Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Miał może ktoś problem z przesłaniem własnego kursu do urządzenia ? Wyświetla mi się komunikat "Niestety!, Wygląda na to, że wystąpił błąd podczas wysyłania kursu do urządzenia,. Spróbuj ponownie." Próbowałem wielokrotnie już to przesłać, resetowałem urządzenie, usunąłem zegarek z conecta i ponownie go połączyłem, efekt jest dalej ten sam. Do tej pory wszystko działało, kursy normalnie się wgrywały, dopiero wczoraj coś takiego się pojawiło. Ma ktoś jakiś pomysł co może być tego przyczyną i jak to rozwiązać, dodam, że chodzi o garmina epixa 2 pro.

Napisano (edytowane)

Jaka wersja softu na zegarku??? W którejś wersji był problem z przesyłaniem kursów do zegarków.

Rozwiązaniem jest zrobienie tego poprzez stronę Garmin Connect Web. Na stronie wrzuć kurs na zegarek i go synchronizuj.

Edytowane przez bashey_pl
Napisano

Nie wiem jak sprawdzić jaka wersja softu, a problem chyba dotyczy tej samej, na której się wgrywały kursy wcześniej, bo dosłownie pare dni temu przesyłałem i nie było problemów, a w międzyczasie nie kojarzę, żeby mi się jakaś aktualizacja robiła.

Napisano

Normalnie w connect garmina rysowany, tak jak zawsze do tej pory to robiłem, tak jak wspomniałem na edge 530 przesłał normalnie a na epixa wyskakuje jakiś błąd, mimo, że wcześniej to normalnie działało.

Wygląda to w taki sposób, to jest ten sam kurs.

Screenshot_20241006-182922.png

Screenshot_20241007-102045.png

Napisano

OK, sorry, półprzytomny dziś jestem i źle zrozumiałem - że do GC się nie importuje. :)
Weź może udostępnij ten kurs niech ktoś u siebie sprawdzi. Ja nie mam jak, bo nie noszę Edge'a w kieszeni do pracy ;) ale z pewnością wielu ma na rękach zegarki.

Napisano

Ale to nawet nie chodzi mi o ten konkretny kurs, nie mogę przesłać, żadnego nawet takiego, którego wcześniej miałem już na zegarku i go skasowałem, napisze do suportu garmina może będą wiedzieli co robić.

Napisano

@Xzc Wchodzisz ustawienia->system->o systemie i tam na pierwszej stronie masz ID urz. i pod tym masz wersję oprogramowania. Jeśli masz 18.16 to tu tkwi problem. Musisz poprzez stronę www próbować.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Cześć, ja mam dzisiaj ten sam problem . Zegarek Epix2 Pro. Nie da się zaimportować kursu biegowego z Garmin Connect. Odinstalowałem zegarek i zainstalowałem na nowego. Nic to nie dało. Co ciekawe do innego urządzenia ten kurs da się zaimportować bez problemu. Ostatnia aktualizacja oprogramowania w zegarku zrobiona na wersje 18.16. Czy ktoś wie jak rozwiązać problem?

Napisano
9 godzin temu, Xzc napisał:

Witam, 

Miał może ktoś problem z przesłaniem własnego kursu do urządzenia ? Wyświetla mi się komunikat "Niestety!, Wygląda na to, że wystąpił błąd podczas wysyłania kursu do urządzenia,. Spróbuj ponownie." Próbowałem wielokrotnie już to przesłać, resetowałem urządzenie, usunąłem zegarek z conecta i ponownie go połączyłem, efekt jest dalej ten sam. Do tej pory wszystko działało, kursy normalnie się wgrywały, dopiero wczoraj coś takiego się pojawiło. Ma ktoś jakiś pomysł co może być tego przyczyną i jak to rozwiązać, dodam, że chodzi o garmina epixa 2 pro.

Ja mam to samo w tym samym zegarku od wczoraj. Próbowałem resetu zegarka i odłączenie go od Garmin Connect i podłączenie na nowo. Nic to nie dało…

Napisano

Jak z powodów skopanego  softu  pojawiają się trudności w przesyle  kursu via zegarek -apka  to można to zrobić bezpośrednio. Z apki eksport kursu w standardzie FIT  i  wklejenie  do pamięci zegarka do folderu z kursami.

Napisano

Ale to nie rozwiązanie problemu, w trasie kiedy chciałbym zmienić sobie kurs i wgrać do zegarka co do tej pory było możliwe rodzi się problem, że nie będę na jazdę z rowerem brał laptopa ze sobą, żeby obejść problem xD Napisałem do suportu garmina na razie nie ma odpowiedzi, natomiast kiedyś  też chwilę czekałem i odpowiedzieli, więc liczę, ze w tym wypadku będzie podobnie i będą w stanie zaproponować jakieś rozwiązanie, które będzie w stanie przywrócić stan pierwotny.

Napisano (edytowane)

@Xzc jak chcesz błyskawicznie naprawić problem to zrób downgrade  oprogramowania w zegarku  lub  starszą wersję  apki w telefonie. Inna opcja czekać na aktualizację . Inaczej u Garmina problemu nie przeskoczysz a suport  nic sensownego nie wymyśli. Możesz jeszcze zrobić hard reset ale wszystko pójdzie z dymem i będziesz na nowo musiał ustawiać. No chyba ,że wiesz  jak i co  skopiować i potem wrzucić do pamięci.

Edytowane przez pecio
Napisano

Do końca nie wiem jak to się stało, nadal mam wersje 18.16 podłączyłem do GC pobranego na komputer, coś się zaktualizowało i nagle okazuje się, że nie ma problemów z przesłaniem  kursu z telefonu na zegarek, tak więc nie wiem do końca co było problemem ale w każdym bądź razie już został naprawiony.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...