Gość Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października Witam wszystkich, Potrzebuje pomocy w doborze roweru/ramy szosowej. Ogólnie przez większość roku jeżdżę na Kross Esker 4.0 i jest to dla mnie rower idealny pod prawie każdym względem. Jednak z racji tego, że jest wykonany ze stali to nie pojeżdżę sobie nim zimą. Do tego dla odmiany w przyszłym roku chciałem zrobić kilka ultra wyścigów w formacie szosowym. Na prawdziwej szosie nie jeździłem/ nie miałem już ponad 5 lat, może i dłużej. Rower będzie wykorzystywany jako rower zimowy plus treningi latem typowo tempowe i te kilka wyścigów. Zależy mi na hamulcach tarczowych - bardziej dla samego prześwitu na opony - przynajmniej 32mm - zimowe warunki. suport MUSI być wkręcany geometria bardziej endurance wolałbym carbon, żeby było czuć różnicę względem głównego roweru, choć dobrego aluminium nie odrzucam (np. cannondale). Nie chce wydać majątku i trochę się miotam między czymś naprawdę tanim np. Vento 4.0 dsc (dobre promocje), ale nie wiem czy będzie to zrywny rower. A czymś droższym np. Canyonem carbonowym - taka granica finansowa do 10k zł. Może też być frameset - bo mam całą mase części... Nawet cała grupa Sora/Claris by się znalazła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października Cytat Ogólnie przez większość roku jeżdżę na Kross Esker 4.0 i jest to dla mnie rower idealny pod prawie każdym względem. Jednak z racji tego, że jest wykonany ze stali to nie pojeżdżę sobie nim zimą. Czyli masz tani rower, którego ci szkoda do jazdy w zimie i chcesz kupić 3 razy droższy, którego ci nie będzie szkoda? Daj spokój, katuj tego krossa a jak chcesz kupić szosę to sobie ją kup ale nie wymyślaj, że będziesz nią w zimie jeździł bo to rozwiązanie o wiele mniej efektywne niż gravel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października Cytat Czyli masz tani rower, którego ci szkoda do jazdy w zimie i chcesz kupić 3 razy droższy, którego ci nie będzie szkoda? Daj spokój, katuj tego krossa a jak chcesz kupić szosę to sobie ją kup ale nie wymyślaj, że będziesz nią w zimie jeździł bo to rozwiązanie o wiele mniej efektywne niż gravel Tak mam tani rower bo taki ma być. Rowerów tego typu (w pełni stalowych, ze sztywnym stalowym widelcem, i dużym miejscem na opony) jest bardzo mało - przynajmniej w PL. Na takim jeździ mi się najlepiej. Jeśli chodzi o gravele to mam porównanie tylko Divergem - którego połamałem a tani nie był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października Cytat Rowerów tego typu (w pełni stalowych, ze sztywnym stalowym widelcem, i dużym miejscem na opony) jest bardzo mało - przynajmniej w PL Nie ma bo nic w takich ramach (czyt stalowych w tym budżecie) nie ma ciekawego, kilka byle jakich rurek, które z właściwości stali stosowanej w rowerach mają tylko wysoką masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października 1 minutę temu, Mihau_ napisał: Nie ma bo nic w takich ramach (czyt stalowych w tym budżecie) nie ma ciekawego, kilka byle jakich rurek, które z właściwości stali stosowanej w rowerach mają tylko wysoką masę. I jak zwykle na każdym forum, jest pytanie i jest dyskusja pod spodem nie na temat lub obok tematu. A potem żal i płacz że fora umierają Powodzenia wszystkim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października Forum jest od tego żeby dyskutować, uświadamiać i odwodzić od robienia głupot. Ale spoko, możesz się przenieść na jakąś grupę fb to cię jakiś 14 letni, pryszczaty Maciek który na szosie jeździ już 3 miesiące poklepie po plecach i doradzi żebyś kupił to na czym sam jeździ 👍 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-team-elite-se-pd36745/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października W takim razie przepraszam i dziękuję za uświadomienie... Z tych właśnie powodów nie mam i nie używam FB itp. Cytat https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-team-elite-se-pd36745/ ZajeFajny. Spełnia wszystkie wymagania. Dwie wady: 1. Nie ma mojego rozmiaru (173cm wzrostu) - do poszukania, ale 2. Ta sztyca, nietypowa. Boje się takich rozwiązań zwłaszcza z miejsca gdzie często są jakieś trzaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 22 Października Udostępnij Napisano 22 Października Cytat Spełnia wszystkie wymagania. Dwie wady No i jeszcze suport pressfit a nie wkręcany 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player123 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października Juz bardziej trzeba się bać w zimowce wklejonych gwintów niż pressfita...jak rama jest dobrze wykonana w suporcie, tj otwory trzymaja tolerancję i są wyosiowane - symetryczne ..to rozwiazanie takie jest lepsze niż jakis wklejany gwint. Radze poogladać filmy hambiniego...zanim zacznie sie powielac bzdury na temat pressfita...chłop wyjaśnia dokladnie za i przeciw pf jak i porównuje do wkrecanych rozwiazań. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października Cytat Radze poogladać filmy hambiniego...zanim zacznie sie powielac bzdury na temat pressfita @player123 Nie powielanie bzdur tylko warunki bazowe autora wątku: Cytat suport MUSI być wkręcany Więc zanim zaczniesz kogoś pouczać to sam najpierw poczytaj o co chodzi. No chyba, że czytanie ze zrozumieniem to problem i tylko oglądanie jutubowych "ekspertów" wchodzi w grę 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player123 Napisano 1 Listopada Udostępnij Napisano 1 Listopada Jak autor mysli ze wkrecany jest lepszy bo nie trzeszczy....to radze mu zeby zgłebil wiedze. Bo wklejany gwint w carbon to dopiero może okazać się syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.