Dragon218 Napisano 18 Października Udostępnij Napisano 18 Października Witam, Od jakiegoś czasu z bębenka tylnego koła dochodziły niepokojące trzaski. Stwierdziłem, że nie będę bawił się w serwis tylko od razu zamówie nowy. Podczas rozbiórki nie widziałem możliwości odkręcenia bębenka imbusem. Gdy wkładałem rozmiar 10, nie czułem żadnego "oporu", 11 nie przechodziła przez otwór w bębenku. Rozebrałem całość, doszedłem do momentu jak na zdjęciu. Możliwe jest, że część odpowiedzialna za blokowanie bębenka jest wprasowana w piastę na stałe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holdegron Napisano 18 Października Udostępnij Napisano 18 Października Hej Przyznaje się jakiś producent do tej piasty ? W rowerach można znaleźć rozwiązania mocno zaskakujące 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon218 Napisano 18 Października Autor Udostępnij Napisano 18 Października Koło pochodzi z Felt Verza Speed 20, na piaście nie ma nawet jednego numeru po którym można dojść co to za rodzaj piasty. Założyłem, że skoro nawet bębenek był dwu zapadkowy, to jest to coś zrobione w Chinach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
holdegron Napisano 18 Października Udostępnij Napisano 18 Października Dwie zapadki to standard. A Twoja piasta faktycznie wygląda, jakby miała wprasowany bębenek. Daje do myślenia brak wewnątrz osi jakichkolwiek rowków dla klucza. Faktycznie, producent roweru nie podaje żadnych informacji o kołach. A rower przecież nie jakiś market... Ja pierwszy raz widzę coś takiego, może ktoś na forum ma wiedzę w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 18 Października Udostępnij Napisano 18 Października Od drugiej strony pewnie jest śruba mocująca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon218 Napisano 18 Października Autor Udostępnij Napisano 18 Października (edytowane) Od drugiej strony faktycznie coś jest co przypomina kształtem jakiś wielokąt, wsadziłem imbus 12, po większym nacisku zaczął przeskakiwać. To jakiś specjalny klucz ? Ogromny torx ? Edit To jakieś łożysko walcowe, mogę tym kręcić w opór w lewo i prawo. Edytowane 18 Października przez Dragon218 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 18 Października Udostępnij Napisano 18 Października (edytowane) Skoro nie dwunastka imbus, to pewnie 14. Shimano stosuje śrubę pod klucz imbusowy w rozmiarze 15. Jak nie masz innych imbusów to brać koło do sklepu i pasować który imbus idealnie siądzie. Edytowane 18 Października przez leejoonidas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon218 Napisano 18 Października Autor Udostępnij Napisano 18 Października Mam wszystkie, problem polega na tym, że 13 już nie przechodzi przez otwór od strony tarczy. Muszę wybić tą bieżnie w środku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.