Xzc Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października Witam, Miał może ktoś problem z przesłaniem własnego kursu do urządzenia ? Wyświetla mi się komunikat "Niestety!, Wygląda na to, że wystąpił błąd podczas wysyłania kursu do urządzenia,. Spróbuj ponownie." Próbowałem wielokrotnie już to przesłać, resetowałem urządzenie, usunąłem zegarek z conecta i ponownie go połączyłem, efekt jest dalej ten sam. Do tej pory wszystko działało, kursy normalnie się wgrywały, dopiero wczoraj coś takiego się pojawiło. Ma ktoś jakiś pomysł co może być tego przyczyną i jak to rozwiązać, dodam, że chodzi o garmina epixa 2 pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba8121 Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października Możliwe, że masz za dużo kursów w pamięci zegarka i więcej nie przyjmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xzc Napisano 7 Października Autor Udostępnij Napisano 7 Października usunąłem specjalnie wszystkie i nic to nie pomogło, a do edge jak próbuje przesłać to normalnie się wysyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bashey_pl Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października (edytowane) Jaka wersja softu na zegarku??? W którejś wersji był problem z przesyłaniem kursów do zegarków. Rozwiązaniem jest zrobienie tego poprzez stronę Garmin Connect Web. Na stronie wrzuć kurs na zegarek i go synchronizuj. Edytowane 7 Października przez bashey_pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xzc Napisano 7 Października Autor Udostępnij Napisano 7 Października Nie wiem jak sprawdzić jaka wersja softu, a problem chyba dotyczy tej samej, na której się wgrywały kursy wcześniej, bo dosłownie pare dni temu przesyłałem i nie było problemów, a w międzyczasie nie kojarzę, żeby mi się jakaś aktualizacja robiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października Co to za kurs, w jakiej aplikacji utworzony i w jakim formacie zapisany? GC nie wszystko przyjmuje, odrzuca kursy z jakichś konwerterów, sklejaczy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xzc Napisano 7 Października Autor Udostępnij Napisano 7 Października Normalnie w connect garmina rysowany, tak jak zawsze do tej pory to robiłem, tak jak wspomniałem na edge 530 przesłał normalnie a na epixa wyskakuje jakiś błąd, mimo, że wcześniej to normalnie działało. Wygląda to w taki sposób, to jest ten sam kurs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października OK, sorry, półprzytomny dziś jestem i źle zrozumiałem - że do GC się nie importuje. Weź może udostępnij ten kurs niech ktoś u siebie sprawdzi. Ja nie mam jak, bo nie noszę Edge'a w kieszeni do pracy ale z pewnością wielu ma na rękach zegarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xzc Napisano 7 Października Autor Udostępnij Napisano 7 Października Ale to nawet nie chodzi mi o ten konkretny kurs, nie mogę przesłać, żadnego nawet takiego, którego wcześniej miałem już na zegarku i go skasowałem, napisze do suportu garmina może będą wiedzieli co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bashey_pl Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października @Xzc Wchodzisz ustawienia->system->o systemie i tam na pierwszej stronie masz ID urz. i pod tym masz wersję oprogramowania. Jeśli masz 18.16 to tu tkwi problem. Musisz poprzez stronę www próbować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green80 Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października Cześć, ja mam dzisiaj ten sam problem . Zegarek Epix2 Pro. Nie da się zaimportować kursu biegowego z Garmin Connect. Odinstalowałem zegarek i zainstalowałem na nowego. Nic to nie dało. Co ciekawe do innego urządzenia ten kurs da się zaimportować bez problemu. Ostatnia aktualizacja oprogramowania w zegarku zrobiona na wersje 18.16. Czy ktoś wie jak rozwiązać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green80 Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października 9 godzin temu, Xzc napisał: Witam, Miał może ktoś problem z przesłaniem własnego kursu do urządzenia ? Wyświetla mi się komunikat "Niestety!, Wygląda na to, że wystąpił błąd podczas wysyłania kursu do urządzenia,. Spróbuj ponownie." Próbowałem wielokrotnie już to przesłać, resetowałem urządzenie, usunąłem zegarek z conecta i ponownie go połączyłem, efekt jest dalej ten sam. Do tej pory wszystko działało, kursy normalnie się wgrywały, dopiero wczoraj coś takiego się pojawiło. Ma ktoś jakiś pomysł co może być tego przyczyną i jak to rozwiązać, dodam, że chodzi o garmina epixa 2 pro. Ja mam to samo w tym samym zegarku od wczoraj. Próbowałem resetu zegarka i odłączenie go od Garmin Connect i podłączenie na nowo. Nic to nie dało… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bashey_pl Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października Wysyłanie kursów poprzez stronę www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 8 Października Udostępnij Napisano 8 Października Jak z powodów skopanego softu pojawiają się trudności w przesyle kursu via zegarek -apka to można to zrobić bezpośrednio. Z apki eksport kursu w standardzie FIT i wklejenie do pamięci zegarka do folderu z kursami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xzc Napisano 8 Października Autor Udostępnij Napisano 8 Października Ale to nie rozwiązanie problemu, w trasie kiedy chciałbym zmienić sobie kurs i wgrać do zegarka co do tej pory było możliwe rodzi się problem, że nie będę na jazdę z rowerem brał laptopa ze sobą, żeby obejść problem xD Napisałem do suportu garmina na razie nie ma odpowiedzi, natomiast kiedyś też chwilę czekałem i odpowiedzieli, więc liczę, ze w tym wypadku będzie podobnie i będą w stanie zaproponować jakieś rozwiązanie, które będzie w stanie przywrócić stan pierwotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 8 Października Udostępnij Napisano 8 Października (edytowane) @Xzc jak chcesz błyskawicznie naprawić problem to zrób downgrade oprogramowania w zegarku lub starszą wersję apki w telefonie. Inna opcja czekać na aktualizację . Inaczej u Garmina problemu nie przeskoczysz a suport nic sensownego nie wymyśli. Możesz jeszcze zrobić hard reset ale wszystko pójdzie z dymem i będziesz na nowo musiał ustawiać. No chyba ,że wiesz jak i co skopiować i potem wrzucić do pamięci. Edytowane 8 Października przez pecio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xzc Napisano 14 Października Autor Udostępnij Napisano 14 Października Do końca nie wiem jak to się stało, nadal mam wersje 18.16 podłączyłem do GC pobranego na komputer, coś się zaktualizowało i nagle okazuje się, że nie ma problemów z przesłaniem kursu z telefonu na zegarek, tak więc nie wiem do końca co było problemem ale w każdym bądź razie już został naprawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 14 Października Udostępnij Napisano 14 Października To tylko Garmin... To normalne, że coś nagle przestaje działać i tak samo nagle zaczyna ponownie. 😆 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.