Zindo Napisano Niedziela o 20:54 Udostępnij Napisano Niedziela o 20:54 Hejka, Chcę zmienić swojego staruszka - retro mtb GT z '99 z bomberem na 26 calowych kołach na coś nowszego. Będę jeździł po TPK plus okolice Gdańska. Na TPK MTB HT a nawet fula by się wykorzystało za to okolice Gdańska to na krosie bym obleciał. Nie znam się na obecnych trendach, geometriach Nie trenuję, nie startuję w zawodach. Chciałbym aby dawał dużo frajdy z jazdy i nie był zbyt drogi w eksploatacji W swoim rowerze rzadko już korzystam z zębatki 44z, najczęściej 32z i 22z na podjazdy z kaseta 11-32. Moja waga 76, wzrost 170. Raczej chciałbym coś kupić stacjonarnie żeby przymierzyć i zrobić parę kółek. Z trailówek to Orbea Laufey czy Kross 6.0 2024 ? Mógłby być mtb byle nie wyścigówka - mam zalecenia pozycji około 60 st. Proszę Was o poradę czego szukać a może czego unikać. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano Niedziela o 21:13 Udostępnij Napisano Niedziela o 21:13 (edytowane) Jakby mogła być marka wysyłkowa z Niemiec to, może full: https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-al-7.0-1 Jeżeli pozycja determinowana jest przez problemy z kręgosłupem, to o fizjoterapii nie będę się rozpisywac. Natomiast tylnie zawieszenie pozwoli oszczędzić kręgosłup. Edytowane Niedziela o 21:20 przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zindo Napisano Niedziela o 21:41 Autor Udostępnij Napisano Niedziela o 21:41 @Enadxx Ostatecznie mogło by być. Mam obawy co z gwarancją (większe zamieszanie) oraz koszt serwisu fulla. Problemów jako takich z kręgosłupem nie mam. Lekarz powiedział że przy słabych mięśniach powinienem mieć mniej więcej pozycję 60 st. Na ile miał rację nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...