pekaes Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada (edytowane) Pacjent - Soot od Kelly's. Któregoś pięknego dnia, ogarniając rower spostrzegłem rysę w okolicy spawu tylnych widełek z rurą podsiodłowę. Początkowo myślałem, że to może spękany lakier, więc idąc za radą z jednej z grup rowerowych usunąłem lakier, żeby zobaczyć co się dzieje pod nim. Ucieszony, że pod spodem nic nie ma, kontynuowałem użytkowanie. Niestety, problem po jakimś czasie 'powrócił' - przy usuwaniu jedynie został zamaskowany. Wygląda to tak: Przed zdrapaniem lakieru: Jeżdzę już z tym jakiś czas ale muszę w końcu coś z tym zrobić... Jak myślicie co dalej? Pierwsza myśl to śmietnik, a może nie przejmować się i dalej kręcić korbą.... Jestem zły bo miałem odświeżyć napęd i dalej śmigać. Sprzedać w całości nie sprzedam, na części też - komu potrzebny zużyty napęd??? Frameset + nowe elementy napędu = nowy rower... Jestem trochę w kropce, bo w cenie w jakiej nabyłem ten rower nie kupię nic równie dobrego obecnie. Edytowane 19 Listopada przez pekaes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada Śmietnik 34 minuty temu, pekaes napisał: Jestem trochę w kropce, bo w cenie w jakiej nabyłem ten rower nie kupię nic równie dobrego obecnie. Ale możesz kupić coś tańszego i z dwóch rowerów zdrutować jeden. Co to za soot i co masz do wymiany w tym napędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekaes Napisano 19 Listopada Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada (edytowane) Soot 70, Apex 1/11. Przerzutka już błaga o litość po kilku wywrotkach i 4 sezonach zimowych, myślałem też nad kasetą + ew. przednią tarczą. suport też zaczyna domagać się większej uwagi. Gumy od klamkomanetek - do wymiany. I pewnie jeszcze coś się znajdzie. Edytowane 19 Listopada przez pekaes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada Z ramy możesz zrobić trzymadełko na długopisy lub hoker 🤡 ...a może uda się smarknąć mały spaw i będzie działać dalej? 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada 39 minut temu, pekaes napisał: Soot 70, Apex 1/11. Przerzutka już błaga o litość po kilku wywrotkach i 4 sezonach zimowych, myślałem też nad kasetą + ew. przednią tarczą. suport też zaczyna domagać się większej uwagi. Gumy od klamkomanetek - do wymiany. I pewnie jeszcze coś się znajdzie. Jak ci geometria ramy pasuje to kup jakiegoś używanego soot'a, weź ramę, resztę sprzedaj, wyjdzie ci to może 1500 zł Wymian osprzętu nie liczę bo i tak musiałbyś to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 19 Listopada Udostępnij Napisano 19 Listopada Ramę pospawać i zrobić z niej stałego gościa trenażera. Do jazdy nowy rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada Rama na śmietnik albo pospawać i trenażer...swoją droga jestem ciekaw czy w takich przypadkach nie przyszłyby z pomocą kleje nowej generacji (wysoceadhezyjne potrafią mieć większą siłę niż spaw- no bo część aut jest już po części klejona) albo żywice. Wiadomo trzeba by mieć dostęp do technologii zarezerwowanej dla przemysłu, ale może...ciekawe co przyniesie przyszłość w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada Doświadczenie mówi mi, że człowiek się nabiega, narobi a efekt będzie taki se.. dopiero druga lub trzecia sztuka wyszłaby jak należy. W sumie rama accent furious pro kosztuje około 1200zł brutto, cała reszta będzie na 90% pasować. To chyba najbardziej ekonomiczna droga rozwiązania zagadnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turysta05 Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada Mi to wygląda na efekt jazdy z krótką sztycą siodła. Jeżeli założyć specjalnie długą, to spoko można jeździć dalej. Oklajstrować, zabandażować dobrym klejem do metalu💪 nie zaszkodzi😉. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekaes Napisano 20 Listopada Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada Zapewniam że sztyca jest wystarczająco długa, dodatkowo mam krótkie nóżki, więc wysunięta stosunkowo niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada Daj to pod jakiś palnik, przejeździj zimę obserwując czy się nie rozłazi a przez te kilka miesięcy odłóż trochę floty przy okazji szukając możliwie najlepszego zamiennika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Electronite Napisano 20 Listopada Udostępnij Napisano 20 Listopada Wklej sztycę na epoxyd i jeździj. odpaść nie odpadnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekaes Napisano 25 Listopada Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada Mały update. Zrobiłem test WD-40 i od środka wygląda to tak: Ewidentnie rama strzelona. Apel do właścicieli aluminiowych Soot'ów: obejrzyjcie dokładnie swoje rowery. Może unikniecie kłopotów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 25 Listopada Udostępnij Napisano 25 Listopada Nie wpadłem na to, żeby używać WD40 jako penetranta. Jak widać działa też w tej roli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.