sewerynwozniak Napisano 1 Listopada Udostępnij Napisano 1 Listopada Hej, kupiłem mój pierwszy rower na karbonowej ramie(giant propel advanced 2) i mam pytanie o zacisk sztycy, czemu ma służyć takie rozwiązanie to znaczy zacisk(ekspander) wkładany ręcznie do ramy nie zintegrowany z ramą? Dla użytkownika jest to mega niewygodne, przy regulacji sztyca z tym ekspanderem się klinuje a dzisiaj dodatkowo ekspander wpadł mi do środka ramy przy wyciąganiu sztycy. W starym aluminiowym giancie gdzie również miałem sztyce d-fuse ten ekspander był fabrycznie zintegrowany z ramą i działało to lepiej, więcie skąd pomysł na taki wynalazek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 1 Listopada Udostępnij Napisano 1 Listopada Cytat więcie skąd pomysł na taki wynalazek? Może z różnicy w materiale z którego wykonano ramę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zigfir Napisano 2 Listopada Udostępnij Napisano 2 Listopada Domyślam się, że projektantowi chodziło o dużą powierzchnię docisku, łatwość wymiany i pewnie koszty produkcji. Ten element trochę wygląda na gotowy komponent. Może kupują gotowca i wrzucają do swoich rowerów. A że w praktyce wyszło mało wygodnie to już nie pierwszy taki przypadek gdzie księgowość wygrywa nad zdrowym rozsądkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 2 Listopada Udostępnij Napisano 2 Listopada W dniu 1.11.2024 o 18:44, sewerynwozniak napisał: czemu ma służyć takie rozwiązanie to znaczy zacisk(ekspander) wkładany ręcznie do ramy nie zintegrowany z ramą? Nie wiem czemu ma to służyć, ale w aluminiowych ramach też tak robią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.