fbastek Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października (edytowane) Hej, pacjent Fox 32 FIT RLC rocznik 2010, słychać niepokojący dźwięk gdzieś od połowy skoku w trakcie powrotu (jedno metaliczne stuknięcie). Zauważyłem to dopiero po serwisie. Sam amortyzator chodzi bardzo płynnie, wszystkie regulacje działają. Zalany zarekomendowanymi olejami, wymienione uszczelki na oryginalne, tłumik prawidłowo odpowietrzony. Serwis powtarzałem drugi raz zwracając jeszcze raz uwagę na wszelkie szczegóły - finalny efekt był ten sam. Rozebrałem więc po raz trzeci, bo tym razem zorientowałem się, że dźwięk przypomina stuknięcie ocierającej się sprężyny i wydobywa się dokładnie z tego miejsca. Przyjrzałem się sprężynie, ale nic nie zwróciło mojej uwagi porównując do zdjęć nowych sprężyn z tamtych lat. Natomiast co zauważyłem, że ściskając ją w rękach sprężyna negatywna ociera się wewnątrz o pozytywną i to było właśnie to. Czy ktoś miał taki problem i znalazł jakieś rozwiązanie? Wyszukałem kilka tematów na forach zagranicznych, ale były bardzo stare i zwykle kończyło się na wymianie gwarancyjnej shaftu. Podrzucam zdjęcie: Edytowane 16 Października przez fbastek literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada Miałem podobny problem ze stalową sprężyną negatywną w Marzocchi 320 LR. Problem rozwiązało wysmarowanie sprężyny dużą ilością smaru. Może to naiwne rozwiązanie ale tak chyba nawet zaleca producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.