zlatan Napisano Piątek o 12:06 Udostępnij Napisano Piątek o 12:06 Kupiłem ostatnio swoją pierwszą szosę, używany Kross Vento. Nie mam dużego doświadczenia z barankiem, ale wydaje mi się, że klamkomanetki bardzo sterczą do góry w stosunku do tego jak to wygląda na typowych szosach (nie wiem czy tak było od nowości czy poprzedni właściciel tak je ustawił). Chciałbym je ustawić w pozycji bardziej neutralnej, tylko nie wiem czy: a) Klamkomanetki są ustawione normalnie i ja się po prostu nie znam - jeździć i się przyzwyczaić. b) Obrócić całą kierownicę na mostku - chociaż sama kierownica wydaje mi się, że jest dobrze/normalnie ustawiona. c) Przestawić tylko klamkomanetki - da się to zrobić bez odwijania owijki? Dorzucam zdjęcie jak to teraz wygląda. Czy ktoś ogarnięty w temacie mógłby doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano Piątek o 12:11 Udostępnij Napisano Piątek o 12:11 Ktos pewnie jezdzil chwytem na lapach. Przestawic klamkomanetki. Nie da sie bez odwijania owijki. Nawiajnie owijki to nie jest trudna sprawa. I tak bedziesz musial to robic pewnie raz na sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildix Napisano Piątek o 12:21 Udostępnij Napisano Piątek o 12:21 Obróć kierownicę na mostku . Dolny chwyt będzie wyżej, niczego nie trzeba odwijać tylko czy zdążysz to przetestować przed zimą? Jeśli jednak będziesz chciał przestawić klamki to kierownice i tak obróć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...