xpablo2 Napisano 9 Października Udostępnij Napisano 9 Października (edytowane) Mam takie pytanie. Mianowicie w moim rowerze(enduro) obija mi łańcuch o ramę podczas zjeżdżania po schodach najbardziej gdy mam go na najmniejszej zębatce. Nie wiem czy mogę go jeszcze jakoś naciągnąć, ponieważ gdy wrzucę go na największą zębatkę to jest on już dosyć mocno naciągnięty. Dlatego chciałbym zapytać co mogę zrobić żeby łańcuch nie uderzał mi o ramę? Mam też założoną osłonę na ramie ale zbyt dużo ona nie daje. Ten dźwięk uderzania łańcucha o ramę bardzo mnie irytuje. Edytowane 9 Października przez xpablo2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 9 Października Mod Team Udostępnij Napisano 9 Października Przerzutka ze sprzęgłem i prowadnica lub napinacz łańcucha redukują problem. Poza tym odpowiednia długość łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xpablo2 Napisano 9 Października Autor Udostępnij Napisano 9 Października Mam przerzutkę ze sprzęgłem dokładnie microshift advent x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 9 Października Udostępnij Napisano 9 Października (edytowane) Advent to badziewie. Zobacz jak duży ma luz zanim zacznie napinać. Zerknij taki patent jak STFU bike. Edytowane 9 Października przez Maciek.B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xpablo2 Napisano 9 Października Autor Udostępnij Napisano 9 Października Tak, wiem ponieważ mam rower enduro praktycznie z najniższej półki więc nie ma jakich bajerów się tam spodziewać A może da się jakoś bardziej naciągnąć łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 12 Października Udostępnij Napisano 12 Października Łańcuch ma mieć odpowiednią długość i koniec, ale to że jest fabryczny nie znaczy, iż był dobrany dobrze. Najlepiej wrzuć fotki z profilu jak wygląda napięcie łańcucha na skrajnych przełożeniach. A to czy możesz jeszcze bezpiecznie go skrócić trzeba sprawdzić na maks. skompresowanym zawieszeniu. Spuść powietrze z dampera lub wyjmij sprężynę, zależnie co tam masz i mając łańcuch na największej zębatce z tyłu ugnij zawias. Tak, czy inaczej napinacze na zbyt wiele się nie zdadzą. A ten patent STFU bike powinien się sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.