Mateusz55 Napisano wczoraj o 07:31 Udostępnij Napisano wczoraj o 07:31 Witam, kupiłem po taniości Kross esker 2.0 2023. Rower spoko jestem zadowolony ale hamulce są słabe [ szczególnie tylny] Wpadłem na pomysł żeby wymienić pancerze i klocki tylko nie wiem jakie. znalazłem coś takiego. JAGWIRE PANCERZE Co do klocków to znalazłem takie KLOCKI HAMULCOWE albo takie KLOCKI HAMULCOWE Czy to będzie pasować i czy będzie jakaś poprawa? Czy wypadało by wymienić też tarcze hamulcowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano wczoraj o 08:14 Udostępnij Napisano wczoraj o 08:14 Pancerze dobre, poczujesz lekką różnicę na plus. Jeżeli chodzi o klocki, to trochę loteria. Najlepiej trzymać się żywicznych. Największą różnicę zrobią Ci dobre tarcze. Masz tam Centerlock czy 6 śrub? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz55 Napisano wczoraj o 08:49 Autor Udostępnij Napisano wczoraj o 08:49 Nie mam pojęcia dodaje zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano wczoraj o 09:05 Udostępnij Napisano wczoraj o 09:05 Centerlock. Tarcze wyglądają przyzwoicie, więc je zostaw. Zła wiadomość jest taka, że wiele więcej z nich nie wyciśniesz w takim razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano wczoraj o 11:28 Udostępnij Napisano wczoraj o 11:28 (edytowane) Lepiej zrób zdjęcie roweru z boku bo problem w słabym hamowaniu w mechanikach często leży w niewłaściwym ustawieniu klamkomanetek. Zacznij od ustawenia kąta klamki względem dłoni, bo to nic nie kosztuje a efekty mogą być duże. Największa siła hamowania jest wtedy gdy dłoń jest przyłożona jak najbardziej prostopadle do dźwigni klamki w momencie hamowania, podobnie ma się sytuacja z zaciskiem, ramię zacisku należy tak ustawić aby linka w momencie zaciśnięcia klocków na tarczy tworzyła kąt prosty z ramieniem zacisku. Można również przełożyć linkę w zacisku nad śrubę mocującą, co zwiększy o 0,5cm długość dźwigni. W tym momencie wszelkie inne rozwiązana skupiające się na kupowaniu nowych elementów to jest niepotrzebne wywalanie kasy. Edytowane wczoraj o 11:59 przez leejoonidas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano wczoraj o 12:52 Udostępnij Napisano wczoraj o 12:52 Pancerze to tylko bezkompresyjne np.Jagwire KEB-SL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz55 Napisano wczoraj o 15:45 Autor Udostępnij Napisano wczoraj o 15:45 Podczas hamowania ja czuje jak linka ociera wewnątrz pancerza , lewy hamulec siła idzie od razu w zacisk a tylny w pancerz . dodaje zdjęcia klamkomanetek z obu stron odchodzą od kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahaja Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu Półmetalików szukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.