chudzinki Napisano 27 Listopada 2024 Napisano 27 Listopada 2024 @KSikorski, który model masz? Ważyłeś go w oryginale? @Enadxx, zważ go proszę jak do Ciebie dotrze. Cytuj
Enadxx Napisano 27 Listopada 2024 Autor Napisano 27 Listopada 2024 (edytowane) @chudzinki roger that! Jedynie rozmiaru nie jestem pewien. Wziąłem M na 181cm wzrostu, 85 przekroku i 181 zasięgu ramion. Edytowane 27 Listopada 2024 przez Enadxx Cytuj
wr81 Napisano 27 Listopada 2024 Napisano 27 Listopada 2024 (edytowane) 58 minut temu, KSikorski napisał: Dokładnie tak mam w rift zone - jedne koła na bikeparki górskie + trójmiasto zimą i drugie koła do "maratonowych" zadań. Podzielisz się tym jakie koła i (zwłaszcza) opony ( w tym w jakich rozmiarach) używasz? Generalnie czytając ten wątek mam wrażenie że czytam o sobie - poszukiwania ramy full downcountry - failed - zakup trance 1 w bunnyhop (była walka wewnętrzna przy zielonym, przełamałem się przy hematytowym) - in progress (zamówiony,zapłacony) - 2 komplet kół - completed (XM1700 i rekon/rekon race leżą)..... aa i jeszcze temat 2 bidonów też był u mnie punktem istotnym pierwotnie. Aktualnym pytaniem jest jaki jest największy bidon dostępny na rynku i jak go zamocować w ramie Trance... Edytowane 27 Listopada 2024 przez wr81 1 Cytuj
KSikorski Napisano 27 Listopada 2024 Napisano 27 Listopada 2024 Godzinę temu, chudzinki napisał: @KSikorski, który model masz? Ważyłeś go w oryginale? @Enadxx, zważ go proszę jak do Ciebie dotrze. Ja kupiłem ramę w Motor-Landzie i złożyłem po swojemu. Rama w rozmiarze M z osią i wszystkimi śrubami oraz z sterami waży 3017g. Kategoria 4 wg ISO 4210 (uskoki do 120cm z prędkością do 40km/h). Kompletny rower liczony "sklepowo", bez pedałów, tubeless - 13,75kg. Cytat Podzielisz się tym jakie koła i (zwłaszcza) opony ( w tym w jakich rozmiarach) używasz? Zestaw 1: Shimano WH-MT620 622x30c, opony Specialized Butcher Grid Trail T9 29x2,3 przód + Specialized Eliminator Grid Trail T7 29x2,3 tył Zestaw 2: Piasty DT Swiss 350+obręcze DT Swiss XM481 622x30c+Szprychy sapim race z oponami Specialized Ground Control Grid T7 29x2,35 z przodu i z tyłu. 1 Cytuj
wr81 Napisano 27 Listopada 2024 Napisano 27 Listopada 2024 (edytowane) Ok dzięki. Ten zestaw trailowy 2.3 chyba jednak trochę mniej agresywny/masywny niż DHF/Agressor 2.5 w Trance.. jak się przymierzałem do Gianta to strasznie traktorowo te opony wyglądały.. zwłaszcza przednia. Edytowane 27 Listopada 2024 przez wr81 Cytuj
KSikorski Napisano 16 Lutego Napisano 16 Lutego Zrobiłem listę rowerów z tylnym zawieszeniem do których wchodzą dwa bidony: Santa Cruz Blur Cannondale Scalpel Specialized Epic Trek Supercaliber Canyon Lux Orbea Oiz Merida Ninety Six Merida one twenty 1 Cytuj
wr81 Napisano 16 Lutego Napisano 16 Lutego Pytanie czy dotyczy to wszystkich rozmiarów ram. W przypadku S i (XS jeżeli istnieje) proponowałbym potwierdzenie tego, gdzieś widziałem dyskusję gdzie twierdzono że Oiz S = tylko jeden bidon. Upychaczom 2 bidonów dedykuję foto z mojej symulacji (Trance M + bidony Fidlock 650+450). Powyginany XLC Fidlock (sam bidon bez bazy/uchwytu ) za 12PLN na amazonie https://www.amazon.pl/dp/B07659QZKQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title lub 25pln na allegro. Szablony Fidlocków produkcji samego Fidlocka do ściągnięcia z ich strony. Cytuj
wr81 Napisano Środa o 22:44 Napisano Środa o 22:44 @KSikorski do listy 2 bidonowej: BMC Fourstroke https://www.bike24.de/p1777341.html 1 Cytuj
KSikorski Napisano Czwartek o 09:38 Napisano Czwartek o 09:38 To ja dorzucę jeszcze znalezione w sieci masy ram... Cytat Where things get a little easier to compare is frame weight. Shown below are the claimed weights from each manufacturer, which is for a frame with the rear shock and basic hardware; Specialized S-Works Epic World Cup – 1,712g Cervelo ZFS-5 – 1,718g Giant Anthem Advanced Pro – 1,735g Specialized S-Works Epic 8 – 1,795g Orbea Oiz OMX – 1,798g Scott Spark HMX SL – 1,870g Canyon Lux World Cup CFR – 1,894g Cannondale Scalpel Hi-Mod – 1,910g Santa Cruz Blur 4 – 1,933g Trek Supercaliber SLR – 1,950g Specialized Epic EVO – 1,965g Merida Ninety-Six RC – 2,064g Pivot Mach 4 SL – 2,087g Canyon Lux Trail CFR – 2,104g Specialized Epic 8 EVO – 2,210g Trek Top Fuel – 2,600g As for confirmed weights, I have had the opportunity to strip a couple of test bikes down to see how close they were to the manufacturers claims. Listed below are the weights for the frame, shock and key hardware, but no thru-axle; Giant Anthem – 1,807g (w/Fox Float DPS) Canyon Lux World Cup CFR – 1,941g (w/Fox Float DPS) Specialized S-Works Epic 8 – 1,950g (w/RockShox SIDLuxe) Trek Top Fuel – 2,600g (w/RockShox Deluxe) Oraz chisel: Cytat 2 Cytuj
marcin_ostrów Napisano Czwartek o 09:42 Napisano Czwartek o 09:42 Fajne te ramy ..... gdyby jeszcze można je byłoby kupić w normalnych pieniądzach Cytuj
KSikorski Napisano Czwartek o 11:09 Napisano Czwartek o 11:09 Chisel FS około 7700 zł brutto licząc z dostawą. To już moim zdaniem akceptowalne pieniądze. Cytuj
Enadxx Napisano Czwartek o 11:55 Autor Napisano Czwartek o 11:55 (edytowane) @KSikorski Cytat Chisel FS około 7700 zł brutto licząc z dostawą. To już moim zdaniem akceptowalne pieniądze. Powiedziałbym ,że to nieakceptowalna wycena. Dokładając 2k zł więcej można trafić na całe rowery, np. wspominanego wyżej karbonowego BMC. A w podobnych do BMC, albo niewiele większych cenach, na promocjach trafiały się lux traily, oiz-y, scalpele, cuby... Tak więc, ponad 7k zł, za aluminową ramę, to wg. mnie bardzo wysoka cena. Edytowane Czwartek o 11:58 przez Enadxx Cytuj
marcin_ostrów Napisano Czwartek o 11:59 Napisano Czwartek o 11:59 No właśnie . Niestety najlepszą metodą na złożenie roweru " pod siebie " jest najczęściej kupno najniższego modelu i zrobienia przekładki , bujając się z tym co zostanie Cytuj
wr81 Napisano Czwartek o 15:22 Napisano Czwartek o 15:22 W tym BMC ciekawy jest ten dopasowany do ramy kolor SIDa, rzadko się to widzi. Cytuj
KSikorski Napisano Czwartek o 15:34 Napisano Czwartek o 15:34 3 godziny temu, marcin_ostrów napisał: No właśnie . Niestety najlepszą metodą na złożenie roweru " pod siebie " jest najczęściej kupno najniższego modelu i zrobienia przekładki , bujając się z tym co zostanie To podejście ma jedną wadę - gwarancja jest na rower, więc trzeba trzymać te wszystkie oryginalne graty i w razie konieczności zwrotu roweru przywrócić go do stanu fabrycznego lub pogodzić się z faktem, że rower wezmą tak jak stoi i dadzą drugi nowy lub zwrócą równowartość kosztu zakupu. Tak przynajmniej robi Decathlon. Aktualnie rowery są tanie bo za dużo ich naprodukowali, ale porównując do cen regularnych rama ma sens, o ile ma się specyficzne potrzeby. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.