spiwor Napisano 5 Października Udostępnij Napisano 5 Października Jaka jest aktualna cena kompletnego serwisu tego amortyzatora? Amortyzator fajny ale mam dość duże zastrzeżenie do trwałości, praktycznie do końca sezonu nie wytrzymał i tak sobie myślę- może nie serwisować a dołożyć i kupić coś trwalszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 5 Października Udostępnij Napisano 5 Października https://activia.sgl.pl/amortyzatory_sklep/serwis/3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiwor Napisano 5 Października Autor Udostępnij Napisano 5 Października Dzięki za info, muszę to przemyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 6 Października Udostępnij Napisano 6 Października Co to znaczy, że nie wytrzymał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiwor Napisano 7 Października Autor Udostępnij Napisano 7 Października Mam luz, na początku olałem ale się pogłębił. Nie jest na sterach. Amortyzator nie miał lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Października Udostępnij Napisano 7 Października @spiwor Ślizgi do wymiany. Czy robiłeś przegląd zerowy zaraz po zakupie czy jeżdziłes, gdyż fabrycznie składają je na sucho, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiwor Napisano 7 Października Autor Udostępnij Napisano 7 Października Niestety nie zrobiłem, serwisy długie terminy a chciałem jeździć. Często psikałem sprayem do amortyzatorów, ale chyba nie dostaje się tak do środka ( nie znam się). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 13 Października Udostępnij Napisano 13 Października Żadnym sprayem nie psikaj bezpośrednio na rury goleniowe. Jedynie na szmatke i wycieramy do sucha. Jeśli psikałem bezpośrednio na rury to spodziewaj sie bagna w środku co doprowadza do zatarcia rur goleniowych i ślizgów co powoduje potem spore luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.