Myliutawe Napisano 15 Października Udostępnij Napisano 15 Października Aktualnie w promocji dwa rowery , interesuje mnie rama S , koła 27,5 dziecko 155, waga 45- potem Jak dziecko podrośnie myślę zostawić rower dla siebie 164 cm, 67kg Jak w użytkowaniu , czy któreś z tych osprzętów polecenie bardziej ? Czy uderzać coś typu Giant Talon 2, zeby wyszło taniej w utrzymaniu ? Pomocy ❤️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NerfMe Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października W Orbei dostajesz podstawowy, ale powietrzny amortyzator, który po zakupie specjalnej pompki możesz ustawić pod aktualnego użytkownika. Orbea ma też taperowaną główkę ramy, więc ewentualnie w przyszłości można zmienić widelec na lepszy. Focus z kolei ma dobry monogamiczny napęd 1x12. W Orbei trochę mieszanka, ale to i tak części, które wcześniej czy później trzeba będzie zmienić. Z tych dwóch wymienionych brałbym Orbee, jeśli nie chcesz kupować wysyłkowo z zagranicznych sklepów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myliutawe Napisano 16 Października Autor Udostępnij Napisano 16 Października A proszę mi powiedzieć jaki napęd sprawdzi się najlepiej tak uniwersalnie ,zarówno na szosy jak i wyboje . zaczęłam się zagłębiać w temat i czytam że „twardy”. A wracając do tego focusa też ma powietrzny amortyzator tylko loteria na który się trafi . Szkoda że ciężko o te rowery na stanie zobaczyć jak z ramą i komfortem jazdy. Na stanie mam tylko Talona 2, Kelly Spider 90, Rockrider xc 100 Zaraz osiwieje hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NerfMe Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października Żaden obecnie dostępny rower MTB z napędem 1x nie jest uniwersalny. Najbardziej uniwersalnym będzie rower crossowy, do którego można założyć szeroka oponę ( np. Giant Roam 1, Riverside 920), jeśli nie planujesz użytkowania w trudnym terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października Nie ma rowerów uniwersalnych. Na szosie najlepiej sprawdza się w pełni sztywna rama + wąskie opony z niskimi oporami toczenia. Z kolei w terenie chcesz mieć przynajmniej przedni amortyzator + szerokie opony na niskim ciśnieniu, które pomaga tłumić nierówności. Można próbować to pogodzić kupując crossa, ale to zawsze będzie kompromis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.