pekaes Napisano Wtorek o 19:04 Udostępnij Napisano Wtorek o 19:04 (edytowane) Pacjent - Soot od Kelly's. Któregoś pięknego dnia, ogarniając rower spostrzegłem rysę w okolicy spawu tylnych widełek z rurą podsiodłowę. Początkowo myślałem, że to może spękany lakier, więc idąc za radą z jednej z grup rowerowych usunąłem lakier, żeby zobaczyć co się dzieje pod nim. Ucieszony, że pod spodem nic nie ma, kontynuowałem użytkowanie. Niestety, problem po jakimś czasie 'powrócił' - przy usuwaniu jedynie został zamaskowany. Wygląda to tak: Przed zdrapaniem lakieru: Jeżdzę już z tym jakiś czas ale muszę w końcu coś z tym zrobić... Jak myślicie co dalej? Pierwsza myśl to śmietnik, a może nie przejmować się i dalej kręcić korbą.... Jestem zły bo miałem odświeżyć napęd i dalej śmigać. Sprzedać w całości nie sprzedam, na części też - komu potrzebny zużyty napęd??? Frameset + nowe elementy napędu = nowy rower... Jestem trochę w kropce, bo w cenie w jakiej nabyłem ten rower nie kupię nic równie dobrego obecnie. Edytowane Wtorek o 19:52 przez pekaes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano Wtorek o 19:39 Udostępnij Napisano Wtorek o 19:39 Śmietnik 34 minuty temu, pekaes napisał: Jestem trochę w kropce, bo w cenie w jakiej nabyłem ten rower nie kupię nic równie dobrego obecnie. Ale możesz kupić coś tańszego i z dwóch rowerów zdrutować jeden. Co to za soot i co masz do wymiany w tym napędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekaes Napisano Wtorek o 19:51 Autor Udostępnij Napisano Wtorek o 19:51 (edytowane) Soot 70, Apex 1/11. Przerzutka już błaga o litość po kilku wywrotkach i 4 sezonach zimowych, myślałem też nad kasetą + ew. przednią tarczą. suport też zaczyna domagać się większej uwagi. Gumy od klamkomanetek - do wymiany. I pewnie jeszcze coś się znajdzie. Edytowane Wtorek o 20:08 przez pekaes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano Wtorek o 20:04 Udostępnij Napisano Wtorek o 20:04 Z ramy możesz zrobić trzymadełko na długopisy lub hoker 🤡 ...a może uda się smarknąć mały spaw i będzie działać dalej? 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano Wtorek o 20:32 Udostępnij Napisano Wtorek o 20:32 39 minut temu, pekaes napisał: Soot 70, Apex 1/11. Przerzutka już błaga o litość po kilku wywrotkach i 4 sezonach zimowych, myślałem też nad kasetą + ew. przednią tarczą. suport też zaczyna domagać się większej uwagi. Gumy od klamkomanetek - do wymiany. I pewnie jeszcze coś się znajdzie. Jak ci geometria ramy pasuje to kup jakiegoś używanego soot'a, weź ramę, resztę sprzedaj, wyjdzie ci to może 1500 zł Wymian osprzętu nie liczę bo i tak musiałbyś to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano Wtorek o 20:40 Udostępnij Napisano Wtorek o 20:40 Ramę pospawać i zrobić z niej stałego gościa trenażera. Do jazdy nowy rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano Środa o 10:30 Udostępnij Napisano Środa o 10:30 Rama na śmietnik albo pospawać i trenażer...swoją droga jestem ciekaw czy w takich przypadkach nie przyszłyby z pomocą kleje nowej generacji (wysoceadhezyjne potrafią mieć większą siłę niż spaw- no bo część aut jest już po części klejona) albo żywice. Wiadomo trzeba by mieć dostęp do technologii zarezerwowanej dla przemysłu, ale może...ciekawe co przyniesie przyszłość w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano Środa o 11:22 Udostępnij Napisano Środa o 11:22 Doświadczenie mówi mi, że człowiek się nabiega, narobi a efekt będzie taki se.. dopiero druga lub trzecia sztuka wyszłaby jak należy. W sumie rama accent furious pro kosztuje około 1200zł brutto, cała reszta będzie na 90% pasować. To chyba najbardziej ekonomiczna droga rozwiązania zagadnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turysta05 Napisano Środa o 11:31 Udostępnij Napisano Środa o 11:31 Mi to wygląda na efekt jazdy z krótką sztycą siodła. Jeżeli założyć specjalnie długą, to spoko można jeździć dalej. Oklajstrować, zabandażować dobrym klejem do metalu💪 nie zaszkodzi😉. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekaes Napisano Środa o 11:48 Autor Udostępnij Napisano Środa o 11:48 Zapewniam że sztyca jest wystarczająco długa, dodatkowo mam krótkie nóżki, więc wysunięta stosunkowo niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano Środa o 11:58 Udostępnij Napisano Środa o 11:58 Daj to pod jakiś palnik, przejeździj zimę obserwując czy się nie rozłazi a przez te kilka miesięcy odłóż trochę floty przy okazji szukając możliwie najlepszego zamiennika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Electronite Napisano Środa o 12:52 Udostępnij Napisano Środa o 12:52 Wklej sztycę na epoxyd i jeździj. odpaść nie odpadnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.