pasek i w ogóle... więc jakby przyjąć go za punkt odniesienia, to z Cube'a można patrzeć na Hyde Pro albo Editor Race (też mają pasek, też Nexusa 8 i zdecydowanie lepiej pomyślane przełożenie 46/22) i nawet SRP jest w poniżej 5000 zł, tylko niestety są cięższe od tego Canyona Commutera... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radoo Napisano 21 Listopada Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada (edytowane) Tak, tego cuba na pasku też widziałem. Generalnie w przypadku canyona bardzo dużym plusem był kolor i to, że się podobał wizualnie, co jak wiadomo też bywa istotne. Trochę może niesłusznie obawiam się paska, jako coś trudniejszego do serwisowania i mniej popularnego. Nigdy nie miałem do czynienia z takim napędem, przez co generalnie moje polecenia idą trochę bardziej w kierunku zwykłych przerzutek. Edytowane 21 Listopada przez radoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 21 Listopada Udostępnij Napisano 21 Listopada Był tu na forum kolega @Liftlodz, który był użytkownikiem i orędownikiem napędów na pasek ale była jakaś drama, już nie pamiętam o co chodziło, i "się wypisał". Teraz widziałem, że się udziela na konkurencyjnym forum roweroweporady.pl więc się możesz tam też zarejestrować i zapytać o szczegóły związane z paskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 21 Listopada Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada Ciekawe, bo kolega od pasków miał czyste konto, i w ostatnich postach nic się raczej nie działo 🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HSM Napisano 21 Listopada Udostępnij Napisano 21 Listopada Ale tu chyba chodziło nie o to, że jemu podziękowano, tylko sam podziękował z udziału na forum...Takie odejście w angielskim stylu. A co do pasków, to wielkiej filozofii nie ma... Tylko napinanie może być bardziej kłopotliwe od łańcucha (kiepskie napięcie jest chyba głównym powodem zdecydowanie szybszego zużycia, gdzie zgłaszane przebiegi są dalekie od tych marketingowych), ale i tak uważam, że jest warto... zwłaszcza w typowym mieszczuchu, który ma służyć dzielnie często i krótko, bez zbędnych zabiegów... Jest u nas na forum taki wątek: a kolega @szy ma dużo doświadczeń z paskiem - tych jasnych i tych ciemniejszych... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.